schimpfts mi

ausländerfeindlich owa i hob grod SO an hols!!


wor grod mit da birgit auf an café, kummt a freund von mir vorbei. im schneckntempo. hob in gfrogt wos mit eam los is, sogta ma er is krankenstand wei seine lendenwirbel anknaxt san. wies zu sowas kommt??

der is in schladming beim furtgeh von ana horde türken „angfallen“ worden! vor da sonderbar a riesengedränge, der dani mittendrin und schiabt oan o damit a ausse kumt. blöderweise wor des a türk und der hot sufurt seine freind auf eam ghetzt. de hom a viertlstund long aufs brutalste auf eam eingschlogn und wie er am bodn glegn is hobns imma noch eintretn, jo is denn des noch normal oder wos?!?! de homtn im wahrstn sinn des wortes kranknhausreif gschlogn, und des wegn nix und wieder nix!!!

jetz die krönung: des is schon der zweite innerhalb kurzer zeit. und des nur von meine freund, der dani hot heit erzöht das des koa sötnheit mehr is, jo spinnan denn de olle oda wos is los?!?!

i bin sunst nix ausländerfeindlich, i hob nix gegn finnen und dänen und woaß da teifi woher. owa türken - de ghörn echt weg, des is jo koa zuastond!!


wos moats es do dazua?!
bini jetzt a rassist?

manst ned das de arschloch nazis nix besser san… ? san genauso feige hund wie deine oben genannten türken… is ja wurscht wo de menschen herkummen wenn sie geistig so minderbemittelt san bilden sie halt a gruppe und dann sans stoak… verstehst was i man…

…ist mir selber auch schon mal passiert, angeblich hatte ich seine Freundin angesehen und dann haben sie vor der disco auf mich gewartet…

Aber die Polizei hat dann später gesagt das der nu immer einen Vorwand für schlägereien sucht…

Für deinen Freund tuts mir leid!

lg

gor nix gsogt. de san noch schlimma.

i woaß scho wast moanst owa i hob ech an voigrant grod… wos tatstn du sogn wenns dir passiert?

wegn so lappalien… des is doch echt a homma!

des ko ma doch net oafoch so akzeptiern oda!!! hergott i kunnt mi do so einisteigern… koch vor wut



Ein Mensch allein ist intelligent, aber eine Horde Menschen sind nur dumme, primitive Kreaturen.




Unglaublich sowas!!!

hots des bis jetz net gebn, mir san sunst a recht a verschlofns tol. drum schockiert mi des jo so! wo nehman de die aggression her das grundlos auf oan losgehn? i kenn in dani, der hot ea garantiert net amol a goschn oghängt vorher!!

bewußt keine was weiß ich wie gewählte überschrift, aber kennst du mädels die sowas tun? komischerweise san des immer (welcher nationalität auch immer) jungs (weil männer sind des in meinen augen keine), nru selten hört ma davon, daß mädels sich gegenseitig erschlagen… net amal wenns um einen kerl geht…

ich weiß ja nicht, vielleicht sollt ma was aggressionshemmendes ins essen mischen? grübel ok, vergiß es, is ka gute idee…

ich könnte dir viele Geschichterl erzählen - weil, weil, weil ich täglich die Strafanzeigen auf meinen Tisch kriege! Und da ist Dein Gschichterl eher noch harmlos… Tu Dich nicht ärgern, denk ans Nutellasemmal. ggg nedaufgib

jo wenn ma wenigstens wos tuan kunnt dagegn!

früher hot ma noch sovü ehrgfühl ghobt das ma oan der scho am bodn liegt und si net mehr wehrt in ruah losst - jetzt wird oafoch eintretn, egal ob der no schnauft oder net!!

…gut verstehen mir ist es genau so gegangen.

Das Problem in österreich ist das sobald du etwas gengen solche … sagst wirst du sofort zum Rechten abgestempelt.

Ich kenn einige Türken, die voll in Ordnung sind. Aber es gibt halt immer wieder Ausnahmen, aber ich glaube solche Gehirnampotierten gibt es in jedem Land (wir haben ja die Nazis)

Ich hoffen dein Freund hat nicht all zu schwehre Verletzungen.

lg

kennt da a video schickn wo se 2 mädls aber fein die batterie einschlagn die sind ned älter wie 17 und live a scho erlebt das frauen genauso raufn aber hast scho recht zu 95 % sans männer ja wast eh wie des is volle eier alkohol und dann werdn de burschn scho deppad

lg
chris

an der notwendigkeit den weibchen zu beweisen das man(N!) besser is als der andere - das dieses verhalten aus da steinzeit stammt und nur noch lächerlich wirkt checkens net ganz…

leider so… de leit gibts… de haben solchte komplexe unglaublich… uns sans amoi uafn schwedenplatz angangen waren aber rechte so hirnlos… naja so blöd das klingt den idioten musst von selber aus dem weg gehen…

das können… aber scheinbar sitzt die - v.a. unnötige - gewalt aufm y chromosom

ich mein, keine frage, wenn wer meine kleine schwester deppert angeht, werd ich auch rabiat, und da is ma das wurscht ob das a horde oder ein/e einzelne/r is…

aber einfach so auf wen eindreschen nur weil der blöd schaut… versteh ich nicht, is ma zu hoch…

was machen türken in schladming habts a große baustelle dort ggggggg aber des problem hast mit alle gruppen egal ob türk jugal skins hools etc. sobald die in der menge auftreten hast a problem wannst ihnen ned taugst shit happens

lg
chris

und i als oida jugo sag da du bist ka rassist i würd no mehr schimpfn gggg

obwohl ich das durchaus befürworte, wenn ein mann net so ein hilfloses etwas is, unterscheidet eben den mann vom bleden buam, daß ein mann weiß wann gewalt net angebracht ist…

gleiche wahrscheinlich „alle kean anzunden“

niemand is aber so und du derfst ned vergessn des is bei de jungs wanns jung san und ned wissn wohin mit den hormonen dann glaubens sie müssn sich etwas beweisen wü mi gor ned ausnehmen wor auch bled also junga bua ggggggg aber des is schooooooooooooo sooooooooooooo lange her das i mi gor nimma erinnern kann

lg
chris
der wann a flügal hät der stuntman von der friedenstaube wäre

jo eh klor, die österreicher hom do irgendwie a brettl… jeda woaß wos passiert owa von obn passiert nix…

kronknstond isa noch vier wochn. ^^ bis zum heiratn is wieder guat