Heizsitz für Burgenländer

gg ned bös sein bgler
:wink:

des is de vom Polzer löööööööööl

lg Clyde

woa mei tipp… technisch wurde es vom mechaniker blendend (wie ich finde) gelöst!
jetzt können die regenrennen kommen und er hod a woarmes popscherl!
:slight_smile:

gegen Hämorhoiden. rofl

lg Clyde

für… zu viel wärme ist für Hämorrhoiden gut!
:slight_smile:

hab immer dacht, de zücht ma se bei nässe und kälte. Weis eh dass du des weist.

lg Clyde

nässe und kälte auf dauer förderts a!
is kompliziert mit den teilen!
da yves konns jetzt vor ort verlöten!
.-)

mi ned, jetzt kenn i mi nimmer aus. I man an was soll i jetzt no glauben?? ;-))

lg Clyde

beides…
wennst long mitn nossn hintern im schnee sitzt, soist´n donn ned a stund föhnen!
gg

dann is als fian Popsch rofl

lg Clyde

Leinen ist sicher GEGEN Hämmorhoiden.

wie immer… die dosis macht das gift!
.-)

so in etwa!
.-)

siehe Morphium. Hab noch keinen Schmerzpatienten erlebt, der wirklich süchtig worden ist, obwohl die Dosen bekommen, da schwebat ich an der Decke ohne Luftbalon.

3lg
Harald

des stimmt…
!!!

"bügelt ma jo um die kurven…
„fg“
aber über´s popscher´l na des wird aber heiss sein…

mfg bertl

a hammer des bildl. da kannst da die radldress a glei bügln! gruss vom dolferl65

liegt´s bügleisen. stell da vor des steht nach oben!? schmunzlschmunzl dolferl65

warn und angenehm!
:-))

deswegen is des entwickelt wordn…denk i!
.-))