I woa heut beim Wirtn !

owa mit da Dosn , Teichalmparkplatz freidriften gg

brrrrr lustig woas !

lg da R

he, is da net zkolt? g
also irgendwann muss doch schluß sein, oda?
wars wenigstens schön?

gruß
speed

mit da dosn obm ! gg

Sonst fast ka mensch, war ein Driftfestival ggg

G’schneit hot’s a bissl und alle Schneekanonen san grennt ! Näxtes WE wern Schi und Boards eing’setzt !

lg da R

ok, dann gehts
häst was gsagt, dann wär i mitgfahrn mitn allrad, wär a gaude wordn

speed

hatta nix wiisn kennen nicht oda gg


lg da R

an aufruf gstartet, schreibst ja sunst a so vül g

speed

owa nix g’scheits wenn geht ggg

lg da R

jetzt hin und wieder in peggau auf da streckn?

speed

heute vorghabt , aber wie ich in der Früh erfahren hab , das die Strassn auf die Teichalm Schneefarban hat hab ich Family und Hund einpackt und hab ma den Winter gebm.
zum Crossn bin i kaum kommen die letzten wochen.

lg da R

du ihn fuchs peter? sicha wahrscheinlich

du hast gfragt, ob ma uns schu amal gsehen habn
antwort: ich war einaml obn, mit meinem vater (schwarze z750) da waren viele motocrosser da, und da peter hat mi mit da 200 ktm fahrn lassen, kann sein dass du auch unter den anwesenden warst?

speed

ich hab a rote GasGas 450 FSE.
Erinnern kann i mich aber nicht grübel

am besten Du kommst zur Weihnachtsfeier:


[url=http://www.1000ps.at/magazin_veranstaltungen.asp?id=1468]http://www.1000ps.at/magazin_veranstaltungen.asp?id=1468[/url]

dann konnen wir das klären !

Ausserdem wird’s sicher wieder a heckmeck !

lg da R

davon ghört, des problem is nur, dass i um 19 uhr 30 zu einer geb. feier muss, also weiß i net, ob i vorbei schaun kann.
is da peter eigentlich auch bei 1000ps dabei?

speed

soviel ich weiss nicht.

Spielt aber ka Rolle oder !

Am besten wir kommen dann alle zu Deiner Feier mit ggg

lg da R

da peter is eh auch dabei, es wird nämlich ein doppel 40ger gfeiert

speed

hartes Leben da draussen g

da hilft nur Rammstein auf min. 96 dB gg

lg da R

die GG an mit 99db standgeräusch g

lohnt es sich, wenn ich nur kurz bei eich vorbeiguck, weil es fangt ja schu um 17 uhr an oda?

speed

wenigstens glei deine schie mitgnomma gg und bist glei die pistn owe gwedlt???

lg.sir :))

thumbsup

dann bist scho warm für die Purzeltagsfete !

Die GG 99 DB stand ?? Ka Ahnung aber leise san die 4-Takta olle ned und mei Drecksviechal ah ned gg

Wuascht wo i de beweg is de Kiwara eh tuttl g

cu beim Jöbstl PROOOOOOST da R

do woa no ka Pistn , ausserdem is die Teichoim wui a bissl z’warm zan schifoan.
Nxtes WE hau i mi noch obertauern durt funzt des gscheit !

lg da R

steht 99db stand und des mit 2 takt motor (passt schu so)

ich weiß no net ob ich komm, bis wann muss ichs wissen?

speed