Ein Freund von mir

ist innerhalb von 5 Stunden, 5 Mal in diesselbe Radarfalle getappt :slight_smile:

und muss jetzt 370 Euro bezahlen.

Der von der BH gibt keinen Mengenrabatt.

… würde ich ihn zum Fielmann schicken :wink:

… Gschichten de mit „A Freind vun mir …“ aunfaungen, in Wohrheit haassen, oder? :smiling_face:

Des is wia: „Herr Doktor. A Freind vun mir hod a Alkoholproblem und da Schniedel steht eahm a nimma gscheid. Wos soi I eahm denn rotn?“

:wink: :smiling_face: :grin:

… werter UAS?

Schön wieder ein weiteres reales Exemplar eines Users hier anzutreffen. :smiling_face:

noch mehr reale

cu
heli

… gibt’s no.

Oba waast eh: Gsegn hod mi jo no kana. Oiso: Wer waas?

He’s a real nowhere man, living in his nowhere land … :sunglasses:

Es war finster und des Teil war echt gut versteckt und es blitzt nicht! Des Drum hat nicht geblitzt.

Die ham sich so ein mobiles Teil kauft und stellen es an immer perfideren Orten auf.

sagt zumindest mein Freund :slight_smile:

mit dem Fahrrad von mir daham nach Tulln am Bahnhof 100 km und dann wieder heim mit dem Zug.

freut mich dich wieder zu lesen.

bei mir … äh meinem Freund … warns 2 Mal dieselbe Gschwindigkeit :slight_smile:

Wie ein Uhrwerk die Geschwindigkeit in den Ort hineintoleriert.

I man da steht garnix nach dera Ortstafel, da ghert sowieso a 80er oder a 70er hin. Ka Sau fahrt da jemals 65 für die 50er.

Aasgeier elendige, aber wehe sie hätten mal was sinnvolles zum tun, oiso eh ned alle, aber irgendwie die Polizei macht mich in letzter Zeit scho a weng mürbe.

Werter UAS, nur reale Personen dachten jemals sie hätten eine Steuerkette im koreanischen Allradler, hatten aber dann doch einen Zahnriemen. :sunglasses:

Virtuellen Gesellen passiert sowas nie! :wink: :grin:

wos as nett olles gibt , ma mogs jo ned glauben ( errinnerung ---- glauben hoast nix wissen )
olladings wundat ma des nixxe , is jo a freind vo dir , i sog ma imma de deppen sterben nix aus :grin:

du bisch imma noch do ???
schreib ma mol was so treiben tuast .
im kloanen is jo a nix mehr los , hast ka mail vom ( na wast eh wem i moan ) griaggt ???

im esel , na jo :grin:
hab jo schon a zeiterl nimma einegschaut , erkenntnis , do issas jo noch gmiatlicher wia vor 10 johr :grin: :grin:
griasserl aus ,
ma hoben mir heier an genialen winta

i warat jo mehr wia real , in da virituellen welt :grin:

griasserl ausm norden vo tirol , obwoll i jo eigendlich im westen bin :wink:

na i wass nitta , ersauffen warat , de anzige logische art , sich zubefreien , oda nimma eineschaun ,
de ondane . es werd scho seine gründe hoben , warum der forum gonz gonz schwar zum finda ist .

Nö, du bist aus dem Osten. :eyes:

:wink: :grin:

nö , des überlass i den ultimativen andrückern , ausm flochlond …
obwoll in osttirol warats jo a nix schiach :eyes:

… sei doch ehrlich du feiger Hund uns schreib das du söba so dämlich worst … die meisten kennen dich doch eh :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

… mit an virtuölln Zauhnreahm? :eyes:

Virtuelle Zahnriemen reissen nicht. :grin:

hoch und heilig schwör ich bei allem was mir heilig is.

I werd doch ned mei güldene Reputation hier unter euch Menschengöttern aufs Spiel setzen und die Wahrheit sagen.