Binneddo

…oiso MaunaInnen…nix mit Rippaln weu es hobts olls ka Auhnung ghobt​:grin::grin::grin:
Der Kraunke is wieder do oba eh ned laung…er ist hart, wir sind härter😊

Bussi

…hab i a glick :grin:
i mog koane knochen abnagen , friagga ( wia ma noch selber gschlachtet haben ) , hat ma de dem hund geben .
heit wollens woll so 10 euronen beim metzga . :grin:

…Beefribs Andreano…schweinane Rippaln nur 4 uns😊

…oda wie wir sogn „ohkiefeln“ solltest wieder lerna weil do des beste Fleischi liegt😄

…eigene Zähnt hom, die Andrea…wengan ohkiefln warats :wink:

bin kein Fleischfan , bin aber a koa Vegetarierinn , hab mei gonzes Leben lang ,
koane Ripperln gessen , so wia i des siech , werd des a so bleiben :sunglasses:

… s´ganze Lebm BIS JETZT sollte des heßen :wink:und so nebenbei … i vasteh ned WARUM du nie Rippaln gessn hosch ??? Angst ? Respekt? z´weng Fleisch drauf? … sag an liebe Andrevano … :wink:

abkochen und gfrein

san grad eher unproblematisch.

Bei die 2 Straßenköter is alles wurscht.

Nur beim Miniatur-Windhund hab i moi a stundenlange Ultraschall und Einlaufsession mit 600 km Autofahrt ghabt, der Übeltäter war ein Maiskolbenstrunk und der is im dünnen Verdauungstrakt vom Windhund steckenblieben.

Und da waren Gäste anwesend quasi die Rangordnung gestört bzw a hysterisches Mensch anwesend und da wirds an Stress beim Essen ghabt ham.

Von da Natur her solltenses eigentlich beherrschen. Aber wenn der euwei nur Fleischgatsch sei Leben lang frisst tät i erm ned dann irgendwann an Knochen hinhaun.

Und irgendwelche Leid ham vor ein paar Jahren SchweinsKnochen in mein Garten ghaut, so gseng bin i froh dass ich es ihnen gelernt habe.

Aufschneiden kost dann ungefähr 1500 Euro, war aber nie notwendig, oiso mittlerweile san 21 Hundejahre bei mir passiert, und es war nur einmal der Einlauf wegen dem Maiskolben.

Mittlerweile tendier i dazu ernan die Geflügelknochen ned zu geben, die Wolli schaffts trotzdem hin und wieder es zu stehlen, bei der is es aber wurscht.

Lamm, Schwein, alles was a weng robuster is geht.

Fischgerippe geht a weil des is scho wieder zu filigran um Schäden anzurichten.

Aber es gibt ja auch Hunde wo ma generell vielleicht eher nur mehr intravenös ernähren sollt so wie die gezüchtet san :slight_smile:

…es wor a American Staffy hod a Glick ghobt…bei uns in da Näh wor da Nogara, a Hunde und Kotznfleischhocka. Der hod hed Hund und Kotzn ghockt sondern FÜR Selbige😉
Rinderbana in da Läng vo 40cm und frische Kuttln, ungeputzt das sche stinkt im Gortn.
Von so an Rinderhaxn wur noch zwa bis drei Tog a 10cm Rohr übrig…da Rest wor vaspeist. Zum Zanderln putzen immer an Meter Ochsenziemer ned des Klumpat ausn Plastiksackl. Fleischgatsch wie du es treffend nennst hod er a griagt oba nur sehr selten und a ned mit sehr viel Freude seinerseits. A Beinfleisch wor eam scho lieber😊
I denk wenn ma Tiere daham hod solln de des Beste griagt wos erreichbor is. A Riesendosn Pressgatsch um 1,50€ kaunn nur a Klunpat sein und dws is a nogo. Unser Hund hods uns daunkt mit an laugan gsundn Lebm.

…i was ned bei dem/der sein/ihrem Alter …

Passwort vagessn sogt olles​:blush::blush::blush:

Du Martin i hob Entzugserscheinungen…Malle im April foit heuer wegen Extrem Babysitting aus​:cry::wink:Frau Tochter muas roboten und mei Frau is jo eh daham daher…Nixxi Malle…muss mi gedulden bis August oba da4 wird des umso schöner​:grin::joy:

…i fliag morgen in da fruah auf Malle :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face:

bon Voyage,martin!

Viel Spass beim Verreisen.
Stell keinen Unfug an, gell?

… fahrt nicht zu schnell und genießt die Sonne und die herrliche Natur auf Malle.

Und bitte lass ma a paarTapas übrig … :wink:[image]http://barcelona-home.com/blog/wp-content/upload/2013/12/table-full-of-tapas.jpg[/image]

Queen - Bicycle Race (Español/Inglés) - YouTube !!!

… wegen FrühlingsMalleAusfallsErscheinungen darf ich im Oktobruar mit den Herren El Neffe und DB Killer nach Barcellona düsen … eine Woche :wink:

Jö … Barcelona … bringstma bitte aan oda zwaa spanische Gaudis mit von durt ?

…oda an 100wossa?

…wennst mitkummst?

nicht nötig … die Schlangenbank aus dem Park Güell wär’ grad richtig für’s WE-Haus, das tät’ reichen.