Abverkauf

Sieht so aus, als bekommen die Händler ein wenig die Panik vor Jahresende.
Unglaublich viele Motorräder mit 0 km zu Preisen, die billiger sind als so manche Gebrauchte.

Motorrad Marktplatz auf 1000PS Neu und Gebraucht

…für den Schrott soit ma eh ned mehr peckn😉

Die mitm Richtigen Murl saind lei Fufzgal :wink: und die Achterl hobn aun foischn Murl :grin:

und aun M-Föhn mog i need ,oiso- viel mehr brauch i ned schreibn :grin:

Kriagst ned wieder Lust aufs foahrn?

Der Grund liegt bei der Euro4-Abgasnorm. :wink:

…san eh gnuag Deppate unterwegs😉
Obwoi i do ned auffoin tät.

Oba Motorradl werd i so schnö kans mehr kaufn. Oba nie soll ma jo nie sogn😊

hosd eh recht Onki :wink:-und ja es gibt Natürlich Alternativen :grin:

ab 22 .bin i in Inglese bei Freunden die i scho sagenhafte 24 Jahre nimmer gsehn habe …warum Freunde ? :eyes:…Ganz einfach weil Sie sehr wohl noch wussten was war und wer Wir sind …werde dann davon berichten :wink:

cirio!

und um sowas gehts :grin:

is eh nur für…

…is eh wurscht😉
I hob eh ned vor jemanden a Freude zu tun.
Und du wast jo, hackln is no a poor Johr augsogt und jetzt wo i den Radiologietechniker dazuagmocht hob wirds sicher ned ruhiger😄26 Ibastund in zwa Wochn…oba jetzt erscht amoi Hamburch😊auf des gfrei ma se scho.

LG da Herr und bleims uns gewogn👍

daun Guate Reise zu de Fisch Käpf :grin:

und ob wia zwoa Hiasln :grin:wirkli no wie geplant in Pense gehn wage ich zu bezweifeln :sunglasses: …aba so goar nix duan is jo a end faad :eyes:

obai bin mir sicha das Uns eh imma wos einfällt auch wenns maunchmal a gscheida Bleedsinn is . :wink:

cirio !

Wos is des?:joy::laughing::wink:

wos DES genau is woas i ned oba i woas wo es drinn is :grin:

Im Wein müssen ein hoher Anteil weiblicher Hormone sein. Denn immer, wenn ich davon zuviel sauf , red i lauter Bleedsinn und kann nicht Motorrad fahren.-is oba eh vielleicht Besser a so :grin:

hoffe gehelft zu haben :smiling_face: :grin:

… man verliert auch seine guten Manieren :wink:
Obwohl der Konsum von Alkohol UND Motorradfahren kein Problem sein dürfte … ich kenn ein paar Typen die das können.