Sag Pille:

Glaubst’, kontrolliert Deine Frau Deine Posts im kps-fo per eigenem Nick … ;-?

gibts an tm_2_1kps user name jetzn aa?

hmm woas i nitta :eyes:…sollte ich aber tatsächlich so Eine haben dann hat sie sich noch nicht bei mir vorgestellt :grin:…bis dahin kann Sie ruhig kontrollierten bisch se sich grean und schwoarz geärgert hod -weil des saind ma eh die Liabstn :wink: :grin:

wenns die liabste is, dann isses e guat … :wink:

hab heute zufällig ihren nick entdeckt -  ich verrat’ ihn dir persönlich. vielleicht wars auch der ihrer schwester.

keine Umstände Herr Olpo :wink: …ich setz de Zwoa daun ofach zu de Andaren - daun passt des scho :grin: :grin:

oups … das is aber eine große familie - wie sieht denn die mama aus ? waren das drei drillingsgeburten ? der altersunterschied isja ned sehr groß - augenscheinlich.
habs vergessen: du bist thailandös ausgerichtet, deswegen haben die alle schlitze an den augen…

Nicht der Wind, sondern das Segel bestimmt die Richtung. :smiling_face:

dürfte Dir ja auch nicht gänzlich unbekannt sein :grin: …nur des mitm Thailandös , mechat i gern in Asiadös tauschn :wink:
hob a no aun 50:50 Joka ? :dizzy_face: :grin: :grin:

lai inda Ortschidroad a fleissig undawex, odr :wink:

i sog nix ohne Aunwalt :smiling_face:, bin jo ned da Ali dems imma die Mente zoin :grin: :sunglasses:

NIE, vor allm dem Ali ka Mente :wink:

Wenns dinare brauchn koenns’ hindas Haus aufs Foed auffe bin eh a guud-haard :wink:

Und seit die 100% biologische Geburtenkontrolle angewendet wird passiert garantiert NIE mehr ein Unfall :wink:

isch imma guat wos bauschdn lei aun :eyes:…Wossa Melonas oda Kepf :sunglasses:

oba obacht göll :grin:

http://cdn.webfail.com/upl/img/f6bcf83a8b9/post2.jpg

wiad anbaut wos grod woxd :smiley:

I wiard beim Waxnzuschaun scho miad gnuag, do ischd sPflügn und Sähn grad so ibrig wi an Pickl am Oarsch :sunglasses:

i hobs ma eh schon gedenkt :wink:…a so a ausgschammta haaa??? :grin: :grin: :grin:

Land und Weiba hod mann nja zvü :blush:

jetzt hods grod wieder einagschaut…

Sois nur einaschaun do :wink:- imma no 1000 mal bessa ois bei mia ins Fensta :grin: