Hr. Maya

Was habn’s den jetzt angstellt?
https://www1.meinbezirk.at/eisenstadt/c-lokales/raser-am-stotzinger-berg-unterwegs_a1826468

:wink:

Hr. Maya

ich würde eher auf die einseitige dreifaltigkeit tippen - auch das alter käme besser hin: 23, 27, 45 jahre… sogar, wenn mans addiert … :wink:

kennt guat sein :wink:

Derwisch - zuletzt im Fo aum 9 .8

Eluterio - zuletzt im Fo aum 5 .8

Hypatia - zuletzt im Fo aum 6.8

oiso irgendwos is do im Buschn :grin:

vielleicht sans auf trainingswoche zum ox hin unterwegs gwesn…

auch guat meeglich :wink:…weil de Brandweinarin , und es Yondaimal saind a scho verdächtig schmäääh schtaad :sunglasses:

 … kann ned sein - es war’n ja nur drei … :wink:

passt doch eh …

Derwisch

Eluterio

& Hypatia

ist eh Einer und daun die anderen zwa :wink:

so gsegn … :wink:

wars ned.

Aber muntert ihn trotzdem ein bisserl auf, der brauchts glaub ich gerade dringend.

Warum denn? :eyes:

nix schlimmes, also kein Motorradunfall und er ist auch schon wieder frech :grin: :grin:

Details werde ich nicht schreiben, da erstens mir auch nicht genau bekannt (sein Akku ist leer) und zweitens es nichts in einem öffentlichen Forum zu suchen hat.

Schreibts dem Halodri einfach ein paar nette Zeilen, vielleicht freut er sich darüber

(sein Akku ist leer)

na gut - mehr brauchst nimmer schreiben, alles klar - ich hätt’ so einen kleinen fürs hendi vom Gerry … glaubst, hilft ihm des beim neu durchstarten ?

Sein Ladekabel schon und ist erreichbar.
Danke trotzdem

Hoffentlich wird´s seeehr teuer.
Am gscheitesten wär natürlich die Schweizer Methode.
Motorrad enteignen, Gefängnis und Führerscheinentzug auf viele Jahre.
Eine andere Sprache verstehen diese Deppen nicht.

… host kane Surgn? :eyes:

woasd eppa selba a involviert??? , weilsd glei aun Guti raushängen lössn duasd :eyes:

Heast Oida-GENERELL waun i scheiße bau steh i a dazua …do gibts nix aundares :cold_face:

Na, wieso?
Owa dir taugt des wos da Brando und seine Freind auffian.
Mit 290 auf da B 54. Super oder? Mogst des Video anschaun von dem Trottel?
Wegen soiche Orschlöcher hamma dann an 70er am Rohrer (gilt nur für Motorräder) und Radarkontrollen hinter jeder Kurvn.
I tät sogar nu weiter gehen. Lebenslanges 2 Rad Verbot fia de 2% Idioten.
Owa wiast glaubst Sackerl.

Des kannst von da Brandinesertruppe ned verlangen.
Riesige Eggs, zumindest verbal. Owa des Spatzal einziagn wenns de Bullen im Gnack haben. :wink:
Scheens Weekend. :wink:

…so werds wohl sein :wink:

scheens Weekend griaßal retour :grin:

… und de aundan Trotteln (fois de übahaupt gibt ollemitanaund) man I ned, und de san ma a wuascht.
Oba guate 130 wo eigentlich a 70ga warat, kaun boid amoi passieren.

I kenn den Stotzinga Berg ned, oba so wia de Regulierer inzwischen beinaund san, geh I davon aus daß der 70er genauso a sekkierarei is wia de meisten Tofeln de de Offen aufstölln.

Und drum wünsch I an aundan Motorradlfohra ned, daß meglichst teia werdn soi.
Des hob I gmant. Sunst nix.