Track Days bei Flutlicht in Qatar

Hallo miteinander!

Ich habs im kalten Oktober nicht mehr ausgehalten und bin nach Qatar geflogen. Nach Flug vorbei an Syrien und Irak :cold_face: 3 Track Days auf dem Losail International Circuit, zweimal Nachtfahren bei Flutlicht, einmal tagsüber bei knapp 40°. Instruktoren waren u.a. Simon Crafar, Jürgen Fuchs und Alex Cudlin (bin so unwürdig :grin:), als Bikes haben wir 2015er BMW S1000RRs gestellt bekommen.

Anderhalb Runden vom zweiten Abend hab ich auf Video festgehalten: Youtube
Ich bin der vorneweg, meine Kamera ist auf dem Bike von Simon Crafar.

vvvvv
EDIT 10. Januar 2016: Für die, denen es gefallen hat, hier noch eine längere Version mit Aufnahmen aus der Abenddämmerung und der Boxengasse, ein paar Nahaufnahmen, auch von anderen Fahrern und zum Schluss ein Daumen-Hoch von Simon Crafar. Das geht sich etwas langsamer an, aber ich finde, es fängt die Atmosphäre vor Ort noch besser ein :smiling_face::
Erweitertes Qatar-Video
^^^^^

SBK-WM-Nachwuchs bin ich mal sicher nicht, aber das war ein ganz tolles Erlebnis, das ich so schnell wohl nicht wieder vergessen werde. :smiling_face:

des kann ich mir gut vorstellen.
was kostet den der spass ???

griasserl

4000 bis 4300 Euro

keine Lust,Sylvano, auf den Spuren vom Doctor unterwegs zu sein?Gummistriche ziehen?woooow!

…bei so näpigen Preisen von lapidaren 4.000.- bis 5.000.- Eukerln kaunn des Publikum sicherlich nix, werter Pursang… des würd ma ja ned aushaltn tun… wer pudert einem dort des vornehme Naserl, falls die Sonne gebrannt hat???

Wer trägt einem zum Krad??? Wer wedelt die Frischluft zu???

All diese existentiellen Fragen wäre da vorher abzuklären… was muß das für eine Absteige sein um den Preis… da kann man doch unmöglich nächtigen… :eyes:

…dein Kamerafahrer wäre dir ja ab und an ja fast in’s Heck gehämmert du hast ja schon gebremst wo man die Kurve noch nicht sah… nunja… war wahrscheinlich die mangelnde Streckenkentnis?! Oder wurden einfach nur die Reifen nicht warm?? Egal Hauptsache du hattest Spaß… :wink:

… bei uns a immer :wink: nur dass de Kamara da Ducwoifi ghobt hod :smiling_face:

Wast eh mir haum a Date … bi gschpaunnt ob ma Kortn griagn.

LG

I ahhh, owa es feut mi aun das i aum Freitoch ned kaunn!
Sog soitn mir ned a amoi so aum Oarsch da Wöld a wengl im Kras foahrn??? Owa natiarlich schau g’scheit… mit Iwanochtung im Burj Al Arab, a klanes Zwabettsweeterl kost nur dezente 6.700.- Euken de Nocht oisa a Klanigkeit… obwohl sie holen am nur mit an mikrigen 750’ga Beyrischn vom Airport ob… do muaß i noch genauer schaun ob ned wenigstens a Bentley oder Rolls do wäre a Maybach warad ma jo aum liabsten… wegen dem Staundesgemäs warads… Oisa mit Taxi zum Grid und retour (is in Qatar, do miaß ma sich hoid an Privatjet mietn) a poaar Bayrische im Wüstensaund versenken, solltn mir mit an läppischn 50’ga pro Nosn durchkumman?! Fois des Taxi noch Qatar teira wird miaß ma hoid auf an Kilo aufstockn… gg

So fiar’s WE oda so, a klane Spritztour hoid… :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

… des schreckt mi ned oh … i man wenn dir wirklich wos drau liegt lod i di gern ein nur mir miassn frogn wie Schalldicht de Sanitärtüren san … du wast i brauch mein Schönheitsschlof :wink: :grin:

Aundraseits wenn i ehrlich bin reiss i mi um de Länder weniger … oiso Cres oder Rab warad 4 mi sicher aungenehmer :wink: und in Kras fohrn kemma aum Krasvakehr in Rab a sehr guad :grin: muast hoid ruhig hoidn sunst lieg ma.

Jo schon bled wengan Stamminger oba mir wern (so die Kortn kumman) den Herrn Maurer genießen und davur wos gscheides spachteln, des is sicher a a netter Obmd :wink:

Klar, das kostet schon eine Menge. Aber das macht man ja auch nicht alle Tage. Luft zufächern gabs leider nicht, dafür regelmäßig lauwarmes Wasser zum Trinken, weil die Kühlung ausgefallen ist. :wink: Und Wettlauf nach jeder Session zu den paar Stühlen bei einer der Klimaanlagen. Sonst gabs 40 Grad plus Lederkombi.

Bez. früh oder spät bremsen: Wegschmeißen kostet nochmal 1.500€, wer will das. Der Mann mit der Kamera ist Simon Crafar. Der fährt dir bei 200 in voller Schräglage vor der Nase und fuchtelt dabei noch mit beiden Armen in der Luft herum, wo du lang fahren sollst. Der hats schon echt drauf. :smiling_face:

in der nacht brennt die sonn e ned so bernerl. nix mit nase pudern und frischluft … naja … :grin: :grin: :grin:

koa zeit,sagt mei konto :grin: :grin:

da fahrat ich liaber nach marktl,in de karthalle sumo fahren,
des kost nit die welt,wennst des mowed hinlegst zahlst pro sturz 5 euken :grin:
aso,da fahrst auch bei „flutlicht“ :grin: :grin:

griasserl

…nagehhh, bei den restlichen „Spesen“ bist ja auch ned so… da kann man so ein kleines Kolateralerl schon verkraften, nein?!

Najo das sich unsereins… oder besser ICH ned mit soichanen Kapazundern messen kaunn is kloar… aundaraseits, waunn i de Marie aufdastöll das i in Qatar meine Rundn ziag, stotts aum Panninga um wenig Göld… daunn reiß i mit dera Kistn a amoi uandlich aun! Weul bei den restlichen Preisen san 15 Kilo a noch zu vakroftn… wia sogt de Märkl imma… „Wir schaffen das!“ Na is ehh nur da pure Neid! Obwoi… NA… i foahr ned gern im Fisntern und HASSE Kunstlicht… von daher… do warad ma Spanien aum Tog liawa!

…da Vergebene… Burschi, man hat ja auch noch ABSEITS der nächtlichen Renne etwas zu erleben…nein?! Da braucht ma daunn wem für’s vürnehme Naserl damit ma sich ned ohhhschölt wia a Schlaungan in da Häutung… stöll da vuar du löhnst a VERMÖGEN damit du deppat in da NOCHT :eyes: :worried: deine Kreise ziagn kaunnst und daun host an Sunninga AUF DA BIRN und kummst ned in dein Hölm eine ohne tausend Feuertode zu sterben des warad schau uuuuuuuuuuur Gacksi, na?!

gacker i stöll mir des grod büldlich vor… krebsrote Birn versucht sich in Hölm zu zwängen… LOL!

man das net „Kurvnparken“,Börny??gut,einen Crafar als Kamerafahrer hast ja auch nicht jeden Tag hinter dir,gö??Aber auf der Start-Zielgeraden war er recht flott unterwegs,der Donnie!

ja net Qatar sein,Sylvano,…Portimao,Jerez,Albacete,Calafat,Aragon,Mugello,Imola,Brünn,Slovakiaring,Le Castellet,…tätens ja auch,odr? {;D) {;D)Is aber alles nix gegen deine Pässpartien,gö???
gr

…so an Höldn muaß des jo UNHAAAAMLICH FAD sein, waunn a mit soichane Schneebrunza im Kras foahrn muaß… wos mocht ma ned olles für GÖLD!

der kau ned so a höld sei, sunst miassata se des ned gebm sondern tät den rossi vablosn aufm racetrack :grin: :grin: :grin:

…für mei klane Wöld IST so wos schau a Höld… für mich tät er locker reichen!

LOOL, e für mi a, owa i vasuch imma des grosse gaunze zum sehn :wink: