Es gibt ...

… zwa Meglichkeiten (eigentlich drei)

1.) Dena 1000PSla is de Datenbaunk ohgschmiert un deshoib san olle meine Beiträg seit Freitog vaschwunden

  1. Da Admin hot mas glöscht

  2. I bin völlig deppat und hob goa nix gschriem de letzten Tog :cold_face:

Wos glaubts stimmt vun de drei?

Edit: A vierte gibt’s a no: I bin voikumman deppat, hob wos gschriebm, six oba nimma … :wink:

a bisserl aungrennt sein, weil einige Sochn vaschwundn san.

Sans de von da NSA, oder Bilderberger…vadaummt nu amoi…i dablos grod goa ned

Des komische mit den Ausweisfälscher lossens stehen, die herrn von 1000 PS

Punkt 2 dürfte stimmen.

Der Nils macht gerade Sommerputz.

[image]Fotos verkleinern: Kostenlos Ihre Bilder hochladen und verkleinern.

lg
98PS

… sog ma so … du host 238.000 Motorradlfohra eventuell ois Trottn bezeichnet … des geht ned Sackerl :wink: :grin:

Do werns eigriffn haum die letztn zwa Admins auf dera Wöd :wink:

Na guat, daunn nimm I des zruck, und sog:

Fümpf Motoradlfohra san KANE Trotteln! :smiling_face:

Da Gerry, I und no drei aundare! :eyes:

Glaubst is des bessa? :wink:

PS.: Host Du damit eppa gsogt de zwa Admins do, san des letzte? Na? Oda? :smiling_face: :grin: :grin:

… hod a mi fia an Müllsock augschaut …

https://youtu.be/44zeRYFmRdk

daunn miaßat owa 95% vom Uterus und seinen Dreifoitigkeits Nicks a weg sein… :wink:

des foit daun owa eher unter: „neue brille fällig“

… wo is de Brülln?
A Gott sei Daunk
sie is im Schraunk.
I hob scho denkt
I hob’s vaschenkt …

:wink:

…mehrere richtige Antworten möglich? :wink:

HU

des follat daun wiederum unta sötn dämlich :grin: :grin: :grin: :grin:

owa ned bei dir, sondern bei dem ders nimmt :grin: :grin: :grin:

Wahrscheinlich darf die Geschäftsleitung von 1000ps halt nur noch mit einem gefälschten Ausweis auf die Strasse… :wink: :grin: :sunglasses:

… maltipltschois: Olle kennan foisch sein, oba kaum ane richtig … :wink:

Heute ist mir ein großartiger Satz zum Thema Motorradfahreradmins zugeflogen:

„Man probiert, welches Wort, was vermag. Es ist nicht mehr Tag oder Nacht, Dorf oder Stadt, sondern es herrschen Substantiv und Verb, Haupt- und Nebensatz, Takt und Klang, Zeile und Rhythmus.“

So sehr man diesen Satz auf motorradfahren beziehen kann wenn man will, so sehr kann man davon ausgehen, daß er auf ein etwaiges Ausmisten durch einen hier tätigen Admin niemals angewendet werden kann. Denn hier findet man kein einziges, ortographisch fehlerfreies Formular. Mist bauen beim Ausmisten ist wahrscheinlicher, wenn man selbst die Spreu vom Weizen nicht unterscheiden kann. Das alleine ist nicht immer einfach durch Unterbelichtung zu begründen und damit zu entschuldigen. Die Unfähigkeit zur Moderation erkennt der Laie :grin:

sogn ma amoi aso … es gibt bleede und saubleede Leit … oiso bleed sats es auf jedn Foi ned … :wink: :grin:

Die letzten Zwei. Nasty und Nasly ?
Das hat etwas :grin:

Aber: Sind’s nicht schon über 400.000, die sich ihre tägliche Motorradgrütze abholen ?

… es sind momentan wahrscheinlich 100 Leute hier wenn ich mich nicht verzählt habe.

… ich sag immer „passt auf eure Gedanken auf“ aber wer weiß hat er solche.

:grin:

:wink: