Nichts für Hartgesottene!

Weicheier wie ich fühlen sich da natürlich eher angesprochen - und Hand aufs Herz: wenn eine 10-jährige menstruiert, kann man sie doch schon als vollwertige Frau ansehen, warum als Mann also nicht auch schwängern … zu welcher Gruppe zählst DU ? Probiers aus:
Avaaz - 24 Stunden, um Mädchen in Paraguay zu retten

andre länder, andre sitten.

als ob wir bei uns ned genug mist zum ändern hätten.

btw - ich heiss es bei weitem ned gut.
aber davon mal abgesehen es soll doch tatsächlich völker geben, bei denen man ab der ersten menstruation als frau gilt.

obs bei denen dort so is, weis ich allerdings ned.

…dass es Völker gibt, wo man ab dem 1. mal Scheisse verzapfen als Mann gilt! :cold_face:

HU :grin:

… daß ein mann VOR dem 1. scheißeverzapfen in ALLEN völkern wenigstens liest, worüber er DANACH shit abläßt … <;-9 … kindagoatnfasching schau owa

… wenns ned um Kettn, Schwingen oder Zülinder geht solltest die Papm hoidn :wink:

… so ana is da Maya? :grin:

https://youtu.be/PoODvunVN70

…eh glesn! :wink:

I glau de eigentliche Frog is, ob s Sprochzentrum eventuell weiter entwickelt is ois de Denkkraft - bei monche Völker!

Insofern a a reziproke Ähnlichkeit mit m Kindafosching.
Do gibts a Oita, do stottern de Klanen, weils schnölla denkn wia redn. :worried:

Wenn des genau umgekehrt da Foi is…wie nennt ma des donn? :eyes:
Ned Stottern sondern Petern? :grin:

HU

…formuliert Herr BC vulgo „Da Opa“! :grin:

HU

… heast und ich Voipodl hob glaubt der trainiert 4s Goifn … :wink:

… is a bissl wie a Seehund. Schmeißt eam an Boin hin faungt an elegant auf und spüt sich damit. Schmeißt eam an aundaren vü klaneren Boin hin faungt an wieder auf und schon-gliert eam künstlerisch auf sein Naserl. Schmeißt eam an Würfel hin schaut a deppat, des is da Maya :wink:
Oba des wissts jo eh :wink:

APRO … aum Saumstog samma die Streckn zur Give a Smilie Tour obgfohrn … vo Wien über Mariezell und Seeberg noch Peggau. Scheh wors und die KM und die Zeit passn genau also sollt nix schief gehn aum 30.05. :wink:
A bissl schlecht wor ma schon im Citronen Bus vom Willi bei de vülen Kurven :wink:

lg vom Opapa :smiling_face:

Mit der Suzi wäre es dir nicht schlecht geworden. :wink: :grin:

… Zitronanbus vum Willy? :eyes:

I glaub do warat eahm a schlecht wurn. :smiling_face: :grin: :grin:

Des nenntma a Paradebeispiel eines repräsentativen 1000ps.at - Users … :wink:

Genau.

:smiling_face: