Die 4. ROCK ANTENNE Motorradtour am 03. Mai 2015

Die ROCK ANTENNE Motorradtour führt Sie auf eine Rundfahrt durch die rockenden Landkreise Erding, Freising, Ebersberg und Augsburg. In den jeweiligen Rock Cities stellen wir je einen Checkpoint auf, an dem Sie Ihren ROCK ANTENNE Motorradtour-Pass erwerben und stempeln lassen können.
http://www.rockantenne.de/2529-rock-antenne-motorradtour.html

letztes jahr waren es +600 km,davon die meisten,na jo,langweilig :grin:
oba so schlecht is bayern ,ja auch nicht.
würde mich freuen,falls wer aus dem tiroler oberland,ausserfern,mitfahren würde.
start in Landeck ca 6.30 uhr
bin letztes jahr nach augsburg,und von dort die rockantenne tour gefahren.
wenns regnet,rentiert sich das nicht,
aber wenns wetter passat,ist es a scheenes runderl,
sonnst kimmt ma ja nit in de gegend :grin:

griasserl

[quote]
Die ROCK ANTENNE Motorradtour führt Sie auf eine Rundfahrt durch die rockenden Landkreise Erding, Freising, Ebersberg und Augsburg. In den jeweiligen Rock Cities stellen wir je einen Checkpoint auf, an dem Sie Ihren ROCK ANTENNE Motorradtour-Pass erwerben und stempeln lassen können.
[/quote]

… bist bäs auf uns oder warum so förmlich ??? :grin: :grin:

i bin im www. nie beass,gonz ondast wia im realen leben :grin:
das der beitrag für de fisch ist,war ma eh schon klar,bevor i ehm getippselt hab…
und ?? wieder in heimatlichen gefilden ???
i hab de lasagne im rohr,
dauert noch a knoppe halbe stund,
de ersten test esser kemmen grod :grin:

griasserl

… Lassagne und Pizza mit Meeresfrüchten san eh typische Osteressn aum Laund gell ??? :grin: :grin: :grin:

Oba tröste dich … wir gengan mit Kind und Kindeskind zum Wok on Fire :wink: weil zum kochen hob i kane Rohstoffe zhaus.

lg und guten Appetit oder buen Provecho wie ma auf Malle sogt :wink:

mir sein im oberland jo eh schon halbe italiener :grin:

请多吃啊
wonn i richtig bin hoasst des guaten appetit :grin:

es is halt so das ,für 2 leit,sich a lasagne nit rentiert zum machen bzw kochen…

griasserl

… und zwar wegen der Vorarbeit an der Madamme Bolognaise … die mach ich übrigens morgen weil mein Töchterlein zu uns kommt und danach geh ich mitn Herrn Olponator in der Donau schwimmen … :grin:

:grin:
des versteh i,weil aner a lanig konn nit so deppat sein :grin:
bei ins schneibt´s wiass den gonzen winta nit gschnieben hat,
brutal,sog i lei,wenns am 25.12 so den weissen dreck abihaut,hatten ma olle a gaudi…
aber jetzten…braucht des koana mehr…
was soll´s ,is holt koa wunschkonzert :wink:

griasserl

schwimmen ? in am fluss ? na dongge :grin:

… is doch eh nur a Gaude … glaubst i geh in de Donau im fost noch Winter ??? Da Olpo der schon der wor a in Kroatien bei 10 Grad schwimma … der is oba ka Moßstob odr? :grin: :wink:

BEI EICH IM OSTEN WOASS MA NIA SO GENAU::::::
was ma vo de ansagen halten sollte,
obwoll eich 2 kenn i eh recht guat,
ins wossa…oiso,wenn schwimmen, donn in der therme :wink:

griasserl

… hob ich wieder des Problem mit de vülen Leit und dem stinkatn Wossa. Ausserdem is ma wenns geht a natürliches Gewässer lieber und am allerliebsten is ma zum schwimmen a Meer :wink:
Mehr Natur geht eh ned :smiling_face:

lg ausn Oschtn :wink:in den Weschtn !!!

… woa I aa ned - der frau olpo woar zkoid zum hinfoan mim moppal … mann stelle sich vor … ;-9

:grin: :grin: :grin: … unglaublich … dass eich zwa Hübschn amoi zu irgendwos zu koid is :wink:

Na dann schau ma auf heite … muaß jetzt daunn mit Gattin einkaufen weil bei uns im KS (wienerisch EK) schaut aus wie wenn da Hurricane Mitch durchzischt warad.

Wir telefoniern, wengan Kaffee warads :wink:

na ned pauschaliern … sie hod in schwaunz eizogn, ned I … woar I hoid rennan, geht eh scho laung mit da kurzn … :wink:
kaffee wird eher nix heit…

… ob muagn bin i wieder in da Hockn und wos des bei mir haßt wast eh :wink:

I bin scho urlaubsreif heast :wink:

de vielen leit stören nicht,
bei anera auslastung vo 15% fallt des nit auf.
im summer bin i a liaba auf am see,des meer is nit so meins,grausigs wossa…
muass ma eh an neichen see suachen,beim olten,darfst seit letztem jahr,koan hund mehr mitnehmen…
griasserl
heit in da früh,20 cm neuschnee,jetzten sonne und wolkenlos,koan schnee mehr :eyes:

… des Liad des ma grod beim Ferdinand ghert haum … - YouTube

Hob eich an klanen Reisebericht einstellt in unsern Klanen !!!

:wink:

hob scho ghuacht, bin beim james blunt a zeitl ghängt und jetzt schau I bei claptons greatest hits vol 2 de büdln … danke und paßt … :wink:

wunderts mich nicht,das koana mitfahrt ??
auf dera seiten gibt´s koane wunder :grin:
i brauch mehr nick´s donn fahren ma wennigstens zu 4d oda so…

griasserl,an mi söba :grin: