Tuats eich des aunhörn ....

… oba nur wenns des aunhörn wollts weil es könnt ja sein dass eich des überhaupt ned gefällt und ich will dann keine Klagen !!!

SAIL - AWOLNATION (Unofficial Video) - YouTube

… best regards … und an schenan Saumstog ollaseits :wink:

Schon gekannt und i finds guad. Hod ma gfoin es wieder zu hörn. Normal is mei Musi zwoa etwas härter oba ma soi jo ned engstirnig sei =)
Unds Video is a „originell“

Auch wenn das im Regen stehen gelassene Mädel ganz süß ist, finde ich dieses Video doch etwas sensationeller. :wink:

Jeb Corliss " Grinding The Crack": Jeb Corliss " Grinding The Crack" - YouTube

Jo de Flughörnchenvideos kennan wos des is woah

… des Deine kaunn ma sich öfters anschaun und es wird ned fad :wink:

… kam mir gleich bekannt vor :grin:

Lessons in Pole Licking - YouTube

… dass ma uns aum 15.08.2015 in Wien aum Konzert treffn … :wink:

Na auf des Konzert geh i eher ned. Oba Arena is sehr lässig. Früher woa i do öfters moi aum 666 usw.

… wir stehn auf Konzerte und seit meine geliebten Pink Floyd leider nimma ausrücken und Roger Waters oder Peter Gabriel schon ins Alter kommen … Tangerine Dream, Edgar Froese heuer verstorben ist such ich immer neue Bands die es sich zu besuchen lohnt … :wink:

Aber wer weiß ob ma ned gerade da auf Urlaub sind.

gehst hoid auf a Festival =) Auf den bekannten san heia eh lässige Bands dabei. Natürlich a Schrott oba des losst ma daun hoid aus