Carbone Lorraine Bremsbeläge?

Hat(te) jemand von euch die in Verwendung? Wenn ja bitte Erfahrungsberichte bezüglich Verschleiß (Scheibe, Beläge) Bremskraft nass/trocken usw. Überlege mir die anzuschaffen
Im speziellen die A3+ und RX3

i hab de auf der gsxr 750 srad gehabt,de hat ja 6 kolben zangen,inklusive stahlflex,
bremste 1 a,lebensdauer,kann ich nichts schreiben,weil nach 20tkm hat sich de gixxen elemeniert,
alerdings war,kurz vor dem ende der srad ruppeln angesagt,also nehme ich an das es die bremsscheiben,
an die verschleiss grenze gebracht hat.die srad hatte 38tkm am tacho als ihr unerwartetes ende kam :cry:
waren ja nicht gerade günstig die bremsbeläge.
aber a überlegung wert,weils guat ihr arbeit verrichten,was die aktuellen nit machen.

griasserl

I würd mal vermuten dass auf der Gixxn wahrscheinlich racing beläge drauf warn, die dann auch a bissl mehr die Scheibe hernehmen. Laut mehreren Tests a auf aktuellen Sportlern (wos meine jo ned is) san des echte Spitzenbeläge. Oftmals besser als die Originalen und dabei doch billiger (was ned schwer is, de san afoch unverschämt teuer). De haum sogoa Sinter Beläge fia Guss Scheiben weil ernare Beläge de Scheiben angeblich sehr schonen sollen. Rüsten sämtliche Gefährte aus, unter anderem TGV und Airbus. In Frankreich kennt des angeblich fost jeder. Naujo, eigentlich steht mei Entscheidung eh scho fest mir de zuzulegen

de hab i selber eingebaut,gell
i moan de haben über an hunni gekostet für vorne,
ob es racing beläge waren,weiss ich nicht mehr,
aber der verkäufer ,hat gemeint,das die sehr gut sind.
vielleicht wollte er auch nur den preis rechtfertigen :eyes:

griasserl

Hob jetztan eh bestellt…kosten an 40er pro Scheibe…des is a fairer Kurs find i wenns halten was versprechen. Bei an Hundata woas entweder nu mid a bissl Spanne vom Händler der a leben wüll oda es woan woi de etwas teiranen Racingbeläge. I hob jo nur a 12er Bandit…do geht’s eher um de zu verzögernde Masse.

des is schod …ich habe Die Carbone Lorrain auch noch nicht verwendet , Obwoi Günstig oder nicht is ma Wurscht …GUT bis Sehr GUT muße es sein . werde Die aber auch nicht verwenden zumindest nicht in Nächster Zeit .da ich mit Denen Die Brembo anbietet (gibts mehrere Verschiedene ) ja nach Einsatzzweck , Sehr zufrieden bin . So a Brachial Brems wie im Moment habe ich sowieso noch Nie gehabt , und an Brems Hebel auf Die Lockerste Stufe gestellt weil so schnell kannst gar ned schaun dasd auf da Go liegst wennst amal gscheid eineglangst :grin:.(bei meiner halt) …Des Einzige wos ich aber sicher machen Werde ist Die Nächste Scheibe Vorne von Beringer zu verwenden , Die sind noch Besser als Brembo ist zumindest mei meinung .Hinten gibts nix zu Ändern da duads des Serien Nissin Zeichs Gut genug :wink:

habs beim hg in innsbruck gekafft…oiso werd da preis woll gepasst haben.
er hat gmoant,des iss des beste was grad umma ist.
aber guat,das ma des wieder in errinnerung gebracht hast,
de brems vo meiner fz8,is eigendlich de gleiche ,wia vo der r1,
was da bua gehabt hat,aber de bremswirckung der 8da is bescheiden zur r1,
was sicher nit nur am abs liegt,eher bei de beläg,
muass i mal fragen,ob es da andere mischungen gibt ???
wennst,es eingfahren hast de beläg,donn gibst ma bescheid,ob der unterschied spürbar ist,
wia bei der srad.

griasserl

des solltest ma aber genauer beschreiben,i hab a verstellbare brems und kupplungshebel,
aber auf lockerste oder härteste sstufe geht bei mir nix.
na guat mei hebelei kimmt a aus germanien,lsl…

griasserl

giftig,brachiale bremsen,de hp2 sollt de haben,
stellt a mi her wia an deppen,…ma pass auf de brems ist so brutal…
hmm,denk i ma,der hot sie nit alle.
guat ,es bremst guat,is ja auch brembo…
wia i zrugg kimm ,helle aufregung…hat´s an marmeladinger,im beruf motorad fahrlehrer und instruktor,
am hantenjoch,beim anbremsen zerlegt :cry:
werd aber a der ärgere andrücker auf der geraden gewessen sein…
was solls,de hp2 war des erste ungedrosselte mowed was sohn nr2 gefahren is,
denn hats a nit zerlegt :grin:

überlegen tua,was hat den de panigale für bremserei…denk…sicha brembo…ha ???
:wink:

[/color]

ändert sich da das ventil oder durchlass der bremsflüssigkeit ???
weil wennst nur des heberl verstellen kannst,egal ob ,klick system oder schrauben,ändert sich rein,göö rein gar nixxe.
is was für leit mit kloane handerln,oda eben a mit grosse,aber am druckpunkt und mit hart oda weich hat des null,gelle 0,zumtuan.
aber du werst a hb (handbremspumpe)haben,
de vo 18 auf 19 und zrugg auf 17 schaltet :grin: je nachdem,stadt,land,oder autobahn fahrst…zzz
zeiten weiss gibst ma aber schon rätsel auf :eyes:

geh kumm dua ned so dappig :grin:schaug da Die Buidln von tm an , dafir hob is jo einegestellt und guat ists :wink: brauchst nedamoi lesn kennan dafir -wosd eh aunscheinend ned so wirkli beherrscht -aussa wosd halt grod Irgenwaun lesn wuisd, woll aus purer Not herraus :grin: :sunglasses:

griassal pg

mir langt eh des bilderl,was einegstöött hast,
a radiales bremssatterl,na jo,werst a viel mit unterschiedliche scheiben durchmesser probieren :grin:
schlampig verlegte bremsleitung :eyes:
aber der hammer, :grin: sein de mitas reifen,ob de de leistung der bremserei in verzögerung umsetzen bezweifle ich.
woasst,wenns gut is dann muass olles zompassen,dei bilderl sogt ma,nix passt,
is aber mei meinung,ondane sehen des sicha ondast,aber i woass eh,i darf koa meinung haben ,
weil de deckt sich nicht mit jennen,
de de rosarote brille aufhaben

griasserl

aso, nur weil racing draufsteht,is nt gsagt,das racing drin is,aufkleber sein geduldig

Jo mei daun kimmst halt vorbei und wuchtest Dein Fettn Oidn Oarsch auffe auf Die Junge Schlanke Reibn :grin:, und drahst a Rundal -daun sichst.und merkst es scho , wos de Roafn und De Bickal können oda Verbergen :wink: …Nur dos genau des Szenario je geschehn wird- Bezweifle ich jetzn auch …wurscht ob mit oda ohne Rosa Bruin :wink: :grin:

griassal

s weibchen sogt,i hab an geilen oarsch,vo fett is do nix umma,
i hab ,konn mi ja teischen,da ich dich nicht persönlich kenne,
mehr zeit auf de schmalen sitzbankerln verbracht,aber um des geht´s eh nitta,
sein ma ja über 6 jahr,
aber de renngeräte,de i gefahren bin,da war racing drin,oba nirgendss is des draufgstanden…denk…
heit stehts überall drauf…denk…hmm

griassserl,der entspannte user ,aus de berg

guat aktuell nitta,weils woll den aldi erwuschen hat,den i persönlich gekannt habe :cry:

aun Aldi hob i a gekannt :worried: …deswegn foahr ichs auch a Bissal zurück mei Schand Maul :wink: …oba i denk eh dasd inzwischen weist wia ichs meine …Hart aber Ehrlich :wink: …anderst , so kimmts ma vor gehts bei Dir eben nit :wink:

Jeda vons Uns is eben so wia is …und des find i aba Guat und wenigstens aufrichtig . :wink:

Lg PT

Jo i gib da daun Bescheid wenn is eingfoahn hob…eigentlich woit is jo nächstes Wochenende einbaun. In Ermangelung einer überdachten oder erwärmbaren Schraubermöglichkeit wird des woi nix wern…bei knopp Null Grod werds mi ned gfrein im Freien schraufn.
Ob mei Aussage daun fia di überhaupt relevant is muasst eh du wissen…i bin ka Haza und mei Moped is a ka Gixxn…oba ich werde daun gern berichten. Hoffentlich moch i beim erstn Griff ins Hebal ned glei an Salto :grin:

mi Interessiert des durchaus wia de Duan de Carbone Lorrains …weil i gern wos dazu lerne , und glei no Bessa wenns Wer Persönlich beschreibt , weilas Selber getestet hod …

Frohes Schaffen :grin:wünscht Pg

Eigentlich woit i des jo dem Silli schreim…hob mi wieda moi vataun. Oba schen dass di a intressiert und i ned glei an Riaffl kriag warum i des überhaupt dir schreib :wink:

Wer nachträgt, trägt die Last des andern mit…und dazu hob i koa Lust,und obendrein bin i Inzwischen Viel zu Faul dafir :grin:

Lg Pg

halt zu mir,i hab a bastelgarasch,de kupferpasta würd i spendieren :grin:
nebenan is glei a pizzeria,da gibt´s was zum futtern :wink:

griasserl