Andere Länder

haben Andere Weihnachts -Neujahrs Feiern -oder wos? :eyes:

Lieber Gott - Egal welcher :sunglasses:- Bitte Schmeiß Hirn vom Himmel :wink:

http://www.thailand-tip.com/nachrichten/news/jugendbanden-mit-granaten-schockieren-die-anwohner-in-sued-pattaya/

lgpg

Ja, da ist was wahres dran.

…fällt mit immer Folgendes ein:

das Bild hat sich verfunzt
ich versuchs nochmal:

…a gewollta Zufoi das earm des Bechal iwa de USA auskummt… :wink: :grin: :grin: :grin:

…ich glaub*, dass die A-Lochdichte bei uns a net soooo gering is’ :grin:

Fois ihr Geschichtlich a bissl Nolpen seids, de A-Löcher im USamiland sand eh aus Europa zuagreist. :wink:
Die Frage is eigentlich nur wie ma de ständig Nachwachsenden rüber bringen ohne daß recht auffällt.

der Ursprungsamerikaner scheint mir im Gegenzug zu de Zugereisten sehr vernünftig und friedlich in seiner Weltanschauung. :wink:

…jo ehhh, geh in Kölla lochn… meiomei… muaß ma hiaza wirklich an jeden Schaß irgendwia fundamentiert auselossn, damit du ned mit irgendan möchtegern intelluellen Schmoarrn daherkummst… NO NA NED, san de olle von UNS zuagrast… weul de „Echtn“ sein ehh fost ausgerottet… :eyes: :worried:

…owa insane sein weniga g’fährlich… AUSSA mir hoin uns wieda an Doifi… DAUNN waratn ma wieda vuarn!

Des mitn Spaß kann i nur zurückgeben.
Fehlt scheinbar dir grad mehr wie mir. :grin:

…hob Neilich mit am Chinäs gred …hob Eam Gfrogt :

Du wo kimmschtn nochat her ? :eyes:

drauf Er :

So ein Blödels Flage , aus meina Muatta Latülich -wohel sonst :grin: :sunglasses:

…ich auch einen Beitrag zum Thema „wo kimmschtn nochat her“:

des kenn i schonn -isch Guat gell ? :grin:

und hier Zur Erleichterung , für Anfänga und Fortgeschrittane :smiling_face:

empfohlen 3 x Täglich :smiling_face: und einmal zu Mitternacht :wink:…es Spüln danoch owa ned vagessn :grin: :grin: :grin:

wahrlich genial!

Martin woarscht :grin: Mißt -verständnisse gibts halt a Überoi auf Dera Wöld :smiling_face:

sowoi bei de Mentscha :wink:

a bei de Vichaaaa :grin: :grin: :grin: