An Einige:

Gesegnete Weihnachten und Prosit 2015!

Für die Anderen:

- YouTube

HU

Danke! Wünsch ich dir ebenfalls!
Und ich wünschs auch allen da im Forum! Auf dass a schöne Zeit hobts ohne Stress und Ärger.
Bei mir is a so :grin:

mich den Vorrednern anschließen und Euch ALLEN :wink: ein ruhiges Fest, gutes Essen und viel Ruhe wünschen.

Auf das man sich vielleicht im nächsten Jahr auf der Straße sieht

Euer Hurricane

…eindeutig „die Anderen“, wünsch ich also Euch ein frohes Fest und später einen guten Rutsch… lieb sein, ned ärgern über Organisationsprobleme, Kinder, Frau, gebimmel… :wink: :grin: :grin: :grin: ajooo oder wenn da Christbam ned g’scheit stehn wühh! :rage:

:smiling_face:

heast was büdsd da denn ei du fatta morgen do ghean leit dazua an echtn weana zum dubln kane seblzanigl wia du heasd bisd jo söwa a aundara !
1:20 bis 8:30 vü spaß :wink:
https://www.youtube.com/watch?v=sUuxX1x81gk

:grin: :grin: :grin:

DES woar noch UNTERHALTUNG!

Schod das de Grandn vom Kiniglberg nix g’scheit’s mehr produziern!

… Antn ?

letztens wia i den börny gsehn hob isses erm guat gaungan :grin: :grin: :grin: :grin:

…faktisch fertig!

Heast des is guat wordn… ka Auhnung „ala“ wos des is… owa es schmeckt! :wink: :grin: :grin:

Umma Siebane herum werden ma papperln.

… auf de gfüde Antn bezogn die in sein Rohr laungsaum dahinschmurgelt :wink:

… is es ma relativ Banane wie es haßt … schmeckn muass ma und echt muaß sein :wink:

Bei uns wor da Klassiker aum Tisch … a Fischerl, Dorsch Loins hob i gmocht mit an Erdäpfelsolod.
Wennst amoi gach wos frisches zum Kochn brauchst … http://frischeparadies.de/frischeparadies-maerkte/wien.html

lg mei Großer und fröhliche Weihnachten von uns allen.

…jo des woar ehh olles sozusogn frisch und sölwa ohne irgendwöchane „Sackerln“ oda so!

Oisa mir hod’s g’schmeckt… da Ex-Chefin a…soin ma z’friedn sein…

mirstehtdewaumpnbiszumgehtnimma

gfüde antn gibts morgn. heit wor fisch aungsogt, nochspeis tiramisu vom feinsten. ois söwa gmocht. dazua a glasl weissen riesling aus da wachau - der is urndlich eingfoarn, owa sooo guat.

tuast hoit in dein daumpfa nix mehr in loderaum eine, daun mocht die waumpm a nix :grin:

…waunn’s so weitergeht kaunn i mitn Daumpfa a ned foahrn, weul i in goar KA GWAUND mehr einepass!!! :cry: :rage: :sob: :sob: :sob:

jetzt werden die täglich 1000ende eingeloggten User… (net die angemeldeten, sondern die „Nutzer“)…Zahlen aber auch ad absurdum geführt - vor der Sperre des „Tratsches“ wars ja noch nachvollziehbar, weils ja was zum lesen gab…nur wos lesen die jetzt? Die uralten Technikberichte? hmmm…ob ma do net schwer hinters Licht geführt wird…Fragen über Fragen…

und naaa Börni, des war net an di persönlich gricht, aber i muß ja irgendwem antworten :smiling_face:

… Irgendwia host as in letzter Zeit mit da Wachau wos? :grin: :grin: :grin:

A gefüllte Ente is schon Hammer aber auch bei uns war der traditionelle Fisch am Speiseplan und den kaunnst ma täglich servieren :wink:
Heut besuch ma unsere verstorbenen Verwandten und Freunde auf diversen Friedhöfen und da wird Essn ned so wichtig sein :eyes:

Ich wünsch euch noch schöne Feiertage und bleibst gsund !!!

naujo, hob a weinlieferung kriagt von durt und de leit vo durt samma liawa wia de meisten leit aus de aundan gegenden. warum woi . . .

… logisch mit a poor Flascherln Weinderl … :wink: :grin: