CBR tomcat

Nur einmal nachgefragt, da mir der User seit dem langen Augustwochenende um den 15. nicht mehr hier war.
Hat jemand Kontakt mit ihm?

mir ist der kollege nicht bekannt
schon pm versucht?
lg

fehlt mir der korrekte Name, deswegen geht auch keine PM.

sorry, da kann ich leider nicht weiter helfen
wir schon alles ok sein
:wink:

bin jo eh do - nur in letzter Zeit a bissl im Stress und daher selten bis goa ned im forum - und wenn dann meistens nur spontan a bisserl Lesen :slight_smile:

Aber ich find es sehr nett dass sich wer Gedanken macht und mal nachfragt wenn sich ein User länger nicht meldet - passiert eigentlich nur sehr selten in Foren.
Daumen hoch Hurricane :wink:

lg
Tom

a tom(m)cat kann ma nur mit ana russischen luft/luft/raketen von ana mig28 owahoin - siehe topgun :grin: :grin: :grin: :grin:

diese MIG in Wahrheit gar nicht gibt.

für die Blumen. :smiling_face:
Naja ich dachte ich muss mal nachfragen, denn nach dem Instructor für Anfängerwochenende hast dich nicht ja nicht mehr anschauen lassen…also hier.

Hollywood halt :wink: :grin:

Mig Nijet :wink:…SU 28 -da :smiling_face:

trotzdem nix Gute idee da keine Raketas :grin:

Von dem Ausgangsmuster Su-25UB unterscheidet sich die Su-28 durch das Fehlen jeglicher Waffen- und Schutzsysteme. Somit gibt es auch keine Waffenpylone unter den Tragflächen.

im film wor eindeutig von da mig 28 die red. dass es den fliega ned wirklich gibt is a aundares thema

Herr W-ds …i hob den Streifn eh a a gsegn , wia Mio andere auch ,vor Jahren und fand des a gaunz Leiwaund …owa inzwischn schiab i sowas in De Jung und Deppat schublad …und brauchte halt das Geld :grin: a Echte Mikojan 28 gabs eben ned , außer im Film) …inzwischn bin i Oid und no Deppata :smiling_face:…fühl mi oba Trotzdem wesentlich wohler -und auf des kimmts ma eigentlich drauf aun :wink:

Astalavista …

ga

…welche von einer F5s (F20 ois „Tigershark familie“) dargestellt wurde… schaun sich ned amoi wirklich änlich (wuarscht wöchane MIG echt oda Fiktion!)… owa imma no bessa ois wia waunn in aundaran Fülmen so einprägsaume Modöll wia a F4 Phantom ois MIG vakauft wird…lol

unds Beste woarn de Star Fighter …alias Lockhed 104 …durch den Ewigen immer Noch Besatzungs Ammi scheißnderck :sob:hob i damals 2 Guate Spezln valorn (Schul Kameraden ) :cold_face:…wolltn halt auch unbedingt Ur -Fit seyn im Koitn …und habens Durch Ihre Unglaubliche Blödheit mitm Leben Bezahlt -Familie und Kinder Hinterlassend woar eh klar …und jetzn gehts scho wida los -odrr :dizzy_face:

ich habe Jeglichen Krieg immer schon gehasst …GERADE WEGEN DEN ERZÄHLUNGEN VOM MEIM OPA UND VATER -Beide waren dabei und waren Zeit Ihres Lebens ab Diesem Zeitpunkt -Nie mehr wirklich Glücklich

lol, stimmt. dabei gawads mig zum schrottpreis zu kaufen in diversen ländern … :grin: :grin: ob i ma sowos stott da BMW nemma soitat? fliagn kaun i e (zumindest am Flugsimulator für die F16 Falcon :grin:) :grin: :grin:

… wos glaubst nacha du, wo de deine Ersotzteile fia dei Kuah aussdoa hobm … deshoib hod de Reparatur a asolang dauert … :smiling_face: :grin: :wink:

hod aba koa Kuah-Du Ox :grin:…weil Nix Tuttln :wink: -comprende :sunglasses: :grin:

eh wer da FJS woar , wer wusste das in Minga damals nicht? :grin: , auch da Hendl König Jahn (Wienerwald) , woar dort sicha a ned unbekannt , woarn Guate Spezln de zwa -inzwischn (scho länger her) liegta eh in München Grünwald am Gottesacker , weil ma Eam sein Stoa damals gefertigt haben.

üwahaupts so a Bleedsinn für wos soi i mi beim FJS seim Geist Bedanken …i bin ja koan Schrott Fighta gflogn …und Die Eam gflogn sind , konnten Sich Letztendlich nicht mehr bedanken :rage:…es woarn halt Schul Spezln von mir - , ja und weida :eyes: . Tot is tot , und kommt halt nimmer mehr , und deswegen darf ma Die Gschicht ned mitteilen ?, Nur weils vielleicht wem ned inan kram passt :grin:

jo eh und sowiso :wink:

lg .da Nicht Amerikanisierte , und da bin i a stolz drauf .

:wink:

… es gabat a 27er oder a 29er oba a 28er ned :wink:

wissma olle gerry, host wieda ned genau glesen herst …