Alles gute kommt von oben?!?!

sauba…

Honda from heaven. - YouTube

hm, oiso waun der noch links ziagt kummt er locker vorbei. so a ähnliche situation hob i scho amoi ghobt wia ana der man entgegen kumma is an stern grissen hot. wor knopp owa is se ausgaungan …

Bei 6 Sekunden Reaktionszeit wundert mi eigentlich gar nix mehr.
Nedmal, daß er nach 4 Sekunden runterschalten anfängt, statt afoch amoi gscheit zu bremsen und amoi ane zu rauchen, während er beobachtet wo des Ding nun genau landen wird.

Leute gibts …

des erinnert mi aun wos …

… "soi er doch afoch „drüberspringa - gaunz locker“ und dann a no den „ned-in-die-leitschine-knallen“- knopf am lenker drücken :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

greeeeeez

Na na, de zwei Sachen ham nix damit zu tun.
Des Endurodings kommt ja wirklich sehr sehr langsam und quasi gut markiert daher.
A Kurve macht schneller zu als des Ding es vom Berg auf die Straße schafft.

Kleschen ja a ned alle in de Kurvenaussenwand. :smiley:
Mancho scho, stimmt scho, aber ned alle. :smiley:

Oder … besser … a Milchwagen kommt a oft schneller daher ois de Purzelenduro. :stuck_out_tongue:

so weh ma des a tuat, owa do muas i dem MK amoi recht geben. zeit ohne end zum ausweichen.

…wenn mir so flott reagiert hättn, hätt da Müliwogn a poaar schene Dölln, de Stroßn vüüüüüüüüüüüüüüh Müch und mir an klan Heulignschein… :eyes: :rage:

… Gerry mit seina „Omi“ aum Sozius des Schlussliacht gmocht hod ? :wink:

… unsere großgoschatn Anal-ütika vom Kuratorium 4 Vakehrssicherheit.

… ned dabei wir … der warad durch den Müchwogn durchknollt und hätt auf da aundan Seitn a Lila Pause mit an Glasl „Guten Morgen Milch“ von da NÖM gmocht … :wink:

[image]http://www.hausfreund.at/files/pix/400x400/110052.jpg[/image]

… oder de vülen Cappy gschpritzt die´st ned vatrogn host ? :wink:

jetz tua ned aso - du oda da börni hättn a gnua masse um des zu schoffn :eyes: :sunglasses: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

greeeeez

… um die Masse du Knallcharge sondern um das „große Wissen“ :wink: weu de immer olle so perfekte Analytika san :grin: "do hätt i … do muass ma afoch … des geht si locker aus weu … i kaunns nimma lesn ohne Hosi lulu :grin: :grin: :grin:

hm, der strenge gruch letztens is oiso aus deina eckn kumma. ok, nächstens setz i mi wo aundas hin :grin: :grin: :grin: :grin:

… Lulu riacht ned streng … des riacht würzig :wink:

Do wissen’s daun immer olle besser.
I glaub dass i scho a gaunz guade Reaktion hob - auch am Motorrad.
Oba wenn do auf amoi a Gatschhupfer gflogn kummt glaub i täts mir ah ned vü anders geh - do bist momentan scho a wengl iritiert glaub i - is jo ned so wia waun von daneben a Tauberl aufsteigen tät :grin: :grin: :grin:

… ich denke, auch wenn ich die Burschen kenne und sie allesamt wirklich gute und sichere Motorradfahrer sind sollte man den Suppenschlitz nie zu voll nehmen. Reaktion is sicher ein Thema aber der „Überraschungsangriff“ ein anderes. Geh zu an Boxer läut an der Türe und wenn a aufmocht hängst eam ohne Vorwarnung ana um. Der wird sicher deppat schaun und du dann auch wenn er zruck haut aber der Moment hat dir gehört.

Ich hätt wahrscheinlich ordentlich geankert aber auch das ist nur hier hinterm PC meine Meinung … :wink:

in der Theorie is es ja auch so und da haben ja auch die meisten recht - oba mia wissn olle selber aus der Arbeitswelt guad genug wie des mit Theorie und Praxis so is :grin: :grin: :grin:
Des mitn Boxer warad jo fost an Versuch wert - i kaun eh guad burgenländisches Karate (laut schrein und schnö renna… :grin: :grin: :grin:)

LOL … omg - i kaun nimma :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

greeeeez

… theoretisch orbeit i von 0700 bis 1615. Praktisch von 0530 bis 1800 … i kenn des :wink: :grin: