Atemlos durch die Nacht ...

Polizisten hören Helene Fischer's 'Atemlos' im Polizeiauto - YouTube

… wundersam dass der Fahrer so gut singen kann mit seinen fünf geprellten Rippen. Weu aughängt is a ned :wink:

lol…des söbe hob i zu da mein a gsogt, wei aughängt sans beide net ggg
finds owa trotzdem irgendwia kuhl

… bleib ma fair … da Beifohra is aughängt :wink:

ok sorry, is aber schwer zu sehn :slight_smile:

… und sorry dass wir dich zum Pilli gemacht haben !!! :wink:

wuascht, hob hoit an bleden zeitpunkt zum einstieg dawischt.
owa i bin jo gsd net aufn mund bzw auf de finga gfoin und kau mi zur wehr setzn :wink:

Danke ! :wink:

…schwul…

Hmmmmm i g’frei mi schau aufn näxtn Kiwara der mi aufhoit… OHNE „Atemlos“ Gs’tanzl kriagt der goar nix von mir… mitn Mandat dearf i ma daunn in O… auswischn weil es is doch ehhh olles sooooo lustig, sympatisch, oder wie deren eigene CHefs meinen…POSITIV!

Kloar Oida Spaß aun da Freud… hey oisa scheiß di ned aun, IHR mocht’s de gaunze Exekutive mit zwa soichane Schwammerl und dem sanktionslosen Verhalten eurer Chefität lächerlich und i hob hoid MEIN Spaß beim Schnöfoahrn… is doch voi coooool, oda ned?
Ihr singts in Zukunft und postets des und dafiar losst’s mi in Ruah!!! :wink: :smiling_face:

I bin a gaunz Atemlos, bei so an Schwochsinn IM DIENST UND UNIFORM!!! :sob: :rage:

… die Bullerei is in Dienst aber a bissl a Gaude gönn ich denen auch … ich bin ja auch nicht den ganzen Tag auf Ernst unterwegs :wink: so wie eben mit euch am Schwedenplatz :wink: immer amü-sant obwohl ma die „H0“ oder „0“ Gschicht ned fertig gebracht haben … müssma nachholen unter Fachleuten also unter vier Äuglein :wink:

Jetzt sind alle Terminchen abgehakt und es darf wieder Moped gefahren werden :wink:

Traurig das so junge Menschen so eine grottige Musik hören.Das selbe Musik wie auch Bildungsniveau.Kein Bob Dylan,Stones,ACDC,KISS,oder sonstige Qualitätsmusik,nein tiefste Schlagermusik.Und von solchen soll ich mich belehren lassen? Peinlich Peinlich die beiden Affen.

Sei doch froh, solange stellen die beiden keinen Unfug an. :sunglasses:

Ehrlich gesagt, solange die noch Spass am Job haben ist mir das recht. :grin:
Mich würde dieser Trachtenverein eh angurken. :wink:

Hod si heite druckt vorm foahrn…ned amoi da MK oda da Herr Mayer hid earm überredn kennan

Würdest du das weniger peinlich finden, wenn sie dieses Lied singen würden?
http://www.youtube.com/watch?v=CmELf8DJAVY
:wink: :grin:

… dass sie das singen kannst du ja nicht erwarten:
http://www.youtube.com/watch?v=7kakUJARSOc
Wobei, da gabs auch mal einen mit dem Nick (copkiller70, wenn ich mich richtig erinnere)… :wink:

Ha,Geiles Lied, aber wenns das gebracht hätten wärs schon um einiges lustiger und ich müsst mich nicht so stark fremdschähmen.

Wieso fremdschämen? Bist denn auch bei dem Verein? :dizzy_face:
:wink: :grin: :sunglasses:

… wenn sie Cop Killer ‚gesungen‘ hätten, dann hätte es einen Aufschrei gegeben. Ebenso bei Bobby Brown.
:wink:

Hättens denn den Schrott von den beiden Oberösterreichern (der Namen Trashshittaz wäre passender) abspielen sollen? :wink: :grin:

… wir waren seit einer Woche verabredet, Saubande Eis am Schwedenplatz :wink: da konnte er nicht nein sagen :grin:

Ka Mensch hod sich gedruckt… mei Erstmotivation woar da Herr ALEX, DER hod owa ned kennan, somit woar des fiar mi eher obgehakt weul i sch… eigentlich auf de Slowakei!
Da MK, hod fiar mi in irgendan aundan Fredl eher noch hmmm irgendwaunn (12:00-14:00 so ich verstand) in Böhmen/Mährien stoße ich dazu, vielleicht, wenn mir der Fahrstil gefällt fahre ich dann ein wenig mit…somit woar des fiar mi ohghaglt und i hob ma wos aundas ausgmocht fiar heit… kurz vor ölve in Untahosn, ungeduscht, Boartstoppelig (des krozt aum Hölmbandl) hod mi des Maia aungruafn i soid kumman… tschuidigung… hättn de jetzt zwa Stund auf mi woartn soin??? I hätt oles obsogn müssn… na, ned wirklich!

Um Himmels Willen so Denunziererhackn würd ich nie machen können.ich kann halt nicht verstehen wie man sich selbst so bloß stellen kann und wie man in dem Alter(bin ca im selben Alter) so einen Schmarren gerne hört und dieses dann sogar noch online stellt damit ja die ganze Welt verbal auf einen einprügeln kann.

…wäre das Umdisponieren ned gangen wäre es Gacksi worden ( Nachmittag)… owa wuarscht, wenn ma früh gefahren wären hätte es so auch geklappt, aber um 11’ herum…Hallooooo :cold_face: :eyes:
Do geh i Mittogessn ned Mowedfoahrn! :wink: :grin: :grin: :grin:

…LÄSST, aungeblich woarn sie des ned… Muttatog…" i sog’s glei, I WOAR’S NED!" …woarma Schmääää! :eyes: :rage: :sob: