Silli, du dreckiger

… ex-gatschhupfa - wär’ des nix für di als rentnergurke ;-?
der v2 darfmas ja ned anbieten, die is no zjung fia sowos.

mir tät’s eh a passen, awa de anfahrt zum hol’n wär’ ma z’weit, obwohl - um DES geld … :wink:
http://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/motorrad/buell-2012-euro-900-91175119/?adId=91175119

:wink:

… hat immer gute X Maschinen gebaut … ich überleg auch schon lange ob ich meine Dunlop 750 verkaufen soll … :wink:

Wenn du chinesische Wertarbeit magst. Es ist aber eine Bull und keine Buell… http://cbmemcl.en.china.cn/

… steht doch in der Anzeige, laut und deutlich … BuEll … :wink:

… wiederhole mein angebot aus 2012: ich tausche sie dir ohne beiderseitige aufzahlung gegen meine Maica 680 ein.

i woass ja nit, was in deim kopf so vor sich geht, dass du auf so a ansage kommst - isch aber a gleich … :smiling_face:
mei dreckszwoatmopet ist orange und des bleibt a so :wink:
aber um den preis, nur so zum bissl „spielen“ wärs ja ok :smiling_face:

lg aus der schlucht - v2

… die ansage ‚zu jung dafia‘ stand im direkten zusammenhang mit der empfehlung anan silli ols ‚rentnergurke‘ - wos hoschdn du geglaabt … ;-?

wenn die dreckate aber a oransche is, wärs e ned des bledaste, a reserve im stoll zum hobn - wobei I no dazua glaab, der preis is VB … :wink:

als rentnergurke schwebt mir dann a trial von beta vor…
nix über mei oransche, de isch äusserst zuverlässig, a wenn viele gegenteiliges derzählen.
komisch - meistens sinds eh die, die nia eine gehabt haben :wink:

des von dir angepriesene ding hat zwoa, drei fehler: zu wenig dampf, z’kloanen tank und koa strassenzulassung!

lg aus der schlucht - v2

… a trialzeig fürd rentn ? ohne sitz ? na, is sicha komplett verkehrt, da muaßt vllt froh sein, wennst auf da stroßn ohne radl beim einkaufen geh kan buckl mochst … :wink:
oransche hobi leider schon ghobt, aber kane fürs glanda, des stimmt scho - die intervalle bei de 2T tatatn mi aba schreckn …

die drei fehla san fia an rentner genau des richtige - wobei de nummer 3 a echte hürde fürn silli darstellen würd vermutlich - er hod jo kan gortn vorm haus … :wink:

[color=#009966]
in der schlucht geht des aber a ohne zulassung - bist ja glei in der wildnis :grin:

lg aus der schlucht - v2
[/color]

da ich seit der gsxr 750,imma nur pech mit dem gebraucht glump,
mein eigen nennen durfte :eyes:
los i de bledsinn,
falls i zufällig mal 900 übrig hattat,kaffat i der gas gas neiche plastiks,
i wett de gas geht um welten besser :grin:
ollebott mal kreizt oana in rietz auf mit so am bull glumpat,
a 2des mal siehst de ober nimma,woran kann das liegen ???
griasserl

de schlucht liegt sozusagen in der wildniss :grin:
jo de ausm flochland,kanne vorstellungen wias bei ins so ist :grin:
griasserl

heite warat stadt fest und ,wie herrlich es regnet :rage:

i warat eh nit gonngen,muass jo mit „vale“ olle 2 stund „gassi“ gehen :wink:

woher solltns des denn wissn - tsss

bei mir kübelts a - eh klar, isch ja wochenende :cry:

was oder wer isch „vale“? hast den paznauner kampfkater durch an hund ersetzt oder dazua, damit du an geregelten auslauf hast? :grin:

lg - i

ja das trifft es recht gut,mir hoben a hunderl griaggt,
a labrador-goldenretriver mischling,900.- hot a nit gekostet,aber gratis is a a nitt gwessen.
9 wochen is a olt,da koter mog ehm woll a,werd alerdings lei deshalb sein :grin: da kotern is a bisselle viel gressan ois des hunderl :grin:

griasserl

a hund isch ja nit die dümmste idee für an pensionistn in spe (he, des reimt sich sogar) :smiling_face:
der spuch … wia hund und katz… scheint eh a gerücht zu sein, weil meine mögen a hund
wart lei, der wachst schu no und frisst dir die haare vom kopf :wink: … ok, bei dir kann des ja dauern bei der menge :grin:

lg aus der verregneten schlucht - i

schau ma mol ob des was werd mitm pensionisten :wink:
a so a hunderl is schon was lustiges,obwoll bei dem wetta mog der na nit vor de tür …
griasserl

koter braucht jetzten mehr streicheleinheiten :grin:

griasserl

isch der liab [sm=kiss.gif] mir mögen ja bei dem sauwetter a nit aussi :smiling_face:
liegt der auf der tasche, weil glabt er isch a handtaschenköter?
bei deine knochen werden se woll a einsehen haben bei der pension? i heb dir die daumen!

also mei „dickes“ isch sicher greasser als dei hündchen :grin:

lg - i

scho traurig dass manche de markn vom eigenen gefährt ned schreibm kennan … :cold_face:

… den anzigen „Berg“ des kennan :wink: