Agilent TQLCMS

Hey leute hab ein kleines Video von meiner neuen Maschine gemacht :slight_smile: Würd mich freuen wenn ihr par Kommentar da lassen würdet Mfg Kasper
Wildkrautbürste + Blasgerät - YouTube

WOW!!! geiles gerät - haben wollen …

:grin: :grin: :grin:

Gute Idee!

Und was ich mir wider vorgestellt hatte…

Lebst auf an Flugfeld?

Gruss Sigi

AUF ned, owa ned weit weg davon :grin: :grin: :grin:

Viel zu mädchenhaft.
Du solltest dir de Knie damit ausfransen, erst dann gehörst z Club der Bringer!

Und jo, bring a Bier mit wennst zruckkommst. Danke.

jo, do is wos draun. solltat ma dem el uterus auch empfehlen vielleicht …

…die Ellenbogen! :wink:

HU

… das ist nicht ganz das Richtige für Dich - Zündkerzenschlüssel halten, möglichst grad ansetzen und dann noch nach LINKS für zu - nana des überfordert Dich am Ende mechatronisch vllt … bleib besser bei deine Lulu-Expertisen, da geht weniger leicht 'was in Oasch … :wink:

… bei uns lautet, Vernichtung ganz okay aber bei „Blasgerät“ hätte ich mir mehr erwartet :wink:

…Olpo! :sob:

HU

…Ihna se Saubartl! :wink:

HU

Sozusagen eine verschärfte Version dieser „Schnürlgrasschneider“?!

Wenn ich mir aber den „Speed“ ansehe… Wurzeln werden NICHT vernichtet, oisa kummt des BOID wieder… LAUT, STINKT, daunn noch Gebläse… i glaub mit an guatn oidn Schaba bin i schnölla, detto mit an g’scheiten Besen… ka Wiarwäää, ka G’staunk (aussa es kummt ma ana aus :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth: :dizzy_face:) und sauber is des daunn a!!! Da keinerlei Wurzelvernichtung passiert um das Nachwachsen zu unterbinden… mei vielleicht weniger aunstrengend, glaub i owa a ned… weul dafiar brauch i länger! Leicht is des Gerät sicha a ned… na i bleib liawa beim Oidn Schaba und Besen!

…Börnie!!! :smiling_face:

HU

…i da hiaza de Freid aun dein Stohlkablzafraunstn Betaunzauhnbiarschtl g’numman?!

Nö - Orangensafthendizerstörungsnachredgeschädigt … :wink:

So - den nächsten Kaffee zahlst DU !
:wink:

… mi E … :wink:

…schlofst heit auf da Leitung? :grin:

Oda host mi auf da Uhr und i bin Leitungsgebunden? :wink:

HU

…Ha? Bitte wos?
Da Börni hod mi ongsteckt!
I vasteh ihna ned? :worried:

HU

Aber gerne doch!

Und dazua gibts an:

HU :grin:

Du hast Dir eben Titten auf Deinem Avatar im KleinMoppetDeppenFo verdient und Deine AdminInstanz wird beschnitten werden, fürchte ich … ;-!