Grias eich

…mitnaund. wia sa si so gheat stell i mi mal kurz vor. oiso i bin aus linz, fohr a TDM850 bj 95, söba bin i a 74a bj. bin ka technik freak, foahr mei moped im originalzuastaund obgesehn von de 3 koffern. weiters sitzt de meiste zeit mei nebengeräusch hinter mir (sie hat grad erst es mitfahren angfangen), i selbst hab nach 6jähriger pause wieda a moped und foahr eher gmiatlich dahin. vüle werdn jetzt wieder mit turenschwuchtl usw kumman…soins wenns es glücklich mocht, geht ma ziemlich am oasch vorbei.
und jo…blöde kommentare san durchaus erlaubt weil de lossn si sowiso net vermeiden…aussadem hob i söba a blede goschn und kau a scho a bissl wos vertrogn.
mi interssiert a net wer do herinnen mit wem streit und wer mit wem luluzaumsteckn tuat…i büd mei mei meinung üwa aundre söba.

und jetzt gnua von mir…

oiseits guade foahrt und vü spass wünscht eich da gerhard :wink:

seas crazy!

schen, dass’d do bist. Red di mitn MK1971 zsaum, der kimmt a aus deina gegend :wink:

greets,
Steve

Servus,
Tdm 3 VD, schönes Motorrad, hab die 4TX gehabt.
Allzeit gute Fahrt dir und deiner Sozia.

Servas meinaseits und Viel Spass do herin :wink:… .

Lg Pg

Hy, bin auch aus Linz. Wennst am 22. Zeit hast kannst gleich mitfahren Richtung Wien zum Motorradbegräbnis.
Muss die Tour erst planen, schätze aber um 9 loszufahren.

im Forum!
Dei’ Beschreibung klingt ja nach einer idealen Voraussetzung
für die ansässigen Wahnsinnigen, mich eingeschlossen! :wink:
viel Spass und vor allem: Oben bleiben!

Najooo des Kaschpaltheater host ja schaun aunklingen lossn… weilst so schön gegrüßt host, dearfst da aussuchen wer du sein willst… :wink: :grin: :grin: :grin:

Owa da Tintifax bin schau i! :smiling_face:

jo, bin jo anpassungsfähig :slight_smile:

@mk…bin am 22 in wien bzw niederösterreich, würd aber kein gutes bild machen wenn ich mim 40 tonner aufn friedhof rolln würde…aber danke fürs angebot :slight_smile:

jössas wöch ehre…daun wär i gern da kiwara…wü a moi a oasch sei :eyes:

…des hiaza vasteh, oda host die wo vadruckt???

…so gemeint???

…des wor aufn matin bezogn…hob des nunet tschegt wia des mit dem in bezugnehmend auf funktioniert…hob den nick jo net umsunnst gg

so moi laungsaum jetzt…irgendwie is do wos gaunz sche durchannaundkumma jetzt ggg

des jetzt richtig zum stöhn is noch am opfisoft nimma so leicht fia mi gg

hab des falsche zitat gnommen…sorry

…jo des is imma a Hetz bis ma de gaunzn Funktionan intus hod… :wink: :grin: :grin: :grin:

Owa… ans mecht mi intaressiern… wieso muaß ma a Kiwara sein um a Oarsch zu sein… i bin a kana… :wink: :grin: :grin: :grin:

…glei no oan tringa damit’s wieda flutscht… woast ehhh - und - is +!! :smiling_face:

was bist net? kiwara oda oasch ggg

Kiwara… OARSCH bi i schau! Und oft kao kloana! :wink: :grin: :grin: :grin:

…des kau i jetzt nunet sogn obst a oasch bist…betonung liegt auf no net ggg

„Sein können“ würd i sogn tuan mir des OLLE, daher natürlich auch ich!
Maunchmoi mochts sogoar an Spaß, boid da Onane, da no Gräßane is! :wink: :smiling_face:

… dein Geschreibsel sooooo bekannt vor Kl…äh Gerhard ??? :wink: