Speed Meeting Pettenbach 2014

…Sears Forum! :wink:

hob mi grod Angemeldet inzwischen zum 3 mal :wink:…und jeds mal wurde es a Bissal Bessa ,mit da Zeit :sunglasses: mal schaun wias Diesmal rennt oda ebn ned rennt :grin:

Wurscht :sunglasses: …a Riesen Gaudi woars scho imma ,Zumindasd für mi . Voriges Joahr waren über 240 Moppal , inkl .Fahrer und auch Fahrerinnen in Verschiedenen Klassen am Start .
Wo Bitte gibts sowas sonst noch in Österreich :eyes: :grin:

so Genug schmäh gführt :wink: …do steht Alles Weitere :wink: .

MRSC Pettenbach - Startseite
www.mrsc-pettenbach.at

Ciao Pg

…kuhle sache, wenn es wetter passt werd ich sicher vorbeischaun, aber nur zum zusehn :grin:

Griaß Die erstamol , und willkomen hier auf 1000ps meinaseits :wink:…schön waunsd kimmst :grin: …evtl. :grin: kaun ma sich jo daun wenigstns dortn Begrüßn , waun ma Sich no Nia vorher gsegn hod :eyes: :grin: :wink:

Lg Pg

…serwas…wirklich neich bin i do net…war nur a paar jahre net do und woas mein oiden login nimma, darum de neuanmeldung…oba daungsche fias welcome :smiling_face:
und wenn ma beide durtn san steht ana persönlchen begrüßung meinerseits nix im weg :sunglasses:

Oiso …mir sois recht seyn :wink:…Bis Boid -is jo a nimma sooooo Laung bis zum Termin -Grod no so Aushaltbar , für mi :sunglasses:

Lg Pg

… mal mit dir rauf zu fahren aber heuer wirds wieder nix … das fällt genau in unseren Urlaub denke am 18. schlagen wir irgendwo in Kroatien auf :wink:

Wünsche dir aber viel Spass und gutes Gelingen … und kumm heil wieder zruck :wink:

Dank da Scheen für Die Nettn Wünsch :wink:…geb mir mühe wida heil zruck zum kemman :smiling_face:und werde auch Berichtn
…ob i Diesmal a Leibal :grin:, oda a Brezn :dizzy_face: -oda Beides :sunglasses:grissn hob :grin:

Lg Pg