Was hoitsn vo dera mopetn?

Hallo mitnaund

I hätt a klane frog, kennts ihr die yamaha xt660z …auch bekannt als die originale tenere.

des woa nämli des traummopperl vo meim stiefvater und schwärmt halt a bissl vo dera. jt woit i fragn ob de neiche a nu so is oder ob des was komplett anderes is. da hams ja a neuauflage gmacht aber ob des ding immer nu so is? er wü auf KAN Foi de große…er mant es braucht ned immer so vü hubraum und ps.

Desweiteren kinntat ma wer vll glei bei am anderen problem helfn…mia suachn grad sowas wie an familienroller den mei muata a foan derf, der derfat aber ned mehr als 125ccm und 15 ps haben und braucht a ABS. was wer zufällig was gscheids?

Aja übrigens is des antworten auf sowas ned pflicht sondern rein freiwillig, drum braucht si a kana verpflichtet fühlen irgendwas unangebrachtes drunter zu schreibn…a wenn i was dass es sowieso passiern wird und i vll a gscheide antwort erst soa uf seite 3 amoi find…trotzdem danke und wünsch jt scho amoi schens wochenende und frohes Finale :stuck_out_tongue_winking_eye:

was hoitsn vo dera mopetn?

Nix hoit i davon :sob:…und von Dir a scho glei Zehn mol ned Du Trotteliga Vablödeta Lemming Cheme Student :grin:…schaug da mol Dey Avatar aun , daun könnst eppa des Rätsels Lösung finden :wink: …owa DU sowiso ned :sob: …Bleed bleibt Bleed :grin:…Jetzn bist wida amol do . noch launga Zeit wos is :eyes: …lässt Di Dey Schwula Freind nimma drüba oda hobns DI im Fratzn Biachal ausse ghaut ? :grin:

hab ich bis jetzt immer die erste 600er tenere betrachtet (hab ich mir damals nicht leisten können anno 1984,
daher wurde es eine Silbertank XT, was kein Fehler war :smiling_face:).
die 660xt kannst, wie jede YAMSN, kaufen und wenn der Vorgängerbesitzer halbwegs umsichtig war,
auch noch viele Jahre fahren.
und zum Roller:
reine Gedlfrage.
gibt halt günstige (kymco, primavera etc.) und halt teure.
a bisserl vorsichtig. wäre ich bei Baumarkt und Forstinger Rollern.
und zwar nur deswegen, weil die Betreuung nach dem Kauf samt Ersatzteilbeschaffung
mühselig werden kann.

wenns sei traummowed ist,donn soll a sich des kaffen,a fahrsicherheits training machen,
und danach spass haben,50 ps longen allemal,is halt a eher a strossenmoped,schotterstrasserln gehen a noch,danach is fertig.
is halt weder fleisch noch fisch,aber des is a bmw gs 120o a.
griasserl

zwegs rolla,fehlt ma de erfahrung,aber mit am japaner konnst nix falsch machen.
is a frage des geldes,abs werst beim forstinger nit finden,aber braucht ma das ???

jo de 600er gfoit erm soweit i was a…de UR-tenere xD

Ok wennsd du sagst dasd haltbarkeit ok is solang der besitzer si a bissl drum kümmert hat, dann beobacht i amoi de gebrauchten a bissl :wink:

wasd zufällig a wie vü ma da ausgebn soit? wü mi hoid a ned übers ohr haun lossn…i hob jt leider kan damaligen neupreis gfundn…vll bin i zblöd dass i des in google find xD

danke trotzdem für die mühe…wegn da 125er schau i amoi am bestn zum händler

jo wast eh…sei traummowed, aber so vü göd gibt ma a ned leicht aus, vor allem weil ma jt umziehn. Er was a nu ned ob er si ned zwischn roller und seina maschin entscheidn muas weil mei mutta hat nu kan schein, aber wir hoffn dass den 125er beim öamtc amcht wenn der roller erst amoi da is weils plötzlich merkt, dass des jo spaß machn kinnt

würd’ ich sagen, dass alles über 1700.-- überteuert ist!
wenn einer die tenere restauriert hat, gibt er sie eh nicht her
und ansonsten ist sicher noch was an Servicetätikeit 'reinzustecken.
die ersatzteile (zumindest im original) sind auch nicht mehr ganz billig.

sry für die späte antwort…

ok danke für die infos… klingt ja fast so als wären die mehr arbeit als spaß bringen.

Ich persönlich bin ja nicht so der fan von älteren motorrädern, bzw. generell gebrauchten, da ich immer angst hab dass der vorbesitzer ned so toll damit umgangen is, aber des muss jeder selbst wissen.

owa anscheinand von Älteren Trottln :grin:…heast :sob:Dey Block Sprüchal kaunst boi Kübln , weyl i eh nimma lang do bin :wink:…kaunst daun aum Coco a Bissal Alanigs De Eia Krauln :sunglasses: …weyl der is no Naiva ois du Nudlaug :grin:

…ist ein wirklich zuverlässiges Moped, das man getrost kaufen kann, wenn ihr auch für meinen Geschmack im Verhältnis zum Gewicht (die 200 kg sieht man ihr gar nicht an) a paar PS mehr ganz gut tun würden, zumindest auf längeren Autobahn-Etappen. Auf jeden Fall ist das Ding wirklich nahezu unkaputtbar und hält was aus - ein Freund von mir hat sie letztes Jahr in den Westalpen fünf Meter in die Tiefe geschmissen und ist anschließend noch die gesamte LGKS gefahren, das wär mit einer GS mit an Sicherheit grenzender Wahrscheinlichkeit nicht mehr gegangen:

> Klick <

So long,

da Wolf