Metallica

Weils überhaupt ned do rein passt, aber ein mörder Spaß gestern war, möchte ich Euch daran teilhaben lassen…an meiner guten Laune.
Aber wahnsinns Preise haben die vor Ort gehabt…egal ob Alk oder non Alk 5 Euro der halbe Liter und jetzt darf man raten genau 10 Euro der Liter plus natürlich Einsatz pro Becher. Da schaut man ungefähr so :dizzy_face: wenn die charmante Dame gegenüber für ein Cola und ein Mineral 12 Euro verlangt.

Und für die Besserwisser, die jetzt motzen und meinen man muss mit solchen Preisen rechnen oder meinen mich aufzuklären ob ich jetzt auf solche Veranstaltungen gehen soll wenn ich sie mir vermeintlich nicht leisten kann…shut the fuck up…deppat kennts daham sein, owa ned bei meinem Thema

…wauns da taugt hod!

Mittlerweile muass ma jo leider auf den meisten Konzerten mit soiche Preise rechnen - i loss ma oba davon ah ka Konzertl vermiesen - sauf i hoid weniger waun i ned so vü ausgebn mog :grin:

De Tallica-Buam muass i persönlich jo ned so hobn - se hobn scho einige guate Sochn gschriebn (speziell früher auf den ersten Alben) oba daun sands hoid immer kommerziger wuardn.
Egal, wem’s gfoit der solls anschaun - woa sicher a mörder-Show!

Nur der Anreiseverkehr gestern woa hoid a katastrophn! Bist deppad so laung hob i scho ewig nimma von da Hockn haam braucht. Woa notgedrungen mit da Opl-Kraxn unterwegs stott mitn Bock und des woa gestern a großer Fehler…! Volle 2 Stund von Baden nach Wien 17…

I gfrei mi aufn August - do is am Semmering des Kaltenbach-Open-Air. 3 Tog laung Black u. Deathmetal von vorwiegend unbekannte Bands. De soin a erna Chance kriagn :wink:

ana mit Musikgeschmack in diesem Forum :wink:
Jo der Verkehr gestern war der Hammer. Ich hab vom 7. (Büro) bis in die Krieau auch mit dem Auto fast 1 1/" Stunden braucht.

Ja wegen Metallica…ich bin mit denen aufgewachsen. Meine Einstiegsdroge in den Metal war Alice Cooper, Guns n Roses und Metallica, dann hab ich gleich einen starken Schwenk mit Deicide, Morbid Angel, Kreator etc gemacht…Cradle of Filth, Hypocrisis und meine absoluten Helden Ildispossed…dementsprechend kenne ich natürlich auch das Kaltenbach…tolle Geschichte. Im Bereich Metal haben wir kommerziell und nicht nicht kommerzielle erfolgreiche Bands mit höchster Qualität…

betreffend Nachwuchs, okay so neu sind sie nicht mehr, aber absolut toll…haben heuer schon im Viper Room in Wien gespielt…meine allday Favorites, auch wenn es deutsche jungs sind :grin::

MILKING THE GOATMACHINE - Only Goat Can Judge Me (Official Video) - YouTube

und hier eine tolle Coverversion:

Milking The Goatmachine - Ace of Spades Official Video - YouTube

…um de Marie kennan sa sich in da Sahara des Gsöf in de Schuah laaan!

Owa s’Konzert woar jo sichalich vüüüüüüüüüüh wichtiga!

Deine Höldn, de Illdispossed hearn sich fiar mi mehr noch Speedmetal aun… des gegrunze vasteht ma zwoar ned is owa ehhh wuarscht… :wink: :grin: :grin: :grin: :grin: sunst klingans gaunz OK

Edit
Muahhaaaa… de Gaoßal hobn in sölwn Sänga oda?!

Fein wenn ma wen mit’n ähnlichen Musikgeschmack findt do herinn :slight_smile: Dürften ja ned sooo viele sein schätz i amol!

Ildispossed muass i ma moi zu Gemüte führen - kenn i ned muass i ehrlich sogn.

Mein Einstieg woa natürlich ah wos anders! Eh de typischen Sochn: Maiden, Megadeth, AC/DC, Manowar etc…
Dann is ah glei a weng härter worden, so Anfang 90 mit Bands wie NIN, Sepultura, Fear Factory, Nailbomb, Hate Squad etc…
Momentan gibts bei mir im MP3-Kastl: Bloodbath, Devildriver, Arch Enemy und meine ewigen Helden -> Amon Amarth :slight_smile:

Hobs oba ah immer mit anderen Musikrichtungen ghobt da i selber Gitarre spüh seit i 7 bin… Von Blues über Rock, Country bis Jazz - gibt überall leiwande Sochn.
War jetzt einige Jahre ois Gitarrist und Sänger mit an Rockabilly-Trio unterwegs… usw. usf.

Musik is wos uaaaaa leiwandes und vor allem gibts sooooo viel Vielfalt dass oan niiiie fad wird :grin:

Bist heuer am KOA?

Moizeit!

alles was du da aufzählst gehört auch zu meiner Grundausstattung…NAILBOMB oh Mann Max Cavalera at its best!!!..Devildriver Clouds over California genial…die bassistin von seiner Vorgängerband kam aus Österreich (Choal Chamber)

Ja ich bin ja auch quer Beet, aber einmal Metal immer Metal…mit dem Alter wächst der Horizont.

Rockerbilly??? Kenn ich aus Österreich ned viele…die Smart Smokers, Curtis Jenson, oder die Bekanntesten…Bloodsucking zombies from outer space…aber vielleicht hab ich dich ja schon einmal wo gesehen???

Na leider am Kaltenbach bin ich sicher nicht aus Zeitmangel…wenns blöd läuft war gestern mein einziges größeres Event dieses Jahr…mal schauen

Börny deswegen hob i mi a imma einlodn lossn…fia wos hod ma freind :wink:

De Goaßal haum ned den söbn Sänga oba san gaunz witzige Buam und musikalisch haums a wos drauf, obwois Deitsche san.

De Aundan kumman aus Dänemark

…hiaza ned ein wia de hasn… kumman owa glaub i aus Norwegen… de san total oarg und spühn a uuuur leiwaund… um de raunkn sich richtige Legenden wegen dem „dunklen Anstrich“ ihrer Texte oder wos was i… do woar sogoar amoi a Doku im TV

mir gleich mehrere ein.

BURZUM…er hat Kirchen abgefackelt und seine Mutter wollte mit rechtsradikalen ihn aus dem Gefängnis befreien…haben im Wald trainiert mit Panzerabwehrrohr etc.

MAYHAM…da hat er dem Kollegen mit schrot den Kopf weggeblasen und aus einem Teil des Schädelknochens getrunken etc…

Die Legenden über solche Bands gibts zu Haus

Satyricon, Samael, Deicide, Sinister, usw usf

Jo des kunnt hinkomman… de hobn schau gaunz schen an aun da Woffä

spün guade Musik…Satyricon mit ihrem Hammer Video von Mother North…lang lebe Monika Bratn :wink: :wink: :wink: Ich habe als 16 Jähriger das video und quasi das Mädl vernascht und die Musik hat mir auch noch dazu gefallen :eyes: :eyes:

K.I.N.G. Killing In the Name of God…Hammer Lied, Video auch von Satyricon

… a gaunz a junges Sackal woar, hob I mein Opa a Single vun Motörhead gschenkt, wäu I ma in mein jugendlichen Leichtsinn einbüldt hob, des wird eahm gfrein … :cold_face:

A poar Tog späta hod a gsogt, daß de Plottn, de I eahm gebm hob hinig sein muaß, wäul des huacht si nua aun ois ob a a oides Reindl aufn Plottenspüla glegt hätt’ … :rage:

Des in Dein Video huacht si fia mi heite a so aun, wia waun ana a grobe Flexscheibm in CD-Playa gsteckt hätt’ … :hushed:

I glaub I bin oid … :worried:

:smiling_face: :grin: :grin:

Outen si do herrina a poa als Metalfans. Hob ma scho docht i bin da Anzige.

Bin a mit de ganzen oiden aufgwachsen, Guns N Roses auf der Donauinsel, legendär, der Lemmy in der Stadthalle in de 80ger, und Iron Maiden aufn Donauinselfest, als no a echte Rockbühne geben hot.

Also dann

Alex

Guns n Roses auf da Insel mit der Use your Illusion Tour…Faith No More und Soundgarden ois Vorgruppn…und U2 a nu dazua am Tog drauf… Des gaunze Toschngöd hod herhoidn miassn.

Den lemmy hob i leida nu nia gsengn weil a am See Rock kraunk woar und ois Ersotz Alkbottle herhoidn hod müssn.

Oda de witzigen sochn Schweisser, Type o Negative und de Original Sepultura in Wels…do kumman am de Tränen wenn man sich des Programm heitzutog aunschaut. I sog nur" Atemlos durch die Nacht…"

Du bist ned Öda ois de fühst…

Du bist doch eh a a Mostviertler… friaha hods imma guade Sochn bei uns geben. Super kleine Konzerte von guaden no name Bands in Gresten, Raundegg etc… mia haum söwa a soiche Festl gmocht… Am Dam Death usw…

Woar vü Gaude

ums Kurz zu mochn----Preiß Scheiße hin oder her :grin: -wenn ichs sehen will schau ichs mir eh aun :wink: …ABER Des Find i Wahrlich GROSSARTIG :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face:

Metallica & San Francisco Symphony Orchestra - Nothing Else Matters - YouTube

…scho seyt Vielen Jahren-und DESWEGEN Erkenne ich Sie auch als Musik Gruppe von Welt Ruf an …Den Rest von Denan hob i scho laung Geküblt :grin: , weyl i mi Liaba imma no sölba ins Ohrwaschl Puda :sunglasses: …owa waun i wü - und ned Wer aundasd :wink: :grin:

Lg Pg

Kann wer was mit sowas anangen?

Steh voll drauf auf so schwarze Mädel

https://www.youtube.com/watch?v=LAbVkagvYc0

lg

Oiso i mog jo ned alles von Nightwish - vor allem seit die Tarja Turunen (welche auf dem von dir geposteten Video jo noch singt) nimmer dabei is.
Oba Wishmaster is der genialste Song iwahaupt von denen.

Kennst des Video dazu? - zum deppat lochn :slight_smile:
http://www.youtube.com/watch?v=gg5_mlQOsUQ

Des is genial kenn i ned
Ohne Tarja ka Nightwish.

Ober des Gothic Zeigs gfallt ma

lg