An alle mit Zubehör-Kennzeichen-Halter und Schräg-Montierer

Ab einer gewissen „Schräglage“ des Kennzeichens besser nicht mehr die italienische Grenze passieren. Sonst kommt ihr evt. ohne Motorrad aus dem Urlaub zurück.

Hier die Reportage:
http://www.daserste.de/information/ratgeber-service/recht/videos/schiefes-kennzeichen-motorrad-weg-100.html

Des Kennzeichen steht meist mit den Knie in Relation. :wink:
Als ich noch jung war, war mein Kennzeichen a ziemlich in der waagerechten, aber mit zunehmenden Alter fragt ma sich warum.
Ins Radar fahren eh nur die Blinden und wenn di a Kibara aufhält, dann wirk des waagerechte Kennzeichen eher negativ ois positiv.

Ah bei uns, ned nur im motorradfreundlichem Italien.

… aus soiche Gründe is Italien seit einige Johr vun meina Reiselisten gstrichen.

I muaß ned überoi hin! :sob:

… du doch irgendwaunn dei Wohnzimma ???

… DB Killer, also nicht dem dicken freundlichen Börnymann sondern des Eisnstickal im Puffa … warum fährt man OHNE dieses Ding nach CH wenn man X Mal gehört und gelesen hat das es bis zu € 300.- kostet wenn die Zwergenstaatler dich derglengen ? Warum ein fast waagerechtes Taferl ? Es is ma a Rätsl.

… wie wunderschön gewisse Teile Italiens sind und ich diese sehr gut erkunden kann mit einem „INTAKTEN Moped“ ist deine Abneigung für mich unergründlich.

wos is des hods , ebn :grin: -Oiso : is es Die Orginale Numman Tafl hoitarung gwen , Dies aum Moppal ghobd hod , oda ists ane ausm Zubehör, mit Foischn Winkl gwen :eyes: ?..i woas ned wos es da zu Diskutiern gabat …Ursache und Wirkung -ned mehr und a ned weniga …Freili des mitm Moppal für a Zeit zu Interniern is Natirli scho a a Stoarkes Stickl :sunglasses: …Trotzdem wo Keine Klage auch kein Späteres Gericht :wink:…und Gaunz Nebenher …so wia Sich Die Teutonen , scho Seyt Ewigkeiten, in Ihren Lieblings Urlaubsländern aufführn , braucht ma a ned umbedingt x mal Hinterfragen …Des woas eh Die Gaunze Wöld , und wird a nur Akzeptiert weyls eben a Guate Marie do lossn …owa Sicha a ned aus purer Nextn Liebe :grin:…weyl Die gibts und gabs a nur Sehr Selten :wink:

Wia imma a Einseitiger Bericht -Weyl Warum wurden Die Kiwara , Die ja Die Kontrolle durchgführt hobn ned auch dazu Öffentlich gefragt wia de Gaunze Gschicht von Ihrer Seite aus gesehn war .?

Owa mir kauns Recht seyn …wenns Olle daun nimma noch Italia foahrn -zwecks dem Gschmarri , daun is wenigstns , Des Stroßn ned so Vastopft :grin:…weyl i foahr sowiso wida hin scho Bald , und auch zum Lago Di Garda wie eh und je :wink:…Nur liefer i Denan sicha koan Grund dos mi Nammln können , weyl mei Reibn Oritschinale is -und Basta

… anfoch erklärt:

Der Stoot hod - aus meina Sichtweise - de Aufgobe unser Vermögen zu vawoiten, unsa Infrastruktur instaund zu hoiten, unsa Laund zu vateidgen, und die öffentliche Urdnung aufrecht zu erhoiten. Aus!

Er hot sicha ned de Aufgob uns zu bevormunden, zu drangsalieren oda uns in irgendana Furm an Gesslerhuat griassen zlossen.

Wenn ana am Moped sitzt und des Bandl vum Hölm ned zuagmocht hod is des zwor bled und leichtsinnig, geht den Leviathan oba an Schmorrn au.
Wenn ane ihr Nummerntaferl zu woogrecht hod, kaun ma des Taferl schlechter lesen (bsunders waun ma a Radarfoin is) oiso is des vun mir aus a Vagehn.
Dafir des Moped einziagn is a voikumman überschiassende Moßnohme, de durch nix zu rechtfertigen is.
Sowos strof I ebm damit, daß I ka Göld mehr durthin bring (mehr Meglichkeiten hob I hoid ned)

Und na: Mei Taferl is ned woogrecht, des is so montiert wia si Suzuki des denkt hod. :wink:

voi da Trottl Beitrag in dem Film :grin:

Üwahaupts is Der Ganze Ländervergleich sowiso a Bleedsinn , wos Intaressiert des wos in D es Fahren zb.ohne Helm usw kost -wenn Die Gschicht ebn in Italia woar ?..Jojo i was is wia zb mit de Oarbeitslosen Zahlen …do wird a imma Deppat gred -zb : Jo wia hobn a scho 450 .000 owa im Vagleich da Trottl Eu stehn ma eh no Subba do :grin: …aba vielleicht soit i mir mal erklärn wos von dem Deppatn Sprüchal da Jeweilige Oarbeitslose ,PERSÖNLICH für Nutzen bzw für a Hilfe hat ? :eyes:

Wurscht foahrts Bitte Alle nimma hin , nach Italia …i werds dann um so mehr Genießn :smiling_face: :grin:

… san a olle durt wos hinghern und trotzdem bin i meistns mit olle recht guad mitkumma :wink:

Italien hod diesbezüglich immer an Pracka ghobt und erscht recht die Schweiz. Durt hod a Bekaunnta wengan nicht vorhaundanen DB Eater (ned Killer) 3 Kilo peckt und des Moped bewegst erscht wennst peckt host.
Erinnerst dich aun die Staffelung in Italien bezüglich Autostrada ?? Die haum amoi Hubraum obhängige Gschwindigkeitn ghobt … die spinnen die Römer :wink:

In Italien glaub in de 80er Johr: bis 599 ccm = 90 km/h … 600 bis 900 ccm = 110 km/h … 901 bis 1300 ccm = 130 km/h … über 1300 ccm = 140 km/h :grin:

Wenn des bei uns kamat warad die Pille sche haas :grin: :grin: :grin:

Wenn einer lustig drauf ist, wird das Motorrad offiziell lärmgeprüft, festgestellt, dass das Fahrzeug illegal unterwegs war, Anzeige, und es kostet bis zu 800 Fr.
:eyes:

Auch mal wieder einer, der von meinen Ansichten nicht allzu weit weg ist. Dummerweise bin ich damit in fast allen Abstimmungen in der Minderheit… :worried: :cry:

… wie kommen wir nach Frankreich ohne die Schweiz zu streifen ??? :grin: :grin: :grin:

Na schau - die Banditin ist auch laut aber man kann sie auch leisa fahren und es ist ein geprüftger BOS Puffer mit „e“ Zeichen und der Leisemacher ist drinnen. Mehr kann man nicht tun um nicht in Ungnade zu fallen.

… wie de Pifkonen mit eanara vadeitschung von Michelin Colgate und Co :grin:

Leviathan … drangsalieren … Gesslerhuat … is da fad heast ??? RED DEITSCH TUINA :grin: :grin: :grin:

Na Jo daun bleibta ja imma noch ois sog .Trost Pflasta De Meeglichkeit , Deyne zumeist Vablödete Denkweise :sunglasses: ab und zua Gründlich zu übadenkn :grin:
…Nur damitst hoid ned all zu oft in da Minderheit dahin Vegetiern muaßt… :grin: :grin: :grin:

Sali Pg

Soll i da a Route vorschlagen? :smiley:

Also, du hast da 3 Möglichkeiten:
a) Du fährst via Schwarzwald
b) Du fährst via Italien (z.B. La Spezia rüber bis nach Bologna, dann die Poebene durchqueren und du bist wieder in den Alpen oder Col du Mont Cenis und dann so weiter: http://goo.gl/maps/YE67H )
c) Du lässt dich fahren

… mir solche Ordinäritäten :wink:

… so wie ma nach dem der Schweizer uns verläßt weiterfahren, nur in der Gegenrichtung aber wir werden in Reckingen ein „Entrecote“ essen und daher MÜSSEN wir die Schweiz streifen und der Grond kommt auch nicht nach Bozen wegen uns :wink:

[image]Wissen 24 | Die Seite für Mehrwisser

http://www.engadin.stmoritz.ch/sommer/de/gastronomie/café-grond/schillernd.1/

… Entercote UND Grond na ja und dann natürlich DU … sind schon Gründe die Schweiz zu besuchen obwohl du bist ja dann eh schon vor uns unterwegs :wink:

Also einigen wir uns auf Entercote und Grond … s´reicht.