Englisch - Feind des Forums

Sorry Leute, aber nun verstehe ich warum man hier auf die deutsche Sprache sich versteift :wink:

Österreich: Austria and open exhaust without db killer - forum.1000ps.at

Maybe it depends on the user skill :grin: :grin:

Ich bin mir sicher dafür nun verbale Schläge zu bekommen aber se posts mätschisonit mi äh smeil on mei fes

Danke das wars

PS: Fährt wer am WE?

PPS: I man sicher ned nu di Pilli, ka Aungst i geh ned auf die los. :wink:

LOOOL, das bildungsniveau da herinnen is bezüglich englischer sprache selbst bei akademiker zum grausen.

aussadem, wos hom de olle gengan Börny unseren db_killer? offensichtlich nix wirksames, weil er immer no do schreibt :grin: :grin: :grin:

kommt halt drauf an, wenn man wie ich grad erst aufgstandn is und schaßaugat schreibt, können scho moi fehler passieren. und i finds besser jemand mit schlechten englisch traut sich schreiben als gar nermd, weil 1. wird dem bittsteller geholfen und 2. verbesserrt der mit schlechtem englisch durch praktizieren seine kenntnisse

jeder, der mit einem Tuningauspuff unterwegs ist muss den Börny mithaben sonst zupfen se dir das Taferl…
Do reicht ned amoi des Foto und wennst du es der Polizei sagst, dass er eh bei dir daham umadumliegt, kummt ah ned so guat fia di söwa!!!

Najo, aber es ist eben auch so, dass das in Österreich vermittelte Englisch relativ wenig mit dem echten, verwendeten Englisch zu tun hat, aber ich glaub das muss ich Dir nicht sagen

na daun steck i a buidl vom börny in mein auspuff :grin: :grin: :grin:

na e ned. i hobs a erst richtig NOCH da schul glernt

Green Lantern, nimms ned so tragisch…ich finds einfach lustig und hab eben geschmunzelt darüber und da ich seit einiger Zeit bereits im Büro bin, darf ich das und bin auch dankbar darüber.
Das soll auch nicht beleidigen oder so einfach Spass in dieser tragischen welt

U damned Bastards… NO ONE is stuffing me into any „Pipe“, Muffler, Exhauster or what the f… ever… com on… u pricks… (dancinglegsswingingfists) who wanna fight me… hu… WHOOO…

Bloody nurds ja… talking about things they don’t know… even my picture is NOT FOR u… Ignorantsgrmblfx :rage: :rage: :rage: :rage:

Oisa… lost’s mi do ausn Spüh es Bazi… imma auf de klan Bladen… :face_with_diagonal_mouth:
Steckts eichan Lulu in de Tröten… freeeeeeeeeeee DB-Killas!
Muaß do amoi aun de EU schreibn… de Diskriminirearei und des ewige wo Einestopfn geht jo ned… Freiheitsberaubung is des jawoi…

tua ned so ois bosd de ned a freiwllig söwa wo einestopfm dadasd :grin: :grin: :grin:

the hell i dump my dick is my business… des was ehhh i a! Is jo a mei Lulu!

Hob a nie behauptet das i des ned tua, i vabiat ma nur das ma mi dauand oisa gaunza in irgendwöchane Reahrln stopfn wühhh…

Is im Sinne von Gleichberechtigung voi daneben… nur weul i so haßn tua…sog jo a Foi fiar de EU-Kommissiaun!

wennst des da EU üwalosst wird desd nie wos aussa dass dier NSA ois brühwoam gliefat griagt

hat mir ein breites grinsen ins gesicht getrieben, scheinbar mit einem übersetzungsprogramm geschrieben und ohne es zu überprüfen eingegeben. abgesehen von den vielen rechtschreibfehlern :grin: :grin: :grin: :grin:

aber das niveau wurde in den nächsten threads nicht wirklich besser

was hast erwartet? literarische ergüsse auf englisch in einem motorrad-forum? er scherzet! der witz, er ist ihm gelungen. hätte shakespeare gesagt, wenn er deutsch gesprochen hätte :grin: :grin: :grin:

aber ein bisserl mehr als so was. ich bin auch nicht perfekt in englisch aber das hat mich dann doch sehr überrascht.

mich nicht, kenn das aus der praxis. musste mal bei einem ehemaligen arbeitgeber, den finanzvorstand vertreten und den besuchern aus UK unsere anlagen erklären, weil der als VORSTAND DER STAATSDRUCKEREI keinen geraden satz auf englisch rausgebracht hat.

auf mi losgehn duad eh kana :wink: ,des moch i scho sölba mit mir aus :grin:

Freili bin i koa Kind von Traurigkeit Nie gewesn …oba Trotzdem …willsd ma Bitte Genau erklärn wos an meiner Antwort do ned Verständlich oda ned Kurz und Korrekt ausgedruckt woar

[color=#0000CC]

[size=120]Hi Zdenek

The Point is -You have in the Eu no Problems with the Police inkluding The Technical Control Team , called Prüf Bus , if you do some Things Right .

1- Your Remus Exhaust have a EU Number

2- You have a Paper , maby a Card from the Remus Company , where is Ständing inside for what Type of Motorbike the Exaust is authorized.

3- You let The DB -Killer inside The System , and make no other Manipulations on The Exhaust .

Have a Nice Travel

by Pg[/size] [/color]

…i moan i woas scho sölba das Inglese Ollas Andere ois mei Lieblings Sproch is …des muaß owa ned Automatisch heißen , dos ichs ned zumindest so Guat behersch um mi ned a zumindest im Grund Vokabular Verständigen zu können …dazua brauchts koane Schulbücha und a koa Studium …Einige Aufenthalte in Englisch Sprachigen Ländern -USA , GB und Asien lernen einem Die Sprache des glaubst :grin: …owa sicha ned wias Irgandwo in am Biachal steht …auch war i üwa 6 Joahr in ana Autofirma , wo ma Englische Autos vakauft, und a Restauriert hobn …Die hobn Sich dortn nia üwa meine Sprach Kenntnisse oda Unkenntnisse beschwert …Gaunz im Gegnteil -De woarn Verry amusd :grin:…dos i üwahaupts poar Laute Diesbezüglich ausse bracht hob …

Lg Pg

Ps: WER am Wochenend wohin foahrt (wennsd unta Anderen auch mich meinen solltest kaunst im 2 Takt Fredl (Veranstaltungen ) lesn wauns Di Intaressiert :grin:

i fohr ned, weil meine muss in die werkstatt. neuer reifen, tankanzeige reparieren, etc. a paar kleinigkeiten halt.

nur kurz zum Englischen, weil i do jetzt ned drauf umadum hock…es woar vaständlich, owa richtig nur weng :wink:

Zu Ybbsitz…lustig, de Gegend kenn i guad weil i jo ned amoi so unweit weg daham woar fia ungefähr 20 Joar. Wirst viel Spass haben mit deiner TM…Bergerl, Kurverl, liabe Leit und gute Gastronomie…vielleicht schau i a wirklich hin, aber kann erst am Sonntag und da ists ja eigentlich offiziell vorbei, aber trotzdem mal schauen :grin: :grin:

In diesem Sinne

Viel Spass

kumm scheiß Di ned aun :grin:…fürn CZ Schweyk :grin: , der des gfrogt hod woa des eh Guat Gnua :wink: …und Du hostas jo ned gfrogt …weyl is da daun eh ned auf Inglese Beantwortet häd :cold_face:…Und aum Sonntag is goar Nix vorbei :sunglasses:…Zumindesd woars Voriges Joahr a Riesen Gaudi auf Irgend ana Oim do im Umkreis , mit aum Guatn Schweins Brotl …so wias Richtig ghert , und des sog i ois Boar , daun hoast des scho wos :wink: …& Teia woara a ned :grin:

Lg Pg