Noch so ein Einfall

Kleines Abendrunderl: http://goo.gl/maps/QfnVy

Super Wetter, ka Rennleitung, leere Straßen - schen wors. :grin: :grin: :grin:

Auf da KK worn grod amoi 2 Mopeds. Ana davon hot se so deppat hingstölt, dass i mit müh und not wegfohrn hob kenan, obwoi der gaunze parkplotz durtn leer wor. 3 moi diafts rotn wos des für a moped wor. RICHTIG a BMW GS. Typisch GS-Fohra - vü kohle (zumindest tuans olle so) owa ka hirn.

I war letztens des erste moi im Leben in der kalten Kuchl und i muass sagen: Ned schlecht, aber es gibt besseres. Dort is rutschig und stellenweise dreckig. Kummts wieder moi ins Wald4tel auf a Mühl4tel Tour und i zeig euch was i mein. :wink:

oiso gestan wor nix dreckig und nix rutschig. nur den annaberg runter waren 2 baustellen - endlich mochns den asphalt dort neu.

Oiso wir san von Mariazell gekommen, also die eine Strasse die genau westlich von KK läuft.
Den Rest kenn i sowieso ned.

des warat daun die B21 von Mariazell nach Kalte Kuchl, aber die war gestern in Ordnung.

Hängt vom Gas ab. :wink:
Grutscht samma olle bis auf an mit seine 70 PS. :wink:

naujo mit meine 172ps und strammer fahrweise … mei hintarafm is hoit no ziemlich neu :grin: :grin:

Und wie sieht’s mit ASR oder TC aus? :wink:
Na eh wurscht, rutschen is ja selten nur a subjektives Empfinden, aber von mir aus wars da halt so.

hab i ned bemerkt, dass sich die systeme eingemischt hätten. und glaub mir des fallt auf :wink:

andererseits hast aber auch ned so unrecht. die felswände geben schon oft einen ganz feinen gesteinsstaub ab, der dann auf der strasse liegt wie schmieröl. aber da ist halt gefühl gefragt am gasgriff oder auf den nächsten regen warten, der es wegwäscht :grin: :grin: :grin:

Ah geh, des hat scho gepasst so. Mag das eh wenn der Hintere in der Schrägen leicht kommt.
Bins halt nur ned so gewohnt, weils normal ziemlich schwer des Radl zu drehen.

na daun? wos jammast daun ummadum herst? :grin: :grin: :grin:

oiso des gfallt ma,i kenn jo an haufen ausreden,
aber de werd i ma aufschreiben und untern kopfpolster legen,das i sie nicht vergiss :grin:
gefühl am gasgriff,…denk…was hot den dei mowed so für fahrhilfen…,
aso de konn ma jo olle ausschalten :grin:
empfehle gsxr 1100 ohne des gonze glump vo elektronic,
ergebniss schwar zum fahren aber lustig :smiling_face:
griasserl

Wer jammert denn?
I hab nur gsagt, daß es ned schlecht is, aber daß es besseres gibt.
Und daunn halt a bissl a Begründung, worans liegt. :smiley:

und an mich retourschicken :grin:

Brauch nur Punkt 3, 3a und 3d ankreuzen. :wink:

so genau hab ich mir das no garnet angschaut :grin:

sind aber ein paar witzige sachen dabei :grin: :grin: :grin:

Na ich wäre eh ein einfaches Überholopfer. Würde mich sogar freiwillig melden. :wink: :grin:

eben deswegen mochts kan spass bei dir - typisch schweizer halt :grin: :grin: :grin: :grin: