Einfälle gibts

Was ma so macht wenn mal Zeit is.

Mei Rasenroboter mit Rollei Action Cam

… i hob unsere 700m² friara mit an Spindelmäher gmaht … :wink: und des OHNE Kamera :grin:

Gerry unsere Spezies is am aussterben de heitige Jugend mocht des mit dem Comjdda :wink: :grin: :smiling_face:

wos i moch is unbestrittn :wink: …auf Jedn voi sich ned um so an Kaaas kümman :grin: …dafir is ma mei Lebenszeit zu Kurz :wink:…owa wia hast so Schön : Jedem Tierchen seyn Plesierchen :wink:…Oiso loß Ema ebn Weita Hackln Den Knecht da Modernen Garten Kunst , und pass auf dos Eam ned a Stoa auf Seyn Kombjudda Schädl foit …weyl des wär jo Wahrlich schod für Die Verschwendeten Resurcen Die wo Zur Herstellung von Dem Scheißndreck aufgewendet wurden :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Tjo i geh lieber Mopedfoan und loss wen aundern hackln.

lg

Da du ja so gerne Motorrad fährst, hast du auch eine Ducati, wo man nach 45min froh ist, dass man wieder absteigen darf. :grin: :sunglasses:

Jo i foa a lieber 45 mit grinsen als Tagelang mit ein Einheitsmoped des ohne liebe zum Detail von de klanen Japsen zsaumgschraubt wird :sunglasses:

Stimmt, eine SV1000 mit einem V2 ist ja eine solche Massenware.
Das ist natürlich völlig was anderes als ein individuell-überteuertes Zweirad aus dem VW-Konzernbaukasten. :sunglasses:

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

gibts des Video auf youtube?
oder isses sogar was für gaskrank? :grin:
auf wos ma olles draufkommt, wenn am lonwailig is :wink:

jo, es gibt leit de wollen unmengen an schnitzel panieren und frittieren für aundane mopedfohra :grin:

… a immer weit weg fohrn weu GF is a bissl wie a Pizza … :wink:

… i daunn ned so blad warad ??? Na ja ds blöde ist nur, unsere Tochter wohnt momentan im Haus und auf meinem Balkon is ka Wiesn :wink: :grin:

mit ihr tauschen. owa wia i di kenn is der rosn dann recht boid asphaltiert damit ma mitn moped donuts üben kenan :grin:

… kennan uns in 10 Johr noch weil daunn wohnan mir wieder durt … daunn zag i da mein Griller :wink: und meine Plitschka Platschka mit Knofesoß :wink:

und die donuts mochma daun mitn rollator :grin: :grin: :grin:

… wird ma so no Moped fohrn kanna oder ned ??? :grin: :cry: :cold_face: :sunglasses:

wennst weida sovü rippal frisst ned, weil a lederZELT gibts ned :grin: :grin: :grin: :grin:

… Plecher Planen in Neistodt :grin:

hm, bestöll ma gllei 30 fia de waunsinnigen do