Irgendwie schön

Amaterasu (jap. Sonnengöttin),und Yamaha Tenere (jap. Paris-Dakar Göttin…) :grin:

… beim nächsten Mal bückst dich a bissl weiter runter bis die Lichtquelle der Sonne genau hinterm Tank liegt DANN hast an geilen Effkt :wink:

für den Tipp, mach ich nächste mal! :smiling_face:

du kannst das bild aber auch direkt hochladen.
bild im beitrag anklicken-anlage anfügen…
is nit so schwer,des kann sogar ich :grin:
griasserl

:wink:
des is auch a yamaha,
eine yz 450 f
normaler weisse mit der # 146,aber de zahlen verschwinden imma nach dem waschen.
ohne sonne aber dafür mit hohem luftstand :wink:

also…

… wos is na des fia a grauslige Kraxn … :smiling_face: :grin: :wink:

… so schaugt a yamsn aus …

Ich dachte, hier sei von Motorrädern die Rede und nicht von kaum beweglichen Schwermetallen. :eyes:
:wink: :grin: :sunglasses:

Bleedsinn :sunglasses:…so schaugt sowas aus :smiling_face:… Du Oide Frängische Kultur Banausn-mit Östarrichi Laundes Vabot :grin: :grin: :grin: :sunglasses:

dann bitte mit Gatling! :sunglasses:

GRSCH (12000 schuß pro min) wäre mir noch lieber aber keine Yam kann es tragen…

… host da du scho amoi übalegt, wiast du den Lostwogn foahrst der da de Munion fia de Puffm hintaherzaaht?

wannde eastn 100Schuss nix treffn, dann brauchst die ondan 11900 eh nimma …

…Gatling daunn bittschen wos g’scheits… owa i glaub do maissad ma 10 von de Blechheifn z’suspaunna, damit’s des dazaht…

GAU-8 „Avanger“, aum Besten mit Urangeschossen… :wink: :grin: :grin: :grin:

http://www.taringa.net/posts/info/14920577/La-ametralladora-mas-grande-del-mundo.html
3’tes Video bei 0:38… gewoitig, des Teul hod so an Rückstoß, das de Guarkn GAS geben muaß boid’s schiaßt, sunst foits owe… :grin: :grin: :grin:

von „Grjasev-Schipunov“ ham die Russen in Flieger eingebaut,hat oba solch Vibrationen das da eigene Fliaga kaputt geht. Und unglaubliche Munition verbrauch; in ersten 2 (oder 3) sec. 280 Patronen abgefeuert! :sunglasses:
I glab nur Harley foarn ist geiler! :grin: