trennung - 13.06.2014 19:47

griass eich, leitln!

ich brauch platz in meiner garasch und würd mich glatt von einem meiner gasradln trennen, und hab keine kathegorie dafiar gfunden.

es handelt sich hierbei um eine
HONDA CB500 PC27, EZ 1995
mit eingetragenen 20 KW - jedoch offen (58ps)

jaja, ich weis - das typische anfänger- und fahrschulmopped.

sämmtliche verschleissteile neu:

Motoröl, ölfilter, luftfilter, zündkerzen
gabelöl + gleitbuchsen neu
ventile eingeschliffen da die abgaswerte fürn arsch waren
ventilschaftdichtugnen gleich miterneuert
antriebssatz neu (-1 vorne)
vergaserservice
radlager neu
bremsklötze und flüssigkeit neu
ABM- SBK lenker inkl dazugehörige gewichte und abe verbaut
kleine blinker vo+hi

windschild gibts dazu,
sturzbügel montiert

rechnungen vorhanden

VB 1900 €u dollar

edit: mopped is abgemeldet. steht aber in bruck/leitha und kann mit probekennzeichen probegefahren werden.
PM an mich bei interesse

… hob grod dem neichen DESERTWATERBIKER hgschriem er soll sich dei CB kaufen zum lerna … schreib eam a PM eppa hod er Interesse.

lg

oba geh, der suacht doch nur an gatschbock.
najo, frogn könnt i eam … :eyes:

greeeeez

Jo Maya sicha koa Schlechts Produkt …Zuverlässig und Der Gaunze Kram …für mi ists Sicha Nix …Trotzdem werd mi amol umhörn …bzw es gibt Genug Di mi frogn wos für a Moppal Guat seyn soi …Meistns is des Thema nach poar Wortn dann doch Beendet weyls in ana Anderen Welt sind …und dortn soins a Bittscheen Bleybn :wink:

Lg Pg

danke.

aundares thema … 8tal ausfoat am sonntag? :grin: :grin: :grin:

greeeeez

Vorweg Peda :wink: …woast eh dos i a Varrückta bin …wurscht bins sogar Gern und auch Gaunz Bewusst …zumindest Reichts Aunscheinend für DIE -DIE mich umgeben …i hobs halt Gründlich satt Irgendwelche Tourn bei da Üblichen Leidens Numma Tour ala Kalte Kuchl , Soboth und Der Ganze andere …Pipapooo :grin:.
Lg Pg

sinnlos , Deswegn Tante Edith :wink:

Lg Pg

… der Neusiedler See Pille :wink: Bei KK geb ich dir recht dort scharen sich unsere MöchtegernBIKER aber Soboth oder Gaberl, Gesäuse, Wildalpen, Packsattel, Miesenbachgraben, Weizklamm, Geschriebenstein und so weiter … das is doch schwer okay. Mach mitn Mayer a Runde ins Bgld und in die Stmk.

… gaun ma a Gixxn a mochn des wast du bessa wie jeda aundare :wink: :grin:

… Termine … kumm um 0900 zu Fischer Ferl. Des wird heite a Hetz :wink:

Jo warum a ned :grin:…is es Fit im Schritt es Prüllia-und da Reita :eyes:? :grin: :grin: :grin:

maya - des stümmt scho…fahrschul- und anfängermoped owa do ham si scho andere fest gschnitten, de glaubt ham mit dem radl kann ma net gschwind ums eck…
[link]RAW onboard: little Honda CHASING random FIREBLADE - YouTube

was i. hob jo 2 davo - ane ohne scheinwerfer, blinka, spiagl, hauptstända und ohne sturzbügel :wink: :wink:

greeeeeez

pilli, oia sack. i bin grod aufgstaundn. wennst a runde mocha wüst, schau dassd herkummst. daun foama vo do a grosse runde. i muas oba um 16:30 daham sei

greeeeez

Maya Junga Sack :grin: …genauso wirds ned passiern :sunglasses: …Ned i foahr zum xxxxtn mol do in Die Gegnd , sondan Du kaunst Di Endli amol Richtung Doppla bewegn …So weit ists ned dosd um 16:30 ned daham sein kaunst :grin:…was i da no aunbietn kaun is , dos i Die beim Halli Fischa o hol …weyl bis dahin, host glaub i eh schon amol gfundn ghabt -Gell? :eyes: :grin:

Ansonst kömma jo auch daun a Klans Fülmchen drehn :smiling_face: , (Aprilia & TM inkl Zwa Trottln Die wos des Lenkn :wink: ) damit Olle wos zum Lachn hobn :grin:

Lg Pg

wennst a cam mit besserer auflösung hast können wir drüber reden :stuck_out_tongue:

jo mit ana Bissal Bessaren :sunglasses: hab ich eh schon, seit Kurzem …immahin 720 p :eyes: oda wia Der Schaß heist :grin: …und wos is mit Dir- host Sölba kane ? :eyes:

es Untere Video is mit Der gmacht …Wie auch immer man kann scho was erkennen …oiso Gstöll Di ned so deppat :dizzy_face: :grin:

so, bin quasi fertig. no gach duschen, dann könnten wir starten :wink:

routenvorschlag: (start = treffpunkt, da ca gleicher anfahrtsweg für beide) https://goo.gl/maps/H2oYs

da is kaum verkehr und wir können unser tempo fahren.

dort beim kaffee (routen-ende) kann man die weitere tour besprechen :wink:

greeeeez