Motorrad-Club in Wiener Neustadt

Geschätzte Motorrad-Enthusiasten!

Seit einiger Zeit bin ich auf der Suche nach einem Motorrad-Club oder einer Fahrgemeinschaft im Raum Wiener Neustadt. Sucht man im Internet (Dr. Google weiß ja bekanntlich alles), findet man zwar alles mögliche, aber nicht wirklich vernünftiges. Aus der Liste der Suchergebnisse fallen viele Links einfach aus, weil …:

  • die Webseiten gibt es gar nicht mehr

  • der Verein/Club/die Fahrgemeinschaft ist inaktiv (teilweise seit Jahren nichts mehr passiert auf der Homepage

  • es sind irgendwelche markenspezifische Clubs (wie Vespa etc.) - nichts dagegen, nur ich fahr halt keine Vespa. Mit meiner 1200er bin ich dort sicher falsch :wink: Achja, Harley fahr ich halt leider auch keine.

  • oder es sind oft Clubs, die nur spezielle Arten von Motorrädern wollen (Chopper, Supersportler, etc.)

Da ich also nicht fündig wurde, kann ich mir auch vorstellen, selbst einen zu gründen. Als Rahmenbedingungen schlage ich folgendes vor:

  • Ich hätte gern einen Club, wo vor allem gemeinsame Ausfahrten, Veranstaltungen und Benzingespräche im Vordergrund stehen und nicht Rundenzeiten, Markenhysterie oder gegenseitiges Schlechtmachen (a bisserl pflanzen darf man sich schon, das ghört sozusagen dazu :grin:)

  • Alter, Marke oder Fahrstil sollten keine Rolle spielen.

  • monatliches Treffen in einem geeigneten Lokal (noch nichts spezielles im Auge, aber kann noch werden)

  • Veranstaltungen wie gemeinsame Ausfahrten (Tagesfahrt, Touren), Sommerfest, Weihnachtsfeier, vielleicht auch Charity oder Motorradweihen

  • etc. (für Anregungen bin ich dankbar)

Aus diesem Grund der Aufruf an Interessierte: Meldet euch einfach mal bei mir per PM oder in diesem Thread (=Fredl). Wenn es dann von der Menge her Sinn macht, pack ich es gern an.

In diesem Sinne - die Linke zum Gruß,
Steve

… a Saubande in Wiener Neustadt ??? :wink:Nette Idee Steve.

sog,gibts bei eich ,nit an
1000 ps stamminger,oiso stammtisch ??
auf 1000 ps kommen wolll 60% der aktiven user aus der umgebung von wien,
und alles gewaltig gute fahrer(innen) wie man so liest,
da gibts ja woll genugg,die dein anliegen teilen.
a idee hätte ich noch,als orts unkundiger,
bei der kk steht sicha so a werbe taferl oda bessa gschrieben a tafel,
wo se ihre spezialität anbieten ,de eh jeder kennt,
des löscht du und schreibst dein begehren drauf.

:smiling_face: :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

nit das jetzt meinst ich spamme deinen aufruf zu, :wink:
is ja im tratsch forum :grin:

… I hob a Deschawü! :grin:

http://www.1000ps.at/forum/fb.asp?m=2593227

…bitte san Fredl alla der Sorte geblieben…

…beste Wuchtl ever…

wenn mir da alle bei euch mitmachen…
gibts dann ein kumulatives Kutteneinbrunzen?

Jawoi, oisa Stiiiphn… ohne Kuttngebisch geht goar nix! :wink: :grin: :grin: :grin:

de haum mortgen in Wöllersdorf Treffen in einem Lokal und machen auch Ausfahrten

Redirecting...

Ich weis nicht wie aktuell diese Seite ist aber möglicherweise findest irgendwas.
Besonderheiten und Infos zur Bikerszene in Österreich | Bikerwelt.at

… Pezibär zwor a maunxmoi am Oasch gaungan, oba lustiga wors scho, wia a no gschriem hod. :eyes:

genau gerry :grin: :grin:

bitte ned wien und wiener neustadt verwechseln oder gor no schlimma mit wiener neudorf. do san üwa 50km dazwischen

…de gaunze Oidbagasch woar oft jenseits von gut und böse… owa a GAUDE woar’s ollemoi!

naujo aun cruiser und chopper hob i eher ned docht …

geographie wor ned deins in da schui gö? du bist ned aus bezirk WN oder WB :grin: :grin: :grin:

… unsere Buama und Innen san gern dabei fois di traust :wink:

…von iwaroi wo i sein wühhhh!!! :rage:

Heast… i los mir ned vorschreibn WO i daham bin I NED! Und waunn i an Club in Düpsdrüüü beitritt is a mei Suarg… i sich’s schau, du bist a Vuarschreiwa Tschief… du wüst oiweu streitn und de fetteste meistbehängte und owaaunbrunzte Kuttn hobn…

Hmmmmm…heast des Pillinöse schreiben befreit… :wink: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

… der Stuzzicadenti is goa ned a so? :eyes:

Der mocht do nua a Urschreitherapie … :smiling_face: :grin: :grin:

schau :grin:…hosd owa a Laung braucht bist des gschnoid hosd -Du Pfeifffn :grin:

denkst i bin zum Spass do herinnan oda wos ? :eyes: :dizzy_face: :grin: :grin:

Lg Pg

hert Sich soooo Schlecht gar Nicht an Deyn Ansinnen :wink:-Guat für mi ists halt zuweit weg
(und Schonenda für Dey Nervngwandl ists a no :grin:) …wünsch da owa Trotzdem dosd a poar findsd , in Deina Gegend, Die da Mit duan woin :smiling_face:

i woitat amal vor Längara Zeit sowas in Wean für 2 T Achtal ins Lebn ruafn , habe aba daun Abstand davon genommen ,zwecks da Erkenntnis- da i ois Eign Brötlarischa Menschf(r)eind :grin:-zu sowas Sicha ned Bsondasd Guat beschaffn bin :sunglasses:

Ciao Pg

wenn du einen gefunden hast sag mir bitte bescheid.
p.s sie sollten ohne vorureile gegenüber emigirierten germanen ein, die zudem noch in transdanubien wohnen :grin:

…des wird schwer… :grin: :grin: :grin:

oiso do importier i ma lieber de piefke…frisch vom feld weg. des is a gaudi!

im grunde is immer schwer mit so ana partie, weil ma hot jo a leben und des a jeder einzelne. die grundsätzliche bereitschaft mitnand was zu machen hat ja a jeder, aber die zeit zu synchronisieren is oft net afoch.
so hab i ma vorgnommen mi amoi mit dem herrn gerry z´treffen…zwecks plauscherl über kroatische leckereien, die i no net kenn…owa…bis dato hats mi no net noch wr. neidorf verschlogen. und jetzt fangt erst de urlaubszeit an.

eigentlich bin i a net unbedingt grad der hordenreiter, do wirds schnell unübersichtlich oder stressig. was ma owa doch seit jahren laune macht is des glocknertreffen 2x im jahr.
do trifft si a ehemaliges cb500er forum, wo eigentlich de wenigsten no a soichane fahren und de partie is scho fost alpenländischer multikulti. do san germanen aus de unterschiedlichsten regionen, vorwiegen bayern und schwaben und von hiesig san weana, oberösterreicher, keantna und steirer dabei.

nachdem ma uns aber scho so lang kennen vasteh ma uns sprachlich owa fost scho zu 90 prozent. :grin: :grin: :grin:

des guate is halt, dass ma uns immer am glockner treffen und dort des wochenend verbringen. dort hast auch ka problem, dass ma in da gruppen bleiben müssen, weil ma si do eh immer auf de parkplätz trifft.
und am abend gibts hoit apre-dings und a gaudi.

i kennt ma owa sowos wia an wöchentlichen club-stamminger goarnet vorstelln…so muasst ticken…des kannst net lernen…und de leit, de dann do dabei san, de muass ma jo net alle gern haben und i bin hoit scho zóid, dass i mit leit mei verbleibende zeit verbring, de i net aushoit. :grin:

oiso - i wünsch dem steve, dass sein wunsch erfüllt wird und mecht nur anmerken, dass ma manchmal vor seine wünsch a a bisserl angst haben sollt… :grin: :grin: :grin:

und dem herrn gerry: kommt zeit komm i… :grin: