Brauche eure Hilfe !!!

Hallo liebe User ,

ich habe mal ne frage an euch. Muss mich jetzt zwischen der Yzf-R 125 & Wr 125 X entscheiden.
Ich habe nur paar Kriterien :
Will Wheelies üben ( auf abgesperrtem Gelände ).
Will aber auch jeden Tag zur Schule & zur Arbeit fahren.
Will das Fahren allgemein Lernen, mit welcher Lerne ich mehr ?
Beschleunigung ? Höchstgeschwindigkeit ?

Das wär’s eigentlich, ich hoffe ihr könnt mir Helfen

Mit freundlichen Grüßen

Osan

… an Spezialisten für solche Kindermoppetten … Pilgrant1.

Ich glaube heuer ist die TM Racing die beste Maschine der Welt … also mit Yamaha wirst nicht viel erreichen :grin: :grin: :grin:

Der kann dir alles sagen was du über 125er wissen musst !!!

ich vermut mal die yzf is a 4takta. die sind einfach lahm. und wennst an gebücktn 2takter findest würd ich an deiner stelle es wheelen lassen, weils meist eh zu lang dafür übersetzt sind.

greeez

…i sog Nix mehr da Schildkröt :wink:…hod koan Zweck -

und was TM betrifft :eyes: -ist Die Jeweilige Machina IN IHRER JEWEILIGEN FARZEUGKLASSE-gegenüber Mitbewerbern für mich Tatsächlich sowas Wie Das Beste auf da Welt . Nur Heuer noch Nicht :wink:, da muaß ma no a Bissal warten wia Die WM -Rennen ausgehn . Bis dahin gilt aber:

TM ist Supermoto Weltmeister der Jahre 2009, 2010,2012 und auch 2013.

Auch wenns ned so Bekannt sind , und Den Mitbewerbern des ned passt …dann soins es eben Bessa mochn, Dieses Joahr :wink:

Natirli kann ma a Gebückte ned mit ana Supermoto oder Enduro Vergleichen …bzw können duad ma schon dürfen :grin:…Nur Bringen duads halt Nix .

auch Da Vergleich TM und Yamaha ist ned Zielführend …Die haben Beide in Ihrer Eigenen Art - Ihre Stärken , und bis Jetzt Wenig Schwächen gezeigt …warum ich des weis ?..weyl ich Beide Momentan noch habe , und daher Guat Vergleichen kann.

Des wo Die Gleich sind ist:

Beide haben an- 2 T Murl , und 125 ccm , …des woas dann aba scho

Lg Pg

TM 125 SMR Bj 2014

Will aber auch auf der Straße fahren, jeden Tag zur Schule & Arbeit, halt mur am Wochenemde aufs gelände. Will jetzt keine 20 meter nen berg hochfahren :smiley:

diese TM hat für mich eher den Supermoto look mit ihren Straßenreifen! :wink:
Damit kannst Du auf der Straße die Kurve quer nehmen, die gesamte Strecke mit Wheelie zurücklegen und bei einigermaßen guter Fahrbahn auch einmal am Feldweg unterwegs sein…
Das Problem wird nur sein, dass sie für einen Anfänger zu giftig ist :eyes:

Und, nachdem die Dopplerhütte zu hat, kannst Du Dir dort nicht einmal einen Schnaps zur Beruhigung gönnen :wink:

des sig i owa ned so :wink: …weil ob Giftig oda ned :sunglasses: …Entscheidet wenn ma Einigamaßn Normal im Schädl is :grin:…imma no Die Rechte Haund wo ma aum Gas Seil ziagt :wink:…Gaunz es Gegenteil möcht i dazu sagn ist da Fall -Do Lernt mas Wenigstns glei Gscheid es Moppal foahrn …Grod als Anfänger kann ma a Sicheres Foahrgstell und a a Supa Brems Goar ned Genug vermissen . Des Ganze Anfänger Thema ist für mi eh fürd Katz :cold_face: …Ganze Generationen , Die wo scho Länger Moppal foahrn und Viele Davon imma noch fahrn :grin:…Hoben Alle Ihre FS ohne Leistungs Beschränkung absolviert , und sich auch Offene PS Stoarke Moppaln glei von Anfang an gekauft . Wennsd a Trottl bist ists Voi Wurscht obsd Dich mit 15-oda 200 Ps darennst .

is halt mei meinung , und a Eigene Erfahrung .

Ciao Pg

Des Ganze Führerschein Thema -und PS Beschränkung is eh Bloß a Miese Gschäftlmacharei :cold_face:

beim B -Schein Funktionierts ja auch…seit Je her -und inzwischen in Millionen Facher Zahl vorhanden :dizzy_face: , dos sich ana Direkt nach Bestandener FS-Prüfung …Direkt zb. in an Fellali , Lambo , oda Turbo 911, mit was woas i Wieviel PS einehockn könnt , wennas Wirkli drauf anlegat …wos soi oiso da Die Deppate Diskriminierung zu de Motorradl? :rage:

Aber ich will mich nur zwischen der Yzf-R125 oder Wr125x entscheiden.
Da die anderen viel zu teuer aind für ne 125er …
Will ja aber auch auf der Straße fahren bzw. Meistens auf der strasse fahren

des problem is owa, dass ma se a storkes moped leisten kau in dem oita, owa an fellali etc. wohl kaum - aussa da papa brennt erm. und de gaunzn waunsinnigen wüst daun sicha ned auf da strossn hom pili. reicht e so a scho.

wos mi vü mehr stert san geschwindigkeitsbegrenzungen nur für mopeds. an 70a auf die KK auffe. wennst den eihoitst san hinta dir olle käfigtreiba augfressn und überhoin riskant bis zum geht nimma weil de diafm jo 100 foan

des is Dei Meinung , passt hob Nix Dagegn :wink: …es Gibt Genug Normalere Schäsn Die um an Bruchteil von aum Fellali oda Ähnlichem zu erstehen sind …Die Stroßn saind Voll von de Kistn Die scho lang nimma bei 250 km/h Oh Riegln …woasd es eh sölba warum daun der Bleede Text :eyes: :grin:…Tatsache ist Und Bleibt dos Sich wer mitm B -Schein von Anfang an in a Auto mit Unbegrenzta Ps Zahl Hockn könnt , wenna Will …und oba des will , oda ned will is mir wurscht -Trotzdem bleibt dadurch Diese Tatsache unberührt …daun kaafta sich halt meinatwegn zum Bleistift aun Zsamm Gschuastatn MTM Audi ,BMW M3 -Benz Brabus oda so Zeichs :sunglasses: do gehn Einige a um de 300 k/mh oda darüba . Des mitm 70 ga für Moppaln geb i da Recht -ist Genauso Ungerecht -aba eben noch Nicht Österreichweit so. …oiso wos hob i in da KK Valurn ?Noch dazua wauns Olle dahin foahrn wia De Lemminge aum Schnirl …Insbesondasd wauns Genug Andere Streckn gibt , wo i aungasn kaun …wia wärs amol mit ana Rennstreck fir den Bleedsinn ? :eyes: :cold_face:-oda i hau mi Glei ins Boarische aufs A -Bandl wauns mi Juckt …gibts imma no Genug Offene Bereiche , auch wauns weniga gworn sind .Fazit waun i Unbedingt Rasn wui , daun dua i des auch -Wurscht ob mitm Moppal oda Auto …und dazu brauchts ebn koa PS Begrenzung bei De Moppaln und bei de Autos ned -Und wauns mi dawischn zoi i Die Strof und hoit aum Bestn mei Bleede goschn , weil no Peinlicha gehts jo ned odrr? :dizzy_face:

Lg Pg