Mei Neicha

… Topf is endlich do :grin: :grin: :grin:

Ein Anblick den ihr heuer oft zu sehen bekommt: :wink:

… des Teil is leiser wie mei oida NOLAN Klappinger … :cold_face:

lg und fest am Griff drehen … morgen SONNE und kein Regen.

Schaut guat aus oba warum grod KTM orange und net blau? :smiley:

Onki :grin:

den Anblick wird am Meistn De Frau Gerry zu sehn bekommen …weyl man hört ja :eyes: das Die Oft als Sozia Fungiert …oda woar des a kleines Irr Denken meinaseits? :eyes: :grin: :grin:

Lg Pg

Hätt guat zu meiner SMC passt, farbmäßig

Nettes Teil

lg

… der Stafn is NEONROT … oba mei Büdlmaschin sicht schlecht :wink:

… bin i solo unterwegs :cry: leider … Weibchen muss die Haare schön machen lassen :grin: :grin:
Aber ich fahr sowieso hinter w_ds und Onkl Fahrlehrer … damit ich was lern :wink:

Brava Onki :smiling_face: :smiling_face:…wünsch Eich Viel Spass es Dreia- Katasmatrophn :sunglasses: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

… Is an Steve seine Idee gwesn wider amoi a bissi Obwexlung und noch dem Saubande Treffn gestern im T.G.I.´s bin ich froh an neuen leisen Helm zu haben … i hob glaub ich an Tini von dem Gschrei gestern :grin: :wink:

Saubande Treffn :sunglasses: —oiso so Leise hob i Di -wo i a dabei woar sowiso ned in erinnarung :eyes: …Owa Wurscht Hauptsoch a Gaudi woars :smiling_face: -Gell :grin:

Lg Pg

… oba ned wenn da Börny dabei is weil daunn hot sogor mei große Goschn Sendepause !!! :grin:

… nir oransch … signalrot :wink:

[image]http://img.f.ridersdiscount.com/forum/shoei/shoei_gt_air_wanderer_black_red_tc1-2.jpg[/image]

… Topf nur weiterempfehlen … wirklich ein Hammerteil und die Sonnenblende (wenn man sie vorher putzt) funzt auch sehr leicht und präzise. Leise und angenehm zu tragen, bin rundum häppy mit dem Teil.
Ich hab dann nach kurzer Autobahnanfahrt in der Wachau die Sonnenblende runtergelassen und glaubt ich hab 3 Promille … die war werksseitig mit einer Fetschicht überzogen und ich vergessen das zu putzen :wink:

lg :grin: