Heute in LINZ

… i denk ma nix schlechtes und fohr mit da Frau Gerry noch LINZ unsern Fiat Ducato der noch in Garantie is vom Rost befreien zu lassen. Rost und Fiat werdet ihr sagen wie passt des zaum :wink: :grin: jo de rostn immer noch schneller ois da Lack trocknet aber ich habe sie alle gewarnt man möge wieder einen Benz bestellen aber nein … des haumma jetzt davon.

Man hat und dann zur PLUS CITY gebracht auf a Frühstück und dann ab in den Bus zur Meixnerkreuzung und weiter mit da 3er Bim in die Oidstodt. Wos glaubts es wer do vor uns aus Bus greut ??? TinaRACING oder besser bekannt unter RennTina hörself :grin: :grin: … nau de hod vielleicht bled aus da Wäsch gschaut wie ichs von hinten (Schrotti und VadaumtOidesSackel ned deppat sei) packt hob und umdraht hob … auffeghopft is ma und wos soll i eich dazöhn … IMMER NO kan Führerschein ABER 17 Kilo weniger auf die Rippaln :grin:. Mit dem neichn Kaumpfgwicht hob ich sie sogor dahoidn wies ma auffeghupoft is und mi ohbusslt hod :smiling_face:

Nau und sunst … LINZ ist bitte auch nicht ohne … schöne Altstadt oder wie des heißt … Landstrasse, Taubenmarkt und Plus City für Frau Gerry und ich hob die Sackln trogn diafn mit da ergatterten neichn Wäsch :cold_face: … viel sauberer kommt ma LINZ vor als noch vor 8 Jahren und die Leute sind echt ur freundlich in da eigentlichn Eisenstodt. Ob im Bus oder BIM oder bei shoppen … die LinzerInnen sind ein freundliches Volk zumindest kam es und so vor.

Also ganz ganz liebe Grüße von da RennTina die jetzt aungeblich mitn Urlaubsgeld den Deckel mocht :wink: :grin: (WGWS)
Wor a geiler Tag unds Wetter wor a pipifein.

I bin voi happy!!! Da tag hätt ned bessa ofonga kina!!! :smiling_face:

wast und des woa echt zufoi (?) Weil i bin nur heit hackln gonga weil so vü los woa - bin jo nu in urlaub! ggg

Mah i bin volla freid - fong glei es ran o!!!

Jo Gerry - wie ma so sche sogt - die wöd is a dorf und in Linz beginz ggg

Dickes bussale an Frau Gerry!!!

hmmm … soima wettn? :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

greeeeeez

eigentlich keine Kunst,Gerry,das du sie halten konntest,das Tinerl…mit 17(!)kg weniger…das muss sie ja wie ein Hungerhaken aus der Klum-Show aussehen…Wauhnsinn,immer nur Salatpletschen dinieren!Ausserdem,mit dem Gewicht,reicht eine 125cc auch aus…aber haben die bei DUC überhaupt ein Achterl im Portfolio??? :eyes: :eyes:
gr

Hr. Pursang :wink:

i sog amal so …Sie hatten sozusagen Eins INDIREKT im Portfolio :wink: , Genauer gesagt sogar Mehrere :grin:- Drei Bekanntere davon sind Namentlich als Mito ,Super City und Planet benannt …Alles Feine 2 T Achterl der Fa Cagiva , Die unter anderem auch mal im Besitz von Ducati war -bzw man hatte da Irgendwie Zusammen Gearbeitet. :sunglasses:

Lg Pg

… bin i a bissl vorsichtig - i griag immer no an 100er von Onkl4ever weil er mit mir gwett hod dass mei SRAD" ORIGINAL" KAN 190er Hinterraffn hod … peckt hod der Edelmann nie OBA die 99er 750er Gixxn HOD AN 190er :wink: s´kaunn oba a sein dass er afoch nur nega is.

… so gsehgn JO WETT MA. I wett mit dir um an 1000er (EURO ned FORINT) dass sie den Schein heier mocht. Wennst einwilligst peck i ihr den Deckel und du mir daunn an 1000er von dem noch etliches übrigbleibt um da Tina an neichn Höm zu kaufn … Oiso, WETT MA ??? Obwoi wos is wenn durchfoit ??? Na wett ma ned :wink:

… ich muss glaub ich was erklären … Hungerhaken ??? Nein noch schmeisst sie elegante 85 Kilogrämmer auf die neue Söhnle … :grin: :grin: :grin:

Perfekt durch den Tag mit unseren Haushaltsgeräten | Soehnle

ABER sie ist guter Dinge mei Tina … sie schofft den Rest a noch und daunn kömma die zwa Deppen „MP6/TinaRacing“ endlich vaheiratn :wink:sunst bleims bade über Richie :wink:

Naaaaaa!!!

Nix do heiratn - i bin froh das mi kana nervt!!!
Beziehungen werden sowieso überschätzt…

…di jo sooooooooooooooooooooooooooooooooooo guat Tinal!!!

I gfrei mi a schon waunn mei Dragauna endlich an neichn Stoi hod… :eyes: :wink: :grin: :grin: :grin:

Is des a kuh???

…erschtns amoi a PFERD, zweitens vom Intellekt JO, von de Ausmaße mitlerweile AAAAAAAAAAAAAAAAAA!

:wink: :grin: :grin: :grin:

Ooookaaaaaayyyyyy (???)

i hob a a pferd - a rots gummipferd

recht host

greeeez

peda - fraun hobn imma recht

äääähm … … kopfkratz
kann i ma ned so ganz vorstellen. :eyes:

oba du bist jo ka frau. du bist nur a grösseres kind. darum darfst a paar mal recht behalten :grin: :grin: :grin: :grin:
(sofernst moi in deckl mochst)

greeeeeez

Als ob ein Vito/LT nicht rosten würden, Gerry. :grin: :grin: :grin:
Google mal Vito+Rost. :face_with_diagonal_mouth:

Bis 2016 sind PSA-FCA Lieferwagen identisch. :wink:

Aber nun zum wichtigen Thema:
Sieht so aus, als ob der Börny seine erste Fahrschülerin bereits jetzt kennt. :grin:

Als kleiner Motivationsschub: Falls der Börny das macht und die Tina den Motorradführerschein (nein, kein 125er Zettel!) bis zu Allerheiligen 2014 hat, gibts ein Care-Paket. Denke der Börny wird das brauchen… :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Ah wos soi i den sein?

mei 96ga 750 srad hatte auch original a 6 zoll breite felge mit am 190 ga,
wennst ihr ,der srad ,was gutes willst,kauff ihr a 5,5 zoll breite felge aus einer srad 600,i moan du erkennetst dei eigenes mowed nimma :grin:
griasserl

i habs da markiert