KLE 500 BJ 93

hallo leute !
hab mir vor 3 wochen eine gebr.kle 500 bj 93 zugelegt, die zumindest optisch in top zustand ist.
ist auch den ersten tank einwandfrei gefahren und jetzt springt sie zwar ganz normal an aber sobald ich die kupplung kommen lasse fällt die drehzahl in den keller !
( obwohl sie schon warmgelaufen is )
und wenn ich dann mal wegkomme sowie gestern, läuft sie anfangs ganz normal bis sie dann plötzlich zum ruckeln anfängt und nur mehr bis 5-6 k umdrehung schafft .
also jeden gang ganz normal bis etwa 5-6 k und dann geht nix mehr und sie ruckelt !
hat wer einen tipp ?

lg rudi

Servas Rudi

Zum Anfang würd i Folgendes Machen .

1 Kabel Überprüfen ob Alle Fest zusammengesteckt sind , Insbesonderst auch bei Der Batterie , dann ob Angerostet , oder sonst wie an Schlechten Masse Kontakt haben .

2 Zündkerze Neu

3 Luftfilter Neu

4 Versager :sunglasses: Zerlegen , Reinigen, Düsen Raus Schrauben Durchblasen & Gehäuse evtl .Ultraschall Baden , Neue Dichtungen eine , und schaun ob da Schwimmer Gut Funktioniert und ned hängt .

  1. Schauen ob Der Flansch vom Vergaser zum Zylinder hin ned Porös , Rissig oder sonst Undicht ist .

Vom Bj her schadet Der Kleine Service sicha ned .

Lg Pg

du host vergessen zu erwähnen, das er für DIESES paket glei moi 600er herrichten kann (in da fachwerkstatt des geringsten misstrauens). i trau mi fast wetten, er hot grodmoi sovü fia des spüzeig zoit.

greeeeez

naujo, wema so a antiquiertes gerät kauft, muas ma hoit a bissl wos investieren. guada freind vo mir hot a so a kracherl (BJ 1995 oda so) und des ding laft und laft und laft …

jo eh. bei so oide reibn muasma damit rechna das des hoid amoi anfällt. wenn mans behalten/weiterverwenden will sollt es einem das a wert sein.

greeeeez

aussadem, der soi froh sei dass er ka service bei meina reim zoin muas. a sotz rafm mit service 850 Eukn, und des ned amoi bei da bmwäää werkstod

Do kann i locker mithoiden!!! Aber ohne Rafn!!

lg

Do warada owa scho a Scheen Bleed :grin: :smiling_face:wenna bei DEINA Reibn den Service zoin muaß :sunglasses:…Typisch Vamögns Verata -halt …

naujo, so a drama isses a wieda ned. 450 eur kost da rafmsotz. bremsflüssigkeit tauschen, öl wechseln, ölfüta, luftfüta und pickal worn a dabei. bin schlimmares gewohnt von meina bessan höfte.

I frog mi imma wieda warum ma si ned zumindest sovü für die Technik des eigenen Mopals intressiert das ma a poa wuziwuzi Klanigkeiten söwa mocht. Oba guad, i muas jo ned ois vasteh. I was nur das mir des zbled warad waun i imma ois glauben und zoin miassad wos ma irgendwer üba mei Maschin sogt

tjo, wieda ana der ned rechna kau.

  • arbeitszeit waren 237 EUR (3 h)
  • wuchtmaschine und reifenaufziehmaschine für reifen aufziehen und wuchten habe ich keine zuhause - du?
  • altöl entsorgen - schüttest du des ins häusl oder wos? schen wenns da ana umsonst mocht, mir mochts kana umsonst und es stert mi a ned.
  • altreifen entsorgen - haust du de in woid oda wos? schen wenns da ana umsonst mocht, mir mochts kana umsonst und es stert mi a ned.
  • ich bin kein mechaniker und hätt wahrscheinlich 5 h braucht

in 5 h hob i de 237 EUR mit meina oaweit vadient und moch mi dabei ned amoi dreckig so wia da mechanika und gscheid gmocht isses a glei. wenn ned kau i den mechanika vaklogn. wennstas söwa mochst, bist a söwa drau, wenns de wegn an bledsinn auf de goschn haut - imma vorausgsetzt du üwalebstas.

und jetzan erklär ma warum i des söwa mochn soi, weil da rest von de 850 EUR wor material des i söwa a kaufm hätt miassn.