Motorradfahrer Raum Neusiedl am See/Bgld Umgebung gesucht

Hallo, ich heiße Markus, bin 28 Jahre und komme ursprünglich aus Wien, wohne aber jetzt seit ca. 3 Jahren im Bezirk Neusiedl am See/Bgld.
Ich fahre eine Kawasaki ZXR 750J bj.92. Da ich den A-Schein erst voriges Jahr gemacht habe, gehöre ich noch nicht zu den Kurvenschleifern. Dennoch hab ich große Freude an meinem Spielzeug und suche Gleichgesinnte die mit mir ein paar Runden drehen möchten :grin:
Würde mich freuen wenn sich jemand meldet :sunglasses:

wann host zeit?

Ganz verschieden, arbeite am Flughafen. Hab Schichtdienst. Jedes 2 We frei und oft unter der Woche frei. Hab z.B. ab Donnerstag mittag bis Dienstag frei

herzlich willkommen im ganz realen wahnsinn dieser virtuellen welt

wünsche dir viel spaß beim 1000ps en und beim motorradfahren

Vielen Dank Ignaz1 :sunglasses:

Keiner aus dem Bgld/Neusiedl anwesend?? :eyes:

Peda kaunst oba net auf racer mochen mit an neichn. :grin: :wink:
Lg ninja papa

mechst meld di im VIE Zentrallager und frag nochn Reiti. de fohrn immer wieder und nehman aufänger a mit. :sunglasses:

LG aus NÖ.

Jo des klingt ned schlecht :smiling_face:
I werd in da zwischenzeit a bissal üben das i kan zua lost voi :wink:

brauchst kanne bedenken haum i foa zeitweis a mit. :wink:

die idee ansich is ned schlecht, oba mit de bin i 1x mitgfoan und muss sogn NIE WIEDER.
des is ka ausfahren, sondern vo an wirtshaus zum nächstn schleichen. bin ma ned sicher ob ma do wos lernen kau. obgsehn vom vün futtern.

greeeeeeeeeeez

ausm bgld bin i no ned, oba i könnt bis neusiedl spuckn wenn i will :grin:

jo sog waunst foan wüst, i werd schaun ob i zeit hob.
wos tuastn morgen? :sunglasses:

greeeeeeeeez

werd mi hüten :smiling_face: :smiling_face: :grin: :grin:

greeeeez

a kennan wir uns eppa?

greeeeez

herzlich willkommen bei in userer Mitte

kommst einfa ch zum Leihahügerl Eisenstadt Stotzing
da triffst den MP 6 oder auch andere do ergibt sich meistens irgendwas

übrigens da Peda braucht ka Wirtshaus der hot sein Heurigen mit :wink: :grin: :grin: :smiling_face:

Nau koar ninjandi papa sogt da wass? :wink: :wink: :wink:

Hoppla fehlerdeufal endweda mei tap spind oder i. Sich scho werd woi i sei.

Dei eischätzung is nur dann richtig wann dei Erfüllung is vo ana kurvn zur nächsten zum hetzen. :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:
lg fredy

hmmm … den oidn herrn Ru…i kenn i. oba sei foaweise kenn i ned.
seit er sein oidn kropfn gegn die hrc-repsol hornissn tauscht hot wird er wohl schnölla gworden sein :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

wia i es letzte moi mit de schleicher vom loga mitgfoan bin, woan a poa inzwischn pensionierte dabei. abfahrt vom lager hat si verzögert und dann samma direkt zum mittagessen gfoan. an sich jo ka problem. die 1,5h fahrt dorthin warn eh ned soooo schlimm. des problem war eher das die leute teilweise mehr vom essen und von radlern halten als vom moppedfahren.
i bin echt ka freind vo 2h im wirtshaus sitzn, wenn i fürs motorradlfoan dort bin.
najo, i bezweifl das da endler no mitfoat, den homs damals eh uandlich aufzogen deswegen :grin: :grin: :grin:

selbiges dann nach weiteren 2,5h NOCHMAL eine futterpause.

beim besten willen, SO kommt ma ned weit :sunglasses: :sunglasses:

darum soit da andi moi wieder an tog mit mir irgendwo verbringen. darfst gern mitkommen. solangst ned mitm auto kumst und mir dann im vorbeifoan sogst das dei bua im spitoi liegt.

greeeeeeeeez