Einstellplatz ...

Servas Forum!!!

suche Einen Einstellplatz , in Wien 14-15 Bezirk -möglichst nähe: Sechshauserstr , Graumanngasse, Storchengasse, Reindorfgasse . bis auffe Zur Schwendergasse inkl Schwendermarkt -Gegend usw.

Eh kloar gegen Bezahlung :smiling_face: , weil ohne Teuros Spielts halt koa Musi :sunglasses:-jo ich weis :wink:

um Diesbezüglich mir eine Nachricht zu kommen lassen zu wollen , kann Dies per Elektro Briafal gern geschehn

pilgramskreuz@gmx.at

Danke ! :wink:

Lg Pg

normalerweisse suchen de nichtfahrer imma im herbst a platzerl übern winta.
aber,wie mann sieht geht es auch umgekehrt :grin: :grin:
lg s

was mit einem"Platzerl"wird,werter Meyster,sollt er sich schon vorher darüber schlaumachen…wie es um den Versicherungsschutz bestellt ist!Nicht das ihm dann so ergeht wie dem Kollegen @Lupusz…in einem anderen Fredl.
>drehzahl<

Opi :grin:…sowas wos Du hosd :sunglasses:suach i eh need , weyls sölbsd in da Tiefstn Provinz a scho nimma Ihre Sau Finga :rage: von Fremdn Sochn lossn können -Gell -kennst Di eh damit aus :wink:

Griassal Pg

Hr Pursang da muß i owa schon Gestehn dos i Seit ca 30 Joahrn imma an Ausreichenden Versicherungs Schutz hatte , und auch Jetzt habe. …Den Vers. Betrag dafür, Rechne ich Automatisch scho mit ein wenn i mir a Moppal kauf .(Genau so wie weitere Kosten Dies Moppal Betreffen-Service wenn Nötig, & Ersatzteile ) Sonst kaun is eh glei Bleibn lassn .Auch wenns ma scho a poar Gfladat habn :cold_face: …i hob imma des bekommen wos ma Zusteht . Nur 2 mal bin i bisher uman Selbstbehalt umgfalln …owa auch des is imma no weit Bessa ois aun Stoa aum Schädl :wink:. :grin:

ciao pg

I hob dein Schreibschwoll auf’s Wesentliche zsaummgschnitten: :grin:

:wink:

wüllsd :eyes: Fantasiern :grin:…Guat kaunnst hobn Du Pfeifffn :wink:

#Sackal aun Pilli :smiling_face:

Sears Pilli Du i wissat do aun Leiwaundn Stöll Platz bei mir do im Woidviertl :wink:…is Günstig und obn Drein kaunnt ma Uns jo nach Jahren Endli amol Persenlich kennan Lernan -Göll :wink:

#Pilli aun Sackal #

Heast Du Koffa :grin:…wo hob i do wos vom Woidviertal gschriebn :eyes:…Und Di amol kennan Lernan :eyes:…Na des dad i Dir sicha ned Empfehln …weyl des saind Geista Die graigst Nie wida los :cold_face: -Garantiert :smiling_face: :sunglasses: :grin: :grin:

Noch Fragen ? :eyes:

… nochdenkt, ob I da irgendwia a Rutschn legn kaun.

I woa mei gaunzel Weanalebm laung Rudoifsheim (und do bsundast dem Reindorf) vabunden.

Meine Großöltan haum Johrzehntelaung in da Reindurfgossn gwohnt, und späta hod mei Frau ewig ihr Gschäft durt ghobt (und a ollewäu Stöllplätz fias Autal).

Mei Kindheit hob I auf da Schmölz vabrocht.

Oba des woar bevur de neichen Weana de Stodt mit Beschlog belegt haum :cry: (Na do man I ned Di :cold_face:)

Oba des is ois laung her, I kenn durt jo niemanden mehr …

Im Mostviertel gangat oba vielleicht wos … :grin: :grin:

erklärt einiges :smiling_face: :grin: :smiling_face:

so gsehn würde ihm aber noch viel, viel mehr zustehen. Kein Stoa a ganzn Felsn würde ich ihm neidlos zugestehn.

Schlingel

in da Reindorfgossn sperren eh olle Gschäfta zu wia a der Installateur Warschka den sei Gschäft und des Loger san leer warat do wos für di
durtn kenntast a schraufn auf deine Benzingössn

Die Forums Dummheit :grin: da Extra Klasse Alias Doppl und mehr Fach Nickla :cold_face: &-Pc Spezialista sondad a Wida sei Zartbittare Vafaulte Eiter Galle ab :sob:…Vorher hosd Vermutet und jetzn bist scho a Bissal weida in Deym Exorbitantn Spazn -Hirn …a Wauhnsinn bischd jo Direkt lernfähig -Dos es Dir scho Irgendwos erklären mag :grin:
…Insbesondersd von Fremdn Diesd Nedamoi Persönlich kennst Du Stocktrottl :grin:…so mache Er weita so wauns IHM beliebt :wink:…auch Du wirst scho noch sehn wos es Lebn so Hübsche Überaschungen hat -Genau wia i und Jeda Andere :wink:

[color=#0000CC]
ich vermute … jetzt is der arme Irre übergschnappt.

Mei Beileid.

Schlingel [/color]

Hr Tyssen danke fürn Hinweis :wink:

ich weis …gehe Die Reindorf seit Längerer Zeit jeden Tag z Fuass um ind Arbeit und auch Retur zu gelangen …Nur is des dort Angebotene Bisher Alles zu Groß , für meine Zwecke . Und do i Sicha Koanem inan Oarsch eine kreil -Nur um mei Reibn Irgandwo Abstelln zu dürfn -derfat a hinlänglich Bekannt seyn -waun ned daun ebn Jetzt :wink:-Kloare Sache für mi -Marie gegn Platz-sonst aba scho Nix :dizzy_face: -ned Krauli , Krauli Bart, Sacki und Bauchi :grin:, bzw Derf i Bitte DES do Eine Stölln . :worried:

Lg Pg

Wia schauts aus mit deiner Zulassung!!

lg

Ollas Erledigt !..Deswegn jo a Des Platz Gesuch :wink:weilsd sowas ebn ned Dauand Unbeschaded auf da Stroßn stehn Lossn kaunst bei des Sautrottl :sob: Die dortn Hausn :dizzy_face: …und Na des is im 1, und 19 zena Hieb genau a so , da foahrns das dann eha um beim Parkn -wos Letztendlich aufs gleiche rauskommt . wos liegt des liegt ebn :grin:…wurscht weswegn und warum :wink:

Lg Pg

Jo mei Mito habns a damals vor der Wohnung meiner Öltern im 21 ungfiat, war nur 10min oben gwesen.
jo des mit ana Garage is hoit a Schaas im Wean.

Lg

aba auch Lösbar :wink: …wie so Vieles .wo ein Wille da auch ein weg -woar scho imma a so :wink:

Lg Pg

UAS dazumalen also mehr ein Fünfhauser?wenn er das Reindorf nennt…ist er schon wieder mehr ein Sechshauser!Wie er allerdings auf da Schmölz war-wie ich-war er dann schon Rudolfsheimer!ggg
was solls…jetzt ist er ja Most4tler!;D) ;D)
>drehzahl<

Bumm Hr Pursang :grin:

Dann besteht jo Theoretisch Die Chance dos Er Des Neich -Woid Viertlarische -Ungethüm :sunglasses: gar auch noch Persönlich kennt, :eyes: ohne vorher zu erkennen , das Er es kennt -bzw gekannt hätte haben können :dizzy_face: -Säääähr Verwirrend Nicht??? :sunglasses: :eyes: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

… die Schmelz (oda genauer gsogt des Nibelungenviertel, wo I her staumm) ghert zu Fünfhaus (genauer zu Neufünfhaus) wia de Neufünfhauser Kirchen am Kriemhildplotz zeigt.

Reindorf, Rustendorf und Braunhirschen hingegen ghert zu Rudolfsheim (Rudolfsheimer Kirche am Kardinal Rauscher Plotz).

Oba witzigaweise glauben de meisten Leit de I kenn, daß des umgekehrt warat.

Oba wiast sogst, jetzt bin I a Most(Jojo Pili Woid :eyes:)4tla … :wink:

ihm vllt.in all den Jahren möglicherweise ein Ventilschläucherl für sein BMX in meinem Shop verkauft…kann sein!Wüsst aber nicht mehr wie er ausschaut…vllt.schaut er heute dem ehem.Grünparlamentarier aus Vlbg.,…dem Kasparnaze SIMMA… ähnlich!!So einen Typen hab ich vor nicht allzu langer Zeit mit einem Trekker im Most4tel fahren gesehen,shit,am Ende war das der UAS,Meyster!
>drehzahl<