Ausfahrt (en) 31.3-2.4

Griaß eich Leid!
Nochdems Weda fia näxte Wochn leiwaund ausschaut hob i grod um Urlaub augsuacht.
Deswegen a poa Frogn
Is de letzte Zeit scho wer aus Wien/Nö de Streckn Mariazell/Wildalpen/Gesäuse/Salzkammergut gfoahn?
Wia schautsn min Schoda/Schnee aus? Hod si vl nu wer Urlaub gnumma und is aun Gsöhschoft intressiert?
Oda aundre Vorschläge wöche Streckn scho guad zum foahn san?

Sers,

ich war letzte Woche bei der Wuchtelwirtin am Hubertussee bei Mariazell und bin dann über Erlaufsee, Annaberg, Lilienfeld etc. zruck, Hinfahrt übern Ochs. Schnee war keiner mehr auf der Straße, Schotter grad a bissl am Ochsattel, aber net arg. War allerdings nix Gesäuse bzw. Wildalpen hinten, da könnts am WE schon noch wieder a bisserl was rausghaut haben…

Wünsch da viel Spaß!

So long,

da Wolf

Ich war am Samstag in der Gegend.
Scheibs, Puchenstube, Zellerain B24 rüber und runter nach Admont und runter bis nach Judenburg und den Gaberl natürlich auch.
Die Pack habe ich auch gleich mitgenomme, allerdings wurde es dann schon spät und ich habe oben auf der Pack gleich die Ab genommen.
Es war bis auf sehr wenige Ausnahmen die Straßen schotterfrei.
Und extrem wenige Motorradfahrer, scheinbar sind da alle noch eingewintert.

Allerdings war das eben am Samstag.
Ich weiss dass sie im Radio gesagt haben dass es in Puchenstube am Sonntag geschneit hat.
Und inzwischen dürfte es nochmal geschneit haben.
Der Schnee ist ja schnell weg aber ich hoffe dass sie da keine Schotterorgien gestreut haben.

danke moi fia de Autwortn! Des is eben mei Befürchtung dass nochm letztn Schneiba wieda Schoda gstraht haum Ende nie…weu jo genug do is dank mildem Winter (zumindest in dem teil des Landes). Naujo, waun si ned nu zuföllich wer findt der jetzt unta da Wochn durtn woa werd is trotzdem vasuachn

… es alles voll mit Schnee und Schotter. :rage:

Verdammt.
Habe ich befürchtet.
Wo warst denn überall?

So a Schas. Trotzdem danke fia de Info. Würd mi a intressiern wost überoi worst?
Und hod irgendwer vl a poa Tips fia Tagesrunden de scho guad gengan?
Is denn wirklich neamd Aunfaung nächster Wochn unterwegs?

ich war Pottenstein, Guttenstein, Höllental, Preiner Gschaid, Niederalpl, Mariazell, Ox, KK, Helenental und zwar am Samstag und da war alles sauber, aber hat ja auch erst am Sonntag das schlechte Wetter gebracht somit kann ich dir über aktuellen Wahrheitsgehalt nichts sagen

Weiss wer ob da inzwischen schon was weggeräumt wurde von dem ganzen Schotter?
Inzwischen müsste die Fahrbahn doch wieder schneefrei und trocken sein bei den Temperaturen.

Nein ist alles frei. Ab und zu noch ein wenig sandig.

Astrein! I foah eh glei los. Sunn kummt aussa, auf gehts!

Na dann viel Spaß in der Steiermark!!! :wink:

Grrr, wegen der Überschrift die ja auch in der Benachrichtigung landet.

Also sinds gleich nach dem Schneefall wieder mit dem Kehrauto gefahren oder wurde der Kies nur zur Seite gefahren von den Autoss.

leiwaund woas, genau wiast gsogt host. Bissl Saund, mehr ned. In de Wildalpen is hoid de Stroßn zum Teil echt scho im Oasch. Oba i woit heid eh ned so hazn.
In da KK sans scho uma hoiba öfe ghuckt und haum Topfinga gfressn. So mocht ma kane Meta. 500km hob i obadraht. Ned oag, oba fia de erste Ausfoaht laungts. Moi schaun wos mi muang hivaschlogt. Lustigaweis is grod auf de letztn 50km durch die Kurval der Wachau nu a Haufn Schoda glegn. Sunst nirgends

Aum Seiberer dirftn de Mopedkiwara heit probiert haum obs nu foahn kenan. San ca. auf hoibn Weg auf an Parkplotz gstaundn. Woa a weng komisch wias mi olle ca. 10 augschaut haum wia i vorbeigfoahn bin. A Weng späda hob i ernare Dosn daun in Reih und Glied vor an Wirtsheisl gseng. Ma muas hoid afoch Prioritäten setzen =) Gfoahn sans aunscheinend ned sehr vü. Oba so vü Rennleitung wia heit hob i scho laung ned gseng. Und des unta da Wochn. Und muang hasts daun wieda hackln geh und nix mehr in gaunzn Tog Mopal foahn unta da Wochn, schod.