Penetrante Werbung

Das sich der Betrieb dieser Seite durch etwaige Werbeeinschaltungen finanzieren muss, ist einleuchtend.
Wo mir aber das Licht ausgeht ist, wenn durch JEDE Aktion eine ganzseitige Werbung am Bildschirm erscheint.

Damit werde ich vorerst einen Bogen um 1000ps.at machen … man kann’s nämlich auch übertreiben.

wäre auch tödlich bei dem kleinen Gerät, das ich unterwegs verwende…
Aber da hilft schon ein ganz kleines Browser Addon, und schon ist die Werbung nicht mehr da…, und nicht nur auf 1000PS :wink:
SPart Bandbreite, erhöht die Performance beim Seitenaufbau und schont - in manchen Fällen - die Nerven :smiling_face:

Geht doch. Auch ohne Tool. :wink:

mei …duad ma nix Die Werbung weyl ichs Dank Add Block oda wia des schaß hast eh ned seh , wenn ichs ned sehn will :wink: -außa es warad amol wos Bissal Lustigares :sunglasses:…Jojo Europa wochst a imma mehr zsamm -…Gell :eyes: :grin:

… Madrid oder Mailand … hauptsoch Italien :grin: :grin: :grin:

Da Pragerschinken wird doch sehr gern mit Sauce Madeira gegessen … der Wein woxt a ned in Bähman :wink: :grin:

da Onki :wink:—schau Nur für Di :smiling_face:…Neppa Schläääpppa …Bähman Fänga :smiling_face: :sunglasses: :grin: :grin:

… habs eh gesehen PRAGERschinken aus ITALIEN … i bin deppat oba so deppat bin ned amoi i :wink:

MADRID oder MAILAND … na is ma heite zu vü Hockn :grin:

… Pragerschinken … Parmaschinken ois oans … es moserts do umLappalien ummadum … der Supamoarktleita is scho froh dass der Herr Azubi jen Tog lebendig ins Gschäft find … weil sogn derfst zu dene Domi eh nix weil der woar net zfaul oda zbeled zum Schreibm und lesn lerna in da Schui … der is hoit aa wia die 35 ondan in seina Klass a Legastheniker … hot jedenfois sei Muatta gsogt … und de muass des Wissen, de hotn jo gmocht aund afzogn den Herrn Prinzn … :smiling_face: :grin: :wink:

Genussmenschen sollten wissen, dass es PRAGA SCHINKEN heisst :smiling_face:
l.G. Chin

… sollten wissen dass es eigentlich „Pražská šunka“ heisst und wir es nur auf Deutsch PRAGER Schinken nennen … :wink: