Mal was kleines - Winterprojekt

soda winterbeschäftigung auch fertig.
A 50gerl für die Tochter komplett neu aufgebaut.

Lg Alex

Zeig des net dem Pillibuam, der nimmt Dir das Mopperl weg weil mit solchen Zwergenhubräumen ist er nicht überfordert…

Kalle_B.

:wink: :wink: :wink: :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

i nems Eam sicha ned weg :wink: …hob ja selba Grod zwei :eyes:…obwoi eins mir auch glangen tät :wink:

Lg Pg

ma kaunn nie gnua Moperl im Stall haum :wink: :grin: :grin: :smiling_face:

mich tat interessieren, was des vorher war?
lg
martin

Ja, fesch!
Jetzert no a Foto von vorn!?
Bitte! :wink:

… dem Sound noch a Vorwerk Staubsauger … :smiling_face: :grin: :wink:

wöchanen nochat ? …Da Neiche oda da Oide nach Eu Staubsauga Gesetz :sunglasses: :grin:…woas jo ned wos da Du für aun Bleedsinn wida hosd Aufschwatzn lossn , dosd so Guat weist wia der duad :wink:…beim Neichn in da Eu -Konformen Kastratn Version :sunglasses: kaun i mirs owa durchaus vurstelln , dossa ausm Letzn Loch pfeifft :sunglasses: :grin:

… zu meiner Zeit haum die so ausgschaut :wink:

[image]http://gallerie.smokeville.de/albums/userpics/10001/Ks50TTMay07_C.jpg[/image]

Jo sowas hob i a ghabt sogar Mehrere …woar oba a eha Normale sache wos Werk no in da Balanstroßn zua Minga zsHaus woar . Allerdings als Schön möchte ichs Heite noch imma ned Bezeichnen …Da gabs Anderes :smiling_face:

MALANCA.de - Malanca Historie

(Hoffentlich Erstehns wida auf , warad a Wohltat im Momentanen- Alles Fast Gleich Ausschau Markt :grin:)

Schön war anders des is richtig, war immer Fan der Sachs Replica der roten.

LG

Nur Wer den Hoite Griff hintn Kreiert hod :cold_face: , muaß a Eingschleusta Agent von BMWÄÄÄ, oda Zünddapp gwen seyn :grin: :grin: :grin:

Und wos 4 a Reim is des ? :eyes:

steht doch drobn a Sachs 50 gale und kam aus Nirnberch -im Boarischn

… i kaun sogor scho lesn …

I man des schworze Etwos

so :eyes: De Roafn moanst :wink: …Jo mei sog des doch gleich :eyes:

gschmarri :grin:…des is a Sozius Haltegriff , Der im 2 Personen Betrieb sogar Manchmal Vorgeschrieben war -Je Nach Modell usw.

Lg Pg

Schairch wia aun Zins , weila de Ganze Linie von dem Moppal zsamm haut :cold_face: …is owa a Gschmacksach die Jeda a Bissal andersd empfindet .

Lg Pg