Scala Rider im Schuberth verbauen

Hallo zusammen

Hab das Scala Rider Q3 geschenkt bekommen und frage mich jetzt, wie ich das vernünftig in den Schuberth C2 verbauen kann.
Gibts da irgendwo eine bebilderte Anleitung oder ein Video dazu???

Wäre euch für eure Hilfe dankbar.
Rainer

… VERNÜNFTIG ist es wennst den Scheiss verkaufst und dir um die Kohle a Steak und a Bier orderst.
Willst Motorradfahren oder quasseln und wenn zweiteres WARUM ???

picks drauf :wink:

wiast vl scho gmerkt host bist bessa drau waunst da des söba aus den unendlichen Weiten des Netzes suachst. I hob des Scala Rider Solo. Oba nur wegen de Durchsagen vom Navi. Is gmiadlicher waun ma ned aufn Büdschirm schaun muas sondern in Blick auf da Stroßn lossm kau. Waun da Helm ka extrige Ausnehmung hod wost as einiklickn kaunst wirst as untn aun de Hömkantn pickn miassn und daun de Höhrer ins Helmfuada einifadln und des Mikro einibiagn miassn. Normal is oba beim „Headset“ a universal Einbauaunleitung dabei. Waun ned suachs da ZB beim Louis aussa.
P.S: Es kaun nia schodn waun ma irgendwaun moi lernt wia ma si söwa a bissl höfn kaun. In Zeitn des Internets is des fia jedn der lesn und a bissl Informationen filtern kaun ka Hexerei. Oba des nur nebenbei

Ja und was is das dann?? Ist das hier nicht das Internet, wo man sich HIlfe suchen kann???
Hab schon viel gesucht, aber eben nix vernünftiges gefunden.
Mich hats einfach interessiert, ob irgendein Schuberth-Träger das Teil verbaut hat…

Der Schuberth hat das unheimliche Problem mit dem Sonnenblendenschieber, also bleibt dir ohnehin nicht viel Spielraum, dieses Ding zu montieren.
Rechts wirst es ja nicht hingeben, ausser du hast das Gas/Bremse auf der linken Seite montiert. :wink:

Vor dem Rat zur Selbsthilfe hob i da a poa brauchbare Tips geben. I hoff des host ned überlesen. Normal braucht ma de meisten Fragen goa ned mehr stellen weils scho tausendmal gefragt und beantwortet wurden. Ma muas nur suachn. Schau da afoch beim Louis zB au wia des Trum aum Höm montiert is und schau da wos o. Im Normalfall es des echt ka Hexerei. I hob de Solo jo a auf mein Caberg auffi kriagt ohne Bilderbuach dazua