Hab´s gewußt - mein Helm: ein Wunder!

Das ist er nicht :eyes:; das ist mein „Sonntags-Helm“ :grin::

… paß amol auf: BLAUE ZRX = BLAUES SONNENSCHUTZBAND am Visier :eyes:

… ROTE ZRX = ROTES SONNENSCHUTZBAND :eyes:

GRÜNER ZRX = GRÜNES SONNENSCHUTZBAND :eyes:

A SIXT JETZ WOS I FIA AN SCHODN IN DA BATTRIE HOB, HA :rage:??? :sunglasses:

Bussi i :wink:

Leichter Geltungsdrang?

  • Besser sinnbefreit herumblödeln als kleinkarierte Langeweile :rage:.
  • Humor ist ein Zeichen von Intelligenz :eyes:.

DAS IST DER BESTE (ZX-6 burnout fail) :grin::

<iframe width=„640“ height=„360“ src=„//www.youtube.com/embed/LB7TgQABsu8?feature=player_embedded“ frameborder=„0“ allowfullscreen></iframe>

Sorry das funktioniert nicht. Egal, hier ist der Link - siehe Video in Post #2 .
Weiter unten ist noch ein Guter mit einer blauen SV :wink:.

Best motorcycle fail ever - zx-6 burnout or wheelie or wtf???

:grin:
:grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Yo Du mi a :grin: :grin: :grin:


Host schon gsegn? Der langsamste James (May) der Welt auf der Turbo ZRX von Storm42.
Und wer ist die Tussi???

wievül ZRXen hos’n eigentlich?
für jeden hölm ane?
lg
martin

…best Möldung ever…

kenn ma scho Fohrstunden bei dir nehma

…wird in Ermangelung einer eigenen Fahrschule wohl niemals der Fall sein… MIT mir ist schon möglich, zwoar no ned im Alleingang… owa i derf schon fleißig mitbasteln, aun zukunftigen Ideallinienverparkern! :smiling_face:

Warum a ned? :eyes:…i ho ghert Der do hod aun Huat drauf ghaut und warad deswegn Bstimmt Ginstig zum hobn :smiling_face: :grin: :sunglasses: :grin:

Lg Pg

… fohr mehr in Österreich … do dasporst da die Sonnanbandln :wink:

i will jo ned in de Fohrschul geh sondern i brauchat a bissl an Nochhüfeunterricht das i den Maya herbiagn kau :wink: :grin: :smiling_face:

… geh hearst … wannst den Maya herbiagn wuisst, dann brauchst an Bodybuildingkurs und ned a Fohrschul … waun a di wieda schwindig foahrt … dann haust eahm oahne in di Bappn dos eahm 14 Tog da Schedl wockelt … des schwindlig foahrn heart se dann quasi schlogoartig auf … :smiling_face: :grin: :wink:

bist deppat des kaun n i ned mochn da Maya steht unter dem UNESCO Artenschutz den Buam muass ma mit Saumthanschuach aungreifn :wink: :grin: :grin: :smiling_face:

I how nur den Green-en :smiling_face:; die anderen werden mir bei Auslandsreisen von Eingeborenen vor Ort zur Verfügung gestellt :wink:.