Neues Birndl

Hallo!

I bin ma leider ned zu 100% sicher drum hab i ma dacht i frag euch amal dazu:

I mecht ma a bessas Birndl in mei Nc700x einbaun.

Is des einzige was i beachten muss dass es wie in da Anleitung 12V/55W hat? oder nu irgndwas? kann i da an sich jedes Birndl eibaun des in die Fassung passt und die Angabn hat?

… so ein Birnen Tausch ist keine Angelegenheit für Leien !!!
Gerade bei Honder und Kawersacki muss man da streng nach den Anleitungen vorgehen und unbedingt Japanischen Bio-Wolfram mit einem Schmelzpunkt von 3422 °C verwenden. Ich würde eine Werkstätte empfehlen !!!

lg

i bruns mi glei on. XD

also wie ernst muss i die aussage jetzt nehmen?^^

i hätt gern an einfach verständlichen Tipp zu dem Thema, weil i zurzeit durch zu viel Stress oft Sarkasmuss nimmer ganz erkenn (muas vü lerna für d Uni)

des hast das man aus ana Fliang kan Elefauntn mochn soi. Des is nur a Birndl

Du wirst für den jeweiligen sockel/fassung (H1, H4, H7, etc…) nur die dementsprechende Birne bekommen Sprich H4 = 12V 55/60Watt und so weiter, die ganzen verschiedenen farben werden nur mittels beschichtungen, oder anderen füllgasen erreicht, anzig der umbausatz mit xenon ist meines wissens verboten. Auf gut deutsch es kann eh nix schief gehen. :wink:

Ok super perfekte antwort. Ich danke dir vielmals :slight_smile:

war vor allem beunruhigt weil i vo schmelzenden gehäusen und anderen problemen gehört hab

de gschichtln vo schmelzenden Gehäusen kummt woi vo de im Strossnverkehr ned erlaubtn 100W Birndln de vor oim übers Net zu beziehn san. gleiches system, gleiche watt daun passt des scho

ok super danke

seit waun gibtsn sowas ? :eyes:…zwecks aum Pisa -Göll :wink:

Ich hatte mal 2x 100 Watt in einer VFR, schmilzt a nix. :wink:

Empfehlung: Osram Night Razer.
Halten länger als die Phillips und sind billiger a nu und haben schönes helles Licht, um einiges heller als normale Birnen.

Aufpassen musst nur, dass du den Glaskörper ned mit berührst, das gilt aber für alle Halogenbirnen, egal welche Marke und welche Typ.

des passiert da nur, wennst a stärkere birn reingibst. oiso stott da 55/60er a 60/65er zb. sehn tut ma zwar mehr, weils jo viel heller is, aber die hitz is halt es problem dabei.

greeeeez

…do muaß ma sich a Mega LED eineschraufn, de kaunn TAUSEND Watt hobn und bleibt dabei koid wia a Soarg und leicht wia a Flakscheinwerfer!!! :wink: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
UND ma kaunn zwischen koid weiß (bläulich wia a Xenon) woarmweiß (wia de oitn Scheinwerfer) und an Gölbstich (wia friahra de Franzosen) wöhln!

des is woi richtig, oba i hob no nia a H4 LED birndl gsehng

greeeez

Blitzkneissa… no na ned… :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:

dann schau mal das an

und das ist kein fake die gibts wirklich zu kaufen kosten bei amazon keine 13 euro

wos stukkatierst du? irgenda sozialwissenschoft?

I studier technische chemie. Da blosts am manchmoi s hirn a bisl aussi

Im WWW findest normal alles - zusätzlich zu hier.

MAAH WOS SOLL´N DES :eyes: ??? Jetz is mei Stondlicht Birnl ah hin … DANKE :rage: