Ein neuer DUNLOP sorgt für Aufregung in allen Lagern …
Ich als überzeugter DUNLOP Pilot habe natürlich sofot ohne zu testen gekauft und warte auf erste Ergebnisse.
Ein neuer DUNLOP sorgt für Aufregung in allen Lagern …
Ich als überzeugter DUNLOP Pilot habe natürlich sofot ohne zu testen gekauft und warte auf erste Ergebnisse.
…
ok welche Schutzklasse san de Raffn
und de passen auf Suzal
… jo passt auf die Suzi
Hast eh gesehen welche KM ich am Tag zurücklegen muss um alles am Laufen zu halten … i brauch leichte Sicherheitspock sunst is Schluss mit lustig
kriagts du Stundenlohn oda Kilometergeld
jo owa als Beriebsleiter muasst hoit amoi üwaroll sein wieviele Kaschperl muast beaufsichtigen
8e … des reicht glaub ma.
hob bei der Vertretung 12 zum betreuen owa 8te san gnua
und wos nimmst für Medikamente das des unbeschadet üwalebst
… host mi eh gsehgn … wüst behaupten dass i unbeschodet bin ???
i wor ma ned gaunz sicha ob des deine Kollegen son oda der Aunblick vom Maya vor dem Mittagessen
na servas - mit de treter musst aufpassen, dass´d net allanich fürn flurschaden hackeln gehst…
Wia bist mitn Grip zufrieden?
… FABEL"HAFT"
Hatte sie jetzt 6 Stunden im Dauertest im Club Couture an … einfach rundum zufrieden wie immer bei DUNLOP
… is bei Größe 44 und 100 Kilo nie gaunz auszuschließen … sogor, mit FlipFlops
… kaum an hoibm Meter hoch und trotzdem 100 Kilo … Respekt Oida …
do schaugst jo fast aus wia des Michelin Mannderl … do kunntast dir jo anstatt de Schuach glei an Mopedreifen um de Wampn kletschn und ummadumroin …
i sog jetzan nix dazua …
Handschuhgröße?
lg
martin
hm, do brauchat a owa a pipeline röhrl als gasgriff damit de töllahänd drauf passen
obwoi, wenn i ma de bandit so auschau, is des e a ziemlich archaisches moped …
wenns ums Archaische geht…
so vüll weniger archaisch is mei’ xjr a net
lg
martin
stimmt, owa i woit mi ned glei mit olle do herin aulegn