Alles Gute lieber

… lieber Schrauberfranz zu deinem heutigen Gebutstag !!!

Du wirst zwar wie in letzter Zeit üblich ned do eineschaun aber wast eh … vagessn wüll i dein Ehrentog trotzdem ned :wink: :grin:

Liebe Grüße ins Laund der Burgen

C&G und CO

Kenn i ned, seit Gestan NIX, trotzdem a olles Guate owa füüüüüüh wichtiga fiar mi zumindest… HEITE hod des 17-Nui-Zwara Gertschie Burtzltog… OLLEEEEEEEEEES GUATÄÄÄÄÄÄÄ!

Bleib wiasd bist, wuarscht wos irgendwöchane glaubn das se wissn, werwoswie du bist! :wink: :smiling_face:

Na Hoda ned :wink:…Du Blinde Raupn :grin: :grin: …weyl Des is zwoa auch a Gerry und auch a Siebzehn Null Zwoara oba mit 3 rrr :grin:

… jo jo wieder a Johr weiser :wink: nu daweu tuats ned weh :grin:

Danke und unser Bier trink ma soboid du Luft host.

Jetzt verpasst man sogar den Geburtstag vom Gerry? :dizzy_face:

Alles Gute zum Geburtstag, Gerry!

Ich habe jetzt dein Alter bewusst ausgelassen, weil sonst würde es auffallen, dass man kondolieren müsste. Du gehst ja schon stark auf ein vorderes 6 zu. In deinem Alter sollte man besser etwas aufpassen, was man so tut und treibt. :smiling_face: :wink: :grin: :sunglasses:

Im übrigen: Bei einer Kondolation sollte man kein Geschenk bringen. Daher ist bewusst kein Care-Paket unterwegs!
… und EDIT: In meinem Alter kann man nicht mal mehr richtig schreiben… wie sieht das erst in DEINEM Alter aus?

Servas :sunglasses: …Ey Rochus :grin: host es ned gschnoid oda wuist as ned :eyes: :grin:

Des is need UNSER GERRY 1702 Sondern a Gerry 1702 mit 3-RRR …Oiso : Gerrry 1702 …schaug auf dem Sein Profil daun sichst es eh :wink:

… dringend zum sauffn aufhern :wink:

… konnte ich nie richtig … Geburtstagsgeschenke mag ich sowieso nicht gern weil ich dazu ja sehr wenig beigetragen habe … aber dass du an mich gedacht hast ist schön lieber Rochus :wink: dafür bedanke ich mich herzlich !!!

Mein Alter ?? Na ja ein Sechser ist noch lange nicht vorne und wenn man mit 51 schon auf die 60 zusteuert na servas :grin: :grin: dann kömma und eh alle gratulieren.

ABER … die Sonne wird immer größer - der Mond entfernt sich immer mehr von der Erde - die Gezeiten werden verrückt spielen - schlussendlich wird die Erde aufhören sich zu drehen … das will ich nicht mitansehen Rocco, dazu liebe ich diese Erde zu sehr :wink:

guate Alter Sack! :sunglasses:
Das wenigstens wer an di denkt!

Hat aber nix mit´n UrAltenSack zum tun… :grin:
[image]http://images.1000ps.net/forum/upfiles/473107/7DCE500B6C9A490ABED3C546292A7367.jpg[/image]

… wieso wenigstens wer ???

Virtuelle Grüße san virtuell … meine Gratulanten treff ich im T.G.I. oder beim Ferl :wink:

Schod dast aum Freitog auf da BIKE worst …

Mutant :sunglasses:…hod da Onki a Zweit Profil oda wos ? :eyes: :grin: :grin: :grin:
[color=#0000CC]
Gerrry1702

Mitglieder Details
E-Mail: Unsichtbar
Geburtstag: 17.2.1923
Homepage:

Wohnort:
Bormio
Interessen:
stricken und Heimatfilme gucken
Ausbildung:
Karate und Asiatenversteher [/color]

Sehr Interessant … :grin: :grin: :grin: :grin:

… zur Zeit wo da Ducwilli no do wor haum sich 300 Leit ois Gerrys augmöd. Schod eigentlich dass du mich so wenig kennst :eyes:

Nachträglich von mir auch ALLES GUTE.

Jetzt ja bekannter weise. Schau mal in dein Postkastl oder ist nichts angekommen :eyes:

grußK.

kennen Dich ? :eyes: :grin:…Na loss ma des :sunglasses: …owa wos i was dos da Ducatn Wülhelm mehr da is ois Maunchm Recht is…Des Betrifft Genauso a paor Andere Doppl und Dreifach Nickla :wink:

Scheene Griaß noch Hause :wink: , auch an Die Frau GERRRY …und hobts schee Gfeiat…bzw wos hostn griagt :eyes: :grin:

Lg Pg

… Angekommen ?? Na und wie das angekommen ist :grin: :grin: aufgesaugt habe ich deine Photos und sie sind echt Hammer. Ich denke du hast schon ein bissi was gesehen von der Gegend :wink: :smiling_face: … vielen Dank - ich habe sie an El Neffen weitergeleitet und er ist auch schon voller Vorfreuden :wink:

lg ins Steirische

:eyes: Ratlos bin

Du mich auch!! :grin:

… Avatarbüdl in Vabindung mit an Nick mit drei rrr gsehgn ??? I kenn den ned.

Na eh ned mit Deim Buidl :grin:…i woas Nur ned Genau ob da Hr . Killa , und da Deppate Rochus ned wirkli drauf Einegfoin is :grin:…waun ned homses eh Guat gmocht :grin: :smiling_face:…soi ma a recht seyn a Gaudi issas Allemal -find i :wink:

Lg Pg

[quote]ORIGINAL: Gerry1702

… Angekommen ?? Na und wie das angekommen ist :grin: :grin: aufgesaugt habe ich deine Photos und sie sind echt Hammer. Ich denke du hast schon ein bissi was gesehen von der Gegend

wennst schon in der Gegend unterwegs bist solltest auch nach Montenegro runter schaun.

I schick da heut am Abend ein paar Bilder. Is einfach a Hammer des Land.

grußK.