Hallo ich suche

Hallo ich suche mein 1 Motorrad aber leider finde ich so keins deshalb frage ich euch ich habe den A2 deshalb darf ich nur 48 PS haben am besten ist eine Supermoto aber nicht mehr als 3000 euro wenn wer was hat oder was weiß bin ich sehr dankbar mfg jason ^^ lg :sunglasses:

Servas Jason und Viel spass do herinn :wink:…Ums Glei Vorweg zu sagen , mit 3 Mill wirsd koa Gute SM Bekommen …Höchstens a 125 a …wos goar ned so Schlecht foahrt -owa um des gehts jetzn ned :wink:
…Da wirst ca es Doppelte Einplanen müssn -Außa Du kaufst da wos Hinniches :wink:…wennsd eh scho 48 Ps Foahrn darfst hads a Menge Moppaln im Nackatn Bereich …auch eha nach Deina Preisvorstellung .

Lg Pg

hallo danke für die antwort es müsste ja nichst neues sein was halbwegs normales für arbeit hin und her fahren usw für 1 bis 2 jahre wird man doch bekommen oder ^^^lg=)

huach ned aufn oidn piligrantla …

schau moi bei de gebrauchtn eine … vl wirst jo fündig

greeeeez

wos hob i jetzn Gschriebn wos Grantig is :cold_face: :eyes:…Oiso Maunchmol soitast a Genaua Lesn wenn i wos Schreib oda owa Bessa aun Schlapfn Hoitn :wink:

ER HOD GSCHRIEBN DOSA A SUPA MOTO BEVORZUGT -BZW WILL OISO HOB I AUCH DEMENTSPRECHEN DRAUF GEANTWORTET …Wennsd Streit Suchast -kaunnst scho Haben .koa Problem :grin:

(Außadem steht bei de Gebrauchtn SM eh nix Gscheids , bzw Nur Schrott drinn um 3 Mill -Du Brot) :grin:

und Dich Bitte ich Dich zu Präzisiern :wink:…wos Jetzn :eyes: a SM wia zuerst gschriebn -oda Doch was Anderes -dos es Ned Neu sein kann , bei 3 Mill hob sogar i a scho Begriffn :grin:

Lg Pg

a bekannter gibt sei fmx her … steht do wia aus da auslog … waas oba nit wiavü er hobn wü :eyes:

Peda Bitte ned bes seyn …owa waunsd ned woasd wos Der dafür will -wirds Dem Aundan a ned weida Hölfn-odrr? :grin:…heast wos isn mit Dir??? sonst Bist jo a ned so Deppat im Bezug auf Moppaln …soitast amol de Deppate Video Spielarei a Bissal Reduziern :sob:
…schod um Di-Oida Vablödest dein Gaunzes wissen :wink:

Na Guat an Tipp gib i da Noch weil Antworten is halt a ned Dei Stärke :grin:

schau Dich bei da KTM 390 ga Duke um -Natirli Gebraucht …des könntat Wahrlich sowas seyn wosd Suachst …wennsd amaol woasd wosd wüllsd :grin:

Pfiati Pg

aba Da Herr Motorradrecht alias Forums Advocatus :wink: haben Post …habe es mir erlaubt hier zu schreiben das ER es Deswegn evtl schnella sieht

Lg Pg

Suzuki DRZ-400SM? :eyes:

Marke ist mir s… egal solange sie fährt normal auschaut und nicht mehr als 3000 euro und nicht hinüber ist sondern 1 bis 2 jahre fährt ohne größere probleme egal ob ktm husky oder yamaha oder sowas ^^ lg

http://www.1000ps.at/gebrauchtes-motorrad-1034227-ktm-660-smc

San scho a bissl älter, einfach zu warten, Ersatzteile zu hauf zu bekommen, und geht ordentlich nach vorne. Offene Leitung ca 60PS.
Ansonsten könnt ich die die 625er KTM anbieten, Japanschrott biete ich dir nicht an, san schwach im Vergleich zur KTM, beides getestet jein Vergleich.

LG Alex

Hallo einen 660 eher nicht weil die hätte cih damals bekommen für 2,8k mit 11000km drauf aber da die kein zündschloss und so weiter hat und ich im internet gelsen habe das die nicht so für altag ist habe ich sie nicht genommen ^^ lg

Sumo… was hältst du von der neuen 390’er von KTM, kostet NEU um die 5.000.-?!

Mir ist sie etwas zu klein, wäre sonst meine erste Wahl für Stadt und Winkelwerk…

jo hob i a scho Gschriebn :eyes: Außadem ists koa Sumo sondan a Nackate …scheint do aba a Gewisse Beratungsresistenz Vorzuliegn :wink: -Deswegn Scheiß i Inzwischn darauf -und aus :wink:

Hob heit ka Lesebrülln bei der Haund oda denk i bei dir anfoch automatisch nur bis 125’g oda Italia! :wink: :grin: :grin: :grin:

Wuascht… fiar mi hod des wia a Sumo ausg’schaut, erschtns und zweitens, GEDANKE Sumo??? IDEE was hältst du von der KTM… i hob nie behauptet das de ois Sumo g’fiart wird, owa i ois Nichtsumonator und Antienduroser, hob des Kistl anfoch amoi in de RICHTUNG g’schobn… :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:

Ollas Rotscha?! :wink: :grin: :grin:

:grin: dei wort in gottes ohr,
vielleicht stimmts auch das a ktm stärker ist,aber bei anera zb drz fahrst km mässig des 3 fache auffe ohne die ktm probleme,
aso de motorischen ktm mängel kennen ja nur de nicht ktm fahrer :grin: :grin: :grin:
i würd ma um 3t koa zumgrittene ktm kaffen,
a honda oder suzuki,alerdings sofort,i bin a oana der liaber fahrt als schraufft :wink:
lg

sogt Wer :eyes: -bzw wo steht des :eyes: Eppa im Betriebs Hand Biachl oda wos :grin: …i sog da wos , A Moppal hält imma Nur solang wia ma es Aunständig und Fachgerecht Servisiert …Des gilt üwerhaupts im Fahrzeug Bau , bis hin zu Schiffen , und Flugzeich …Weil ana Schraubn issas Voi wurscht wos eibaut is …Wichtiga is aus Welcher Qualität Die Schrauvn is -UND WO -bzw Warum Sie an Der Stelle eingebaut ist , damits Optimal Ihren Zweck erfülln kaun . Auf Guat Deitsch , wenns es Moppal mit Hirn, geplant & baut hoben ists wurscht obs a KTM , a Yapana oda sonst wos is :wink: …owa i was des wirst Du Nia Vastehn , weylsd es ned vastehn wüllst …oba Brauchst eh ned , mir reichts wauns i vasteh :grin:

Lg da Schrauvn Dantla :grin:

und Die KTM ist IN DEM FALL NED NUR VIELLEICHT STÄRKER , sondern TATSÄCHLICH UND REAL STÄRKER

Tja, es wäre billiger gewesen, die 1100er vor 2 Jahren zu entSORGEN, als sie durchzufüttern.

Aber das hat auch der Silli kapiert. Aus der Ferne betrachtet könnte ich mir allerdings gut vorstellen, dass die schon beim Kauf mehr km drauf hatte. Soll ja gelegentlich mal vorkommen.
Daneben, am Ende hat die 1100er allerdings auch ein paar km mehr auf dem Tacho stehen gehabt. :wink: