wer hat eigentlich die suchfunktion bei den gebrauchten versaut ???

geht ja gar nicht - benutzerunfreundlich zum quadrat die sortierung der ergebnisse…

Servas-Erstamol :wink: und Wer hat Es Grüßen erfunden :eyes:…Du sicha nicht :sunglasses: , Des steht für mi Fest…und da Rest wosd sonst noch wissn willsd Intaressiert mi sowiso ned :grin:

Lg Pg

Und vamutlich hod sein Naumansvetta de Suchfunktion beleidigt… a Scherz hoid, vom Scherzboid…

Jo wölcha Namensvetta? :eyes:

Uterus ? :grin:

Chepetto 1, und oda 2 oda doch Maiko , Scarger , Amerikana uswusw :sunglasses:

Jedn Tog Die Gleiche Oide Leidnsnumma :grin: .Hr Killa , und sonst Nix -Ollas wia gehabt :wink:

Lg Pg

ich nehm an die Schweizer oder war das Ricola :wink: :smiling_face:

Nein Hr Tyssen Sie Irren :grin:…Die Ricolas haben das Husten erfunden :smiling_face: , und bei Vortwährender dauer Dieser Erkrankung das Erbrechn :sunglasses: :sob:…wissns scho Die Pizzas auf da Stroßn -usw …Riacht a imma Fein, aba daran Gut zu erkennen :smiling_face: :grin: :grin:

schauschau - a paar proleten geben ihrn senf dazu, aber a vernünftige antwort hams net…schen gruas in eichan gemeindebau mundln…

Grußlosa :sunglasses:-De Kraunkheit is Heitzutog auch scho Heilbar :grin:

schau schau …Leida saind meine Vanünftigen Antwortn für 2014 scho aus :worried: …Die Neichn kommen erst abm 2025 ga Joahr …Nur für Die Nichtgrüßa :sob: , werds Erfahrungsgemäß no Viel länger dauan …Brauchsd owa ned glei Traurig seyn :grin: …schauschau- do Gibts Abhilfe in Hülle und Fülle -auch wie Hier Voikomman Kostenlos :wink:

wirklich ein Scherzbold, denn die Suche funzt bestens…

Oiso a bei mir losst si die Ergebnislistn der Profisuche ned sortiern

… eh kloar … des funktioniert eh bloss wann ma a Profi is … der normale Deppnhaffn kann hoit nix damit ofanga … :smiling_face: :grin: :wink:

also doch net nur plaudertaschen da, sondern auch welche die wissen, worum es geht.
die profisuche ist für A&F wenn man nicht sortieren kann

Meine Kritik an der Profisuche (zum Glück bin ich als Schweizer eh nicht betroffen):
a) Nicht sortierbar :cold_face:
b) keine Mehrfachauswahl (z.B. Typen, Regionen, Hubraum) :cold_face:

Am liebsten hätte ich eine Liste wie in Excel, wo ich mit Autofiltern sortieren und ausblenden könnte bis zum abwinken. :smiling_face:

Dafür gibts die Auswahl Wasserstoff als Kraftstoff. :smiling_face: :wink:

De Foren-Prolos ham sich da jetzt brav vorgestellt, zum Thema nix beigetragen, Maul aufgerissen und weils eh keine Ahnung haben nur ihre Exkremente verteilt… :wink:

Die Suche ist derzeit suboptimal zurechtverschlimmbessert worn, wird schowieda !

Kalle_B.

Gehst du in einen Pferdestall ist es ruhig, gehst du in einen Affenkäffig gibt es viel Geschrei und sinnlosen Gekreische. Ist halt so da herinnen. :wink:
Gruß

eh Und da Oba Neu Forums Prolo ,Alias Grußlos Fredlerstella :sob: hod sich eben ned Brav Vorgestellt ,Es Maul no weida aufgrissn zum Thema Gruß auch Nix Beigetragen , und sich Sölba in de Bock Gebrunzt :grin:…Aussa Deppat ummadumm Raunzn -kauna glei Direkt a E -Briafal anan Forums Betreiba schreibn …Der wo sowiso da Anzige is der do wos Ändern kaun wauna wü…WER SONST?-Oba Vielleicht daugd Eam des jo ned so …weila Des E-Briafal daun Bestimmt ned Grußlos Verfasst, wia Olle Schleima :grin: …Den Scheißndreck kauna sich eh bloß hier Erlaubn …weyls Genug Deppate gibt -Denan des ned Wichtig is …is ma wurscht da Scheiß i drauf , wos Aundane woin , für mi ists eben Wichtig , und Deswegn gibts a aun Bleedn Spruch von mir für Eam …

Pg

Wos regst Di auf Deppata, los die Leitln afoch ihre Gschichtln drucken mit und ohne Gruß (wo isn eigentlich Deiner ?)
Dei ewig stereotypes Gruß-Gschichtl interessiert eh kan,oiso spoar da des oder glaubst das de Schoitln sich davon ‚bekehren‘ lossn ?

Deine Gschichtln sonderst a ungfrogt oh ohne Rücksicht ! :wink:

Kalle_B.

Deppata :wink:…is eh wia mit De Schweindln mit Dir :wink:…Die Grunzn a imma Bsundasd laut , waun Eana wos ned passt , und wauns daun a no Gneißn dos zum Fleischhaua geht :grin:
…Da Gibts a Imma a Poar Bsondasd Obaschlaue , Die zu Wissen meinen- WOS FÜR ALLE ES BESTE IS :wink:

Woher Nimmstn Deine All Wissende Kentniss , dosd So Genau weist wos Üwahaupts WER Lesn wü und wos ned -und glei für Ihn Sprechn muaßt …Denkst ned dos Des Der Jenige ned sölba kann :eyes:, oda willsd Nur wia so oft aun Galantn Schleima praktiziern , weyl da wida amol IRGEND wos ned passt ?

… und weylsd ma Deine Ewige Belehrungen Jetzn wida Einedruckn muaßt , denkst dos i mi von Dir Bekehrn loss ? :eyes:…i hobs da eh scho poar mal Gschriebn . DU -Und Genau- GAUNZ BESONDERST DU -wirst mir Nie Irgendwie AUCH nur in kleinster Weise -Weisungsbefugt seyn , wos i zum Schreibn oda ned zum Schreibn hob :wink: …Da kaunst Tobn , Zetan und Die Wichtig mochn wiasd wüllsd, und auch so Laung dosd wüllsd -Des is Alanich dey Soch.

Und Die Deppate soch kaunst a Alanich Aussitzn , weyl do bin i ned dabei .

suach da wen Aundasd zum Nammln :sob:

… fürn Bsondasd Deppatn wia für Di …Nochamal : :wink:

ES GEHT NICHT UM IRGEND AN STÄNDIGEN GRUß ; BEI IRGENDWELCHEN WEITEREN BEITRÄGEN ,(Des verlangt eh kana -und ich auch ned ) SONDERN ES GEHT EINFACH NUR UM DEN ERSTEN BEITRAG -WEYL MAN DIE LEUT DA NOCH NICHT KENNT --bzw AUCH GOAR NED KENNEN KANN ; WEYL SONST WÄRS JO AUCH NICHT IHR ERSTER BEITRAG ODRR? :dizzy_face:NOCH DAZU WENN MA GLEI MITM ERSTEN BEITRAG AUCH- GLEI NO A NEUEN FREDL AUFMOCHT …

Deppata, Du merkst goarnimma das Dei Begrüßungsgesülze kan mehr interessiert, do brauchst afoch nur a bisal nochdenken. :wink: (a wauns weh tuat)

Di homs amoi zu haas gwoschn Deppata, Du mit Deine Weisungen, host daham bei da Oidn nix zredn und bist daher ‚Obrigkeitsgeschädigt‘ ?

Normaler Menschenverstand (host net hia gschriean wie der austäult wurn is ?) sogt da das di sonur zum Wirschtl entwickelt host, warscheinlich des Gegenteil wosd woitast… :wink:

Kalle_B.