Muscle Bikes aus Brasilien

Eine Echte Alternative zur Honda Goldwing :smiling_face: :smiling_face:

Link:

             http://www.odd-bike.com/2012/12/amazonas-1600-beetle-powered-brazilian.html

hah! Was wurde ich nicht geben um ein paar Kilometer damit zu fahren! Sieht echt toll aus!

eindeutig was der ältere User bei Brasilien denkt…

Ich habe MUSCHI Bikes aus Brasilien gelesen… :eyes: :grin: :grin: :grin:

jo einmal genießen - doppelter geschmack… :grin:
:grin: :grin:

… wieder amoi richtig beschlofn Oida :grin: :grin: :wink: … wenn ma bei Muschkln scho aun a Fötzchen denkt … schaum de heast.

WIE DU SIEHST - Wieder amoi is heite oid aunda wie gestern - Termin auf Ende Februar vaschoben und daher haumma des Weekend frei. Wurscht - Sonntog is eh bessa.

HOIZKISTN IS VOI !!!

wow, echt hässliche designs… verdienen den vergleich mit sogenannten muscle cars definitiv nicht! die sehen nämlich geil aus

… Geh hearst schrei ned a so ummadum … schick mas mit da Posd … des is koa Wetta zum söiba ohoin … :smiling_face: :grin: :wink:

… weu des Telefon von mein Hawara geht wie mei oide Pendluhr … meistns gor ned :wink:

… dann schickst hoit mia de Hoizkistn … wann dem Hoizkopf sei Telefon net geht … oba ruaf mi vurher o … :smiling_face: :grin: :wink:

… es zwa latent untervögelten Oidmaunna … da Hoizkopf is eh au Sonntog bei mir und DU bist ma a Eck zweit ausn Schuss :wink:

… du soist des Kistl mit da Posd schicken … brauchst eh net söiba kemma Batzi … :smiling_face: :grin: :wink:

eh passt :smiling_face:Daunkdascheen :wink: , dos i mei Saua vadients Obnd Essn wida hob sehn Dürfn

.

NEIIIINNN!!!

Jo :wink: …kimmt owa drauf aun wia weit des Erste Genießn :eyes: scho Zeitlich zruck glegn is :dizzy_face:

Daher: Da Glotzate der die Glatze föhnt :smiling_face:, hod mitm Schicksal sich versöhnt. :wink: :grin: :grin: :grin: