Bilder Moto Gp

20 Beste Bilder Moto GP
Link:
http://www.vol.at/die-20-besten-bilder-der-motogp-wm/3762730

top
meine favoriten bild 5
und des do :cry:
lg

https://forum.1000ps.at/forum/upfiles/167496/8299E95064FA47AEB63975B317E0E89F.jpg

den „Fächer“ ziemlich gut:

https://forum.1000ps.at/forum/upfiles/245675/D38960914364446E9EC01D74E5CC6FC7.jpg

warum i des so Gschriebn hob wie is gschriebn hob …hat zb mit den Denkbar Knapp Unterschiedlichen Runden Zeiten Zwischen 600 ccm 4 Takt Moto 2 Klasse und 125 ccm 2 Takt GP Klasse zu tun . Und Na des woarn sicha koane Ausnahme Ergebnisse :wink: , kaun eh Jeda sölba Nachschaun , wauns Eam Intaressiert .

Do a Bissal Warheit zur Abwexlung , ned Nur schmäh fürn

GRAND PRIX CESKÉ REPUBLIKY

2010

Automotodrom Brno

Moto2

Race

Fastest Laps Sequence : Johann ZARCO FRA SUTER 2’02.605 158.6 km/h

UND :

CARDION AB GRAND PRIX CESKÉ REPUBLIKY

2010

Automotodrom Brno

125cc

Race

Fastest Laps Sequence: Johann ZARCO FRA APRILIA 2’12.642 146.641 km/h

Broooaaarrr welch Großa Untaschied odrr? :dizzy_face:

Irgendwelche Trainingszeiten hob i von Beiden Klassen ned Berücksichtigt , weils ma zu mühsam woar des zum suchen -owa mir reicht des eh so :wink:

des is oba a gewaltiger unterschied.
10 sekunderln sein im rennsport a welt,und zwor koa kloane.
lg

Man kann es auch so ausdrücken und dann denken wir alle gemeinsam nach wie groß der Unterschied ist:

BEI 60 RUNDEN IST DER EINE 10 MINUTEN VOR DEM ANDEREN IM ZIEL !

:wink:

nit Bleed Lochn :grin: …sicha saind 10 Sek, im Rennsport a Gewaltiga Unterschied …Des Ändad owa Nix aun da Tatsache , dos De Klanen Achtal mit Bissal wos üwa 50 Ps (ca 52-56 ) -Und De Gressanen 600 ccm , mit mehr oism Doppltm (Lt Honda Einheits Murl im 2010 Joahr )-Also 125 Ps Reglementiert Unterwegs waren , Und Genau ab da kannsta Dein Hubraum Bleedsinn glei amol Pfeilgrod inan Oarsch Steckn wauns Beliebt Du Wöldmasta :grin:

Foahrn muaßt kenna …daun spielt Die Leistung a Neben Rolle …Irgendwaun vastehst Du des a no und waun ned sois ma a recht seyn :wink:

Lg Pg

Du erklärst uns jetzt grad aber ned, daß die 600ccm-Piloten die schlechteren Fahrer gegenüber der 125ccm-Piloten sind, und einfach nur mehr PS haben? O.o
Schön langsam wirds myteriös …

Ich würd sagen, daß die alle ähnlich gleich gut fahren und im Zweifelsfall ist die leichtere und schwächere leichter zu steuern.

und dosd ma jetzn ned wida mit da Untaschiedlichn Fahrer …bzw. Fahrer Können oda Nicht können :sunglasses: Gschicht kommst -hob i a Gaunz bewusst Den Gleichen Fahrer für Die Untaschiedlichn Moppal gnomman .Nur da Ordnung hoiba …Und dos Der weit mehr kaun ois WIR zwoa Pfeiffn derfat a aum Dümmstn einleuchtn -Gell :wink:

Lg Pg

Echt toll! Danke fur denn Beitrag! :slight_smile:

Na Guat Also Faß ich amol Zusammen :eyes: …3 Neiche (bzw Oide :grin:) Bleede mit Einem Einzigen Gedaunken aun NUR Einem Obnd ,noch dazua in da Forums Totn Hosn Zeit is sogar mir a Bissal zuviel :grin: . Die da Wären: star 25, AmerikasMostWandet und quadandyxy

Aber eh kloar Alles Alte Bekannte , Die eh schon amal da waren und Irgendwo Alte Nicks wieder Aktiviern ,Da Ane is seitm 2007 na Joahr Registriert und kommt Gerade Heite zu Seym Ersten Grußlosen Beitrag :eyes: , da Ander Grüßt auch ned , und da Dritte sowiso ned …Jojo soooo Viel Zufälle -Gell :eyes: :grin:…Legn is bei mir Sicha auch Möglich , wie bei Jedem Anderen auch
…Owa doch ned auf Die Soooo Bülliche :grin:…Also Bitte mehr Anstrengung und Phantasie wauns meglich is

Danke!!

oiso auf de idee kummat ich allanig nitta,danke tant.
:grin: :grin: :grin:
wia issn des donn bei de grds ausfahrer??? muass ma do a bessa fohren kennen ???
wia de ondanen :grin: :grin: :grin:
oda longt do a turbo bussa :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
lg

kaunst hifoahrn wennsd Lange Gerade aus Foahrn wüllst Du Pfeiffn :grin:

in Amerikanien is des zb der Highway 46 in Nord-Dakota.

Fast 200 Kilometer geht es einfach nur geradeaus

oda bei De Üzl Brützls :grin:

Des is de Sroßn , die die beiden Städte Harad und Badha in Saudi-Arabien verbindet.

Die Straße ist völlig gerade und ist 160 Meilen lang.

Das sind über 257 Kilometer.

Comprende? :eyes:

Lg Pg

…wennst in österreich lang grad fahren willst, dann brauchst nur ins inntal… :grin: :grin: :grin:

[image]http://forum.schlarattenland.de/images/smilies/smiley_emoticons_flucht.gif[/image]

schee i woas es eh :grin: …Nur obs da Opi gneissn wird is a Aundane Gschicht :wink:…probiers aum Bestn amol mit Rauch Zeichn oda sowas …scheint mir aum Erfolgs Vasprechendem zu seyn :wink: :grin: :grin: :grin:

Sag gleich, die 125 er san a handbreit langsamer. Des is so a Universalmaß.

i hob do eher an sowas gedacht,weil ma jo im rennsport sein,guat des hot damit a nit viel zumtuan
http://www.mrsc-pettenbach.at/Speedmeeting-2013/

griasserl

Moto Gp für Kinder de fohrn jo in da Saundkistn de Buam :wink: :grin: :smiling_face:

Oba schaun auf wos is eh imma leicht -Vor Allem waun mas Sölba ned zsaum bringt -Gell :grin: -Trotzdem a waun in da Saund Kistn -schnella Ois Du , ich und Alle Anderen Die ich bisher kenne :wink: sainds auf Jedn Fall …Und stell da Vor des Schnell seyn is sogar Die Hauptaufgabe bei so am Wettbewerb, und daher sogar Ausdrücklich erwünscht :grin:

Lg Pg

für a achterl aufolle fälle :grin:
muass i mo0l probieren,ob i do schon im 3.gong bin ,nach so 280 meta :grin:
griasserl